Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникА може і з аттиком
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЩодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=3987448628041043&set=a.262978550488088: вежа (без ротонди і, мабуть, без аттика): https://www.facebook.com/photo/?fbid=3987448628041043&set=a.262978550488088.
Олександре, ще раз щиро дуже дякую!
Олексій АдамчикУчасникНі, це набагато пізніше. Якби не фотографія А. Оландера, я б сказав, що на початку 90-х, а з урахуванням фотографії кажу, що напркінці 80-х.
Олексій АдамчикУчасник1) “Зоря” за 12 грудня 1973 року – пригоди 293 шостого маршрута на зупинках “вул. Дзержинського” (!!! – це новина для мене) і “вул. Барикадна”. За кермом – світловолоса водій. Мабуть змінщиця? Де ж та зупинка була? Що, у 2, 4 і Б, 1, 6 були різні зупинки?
2) Ну і можливо найінформативніше за сьогодні – “Зоря” за 8 червня 1973 р. із приблизним часом і сміховинним поясненням причин перенесення першого маршрута з Курчатова на Сєрова. Щодо зупинки перед перехрестям – теж цікаве питання, але саме у цей час завершено будівництво аптеки і пошти на просп. Пушкіна, 19, 21, тобто повністю завершено спорудження цих будинків, тому, я вважаю, то було тимчасове перенесення з нинішнього місця на час будівництва.
Олексій АдамчикУчасникТрохи 73-го року сюди і у “Закриті тролейбусні лінії”.
1) “Дніпровська правда” за 14 січня із жахливої якості фотографією потрійного поїзда на теперішній вул. Р. Шухевича. Мабуть або йде у депо, або двійка. До речі, дуже цікаво було б побачити потрійний на вул. Короленка!
2) “Зоря” за 24 жовтня – МТВ-82 на 12-му маршруті.
3) “Електротранспортник” за 15 лютого 1974 р. Запам’ятаємо, що 293 закріплено за Володимиром Якимовичем. Хоча, текст, як на мене, дещо плутаний – це було раніше, чи 293 і є тією новою машиною? Продовження у “Закритих…”
Олексій АдамчикУчасникВладиславе, придивіться, будь ласка, там протилежний
йкрай даху вагона закриває козирок якогось навісу на непарному боці Табірної вул. Мабуть зупиночний павільйон або “грибок” якийсь.
Олексій АдамчикУчасникОлеже, зі штангою я зрозумів вже давно-давно. Це я тільки побачив (тисячний раз дивлячись на фотографію) палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона. Он, на неї поклав ліву руку пасажир чи кондуктор.
Олексій АдамчикУчасникНу, а як цей вагон може функціонувати як двосторонній https://transphoto.org/photo/814970/?vid=502745? От зараз він поїде назад, виїде на двоколійку і що? Та й на Брянському заводі такий самий тупик. Я щось вже зарапортувався, нічого не розумію. Чи та палка знімається й переставляється на протилежний бік?
Олексій АдамчикУчасникДякую, Олеже! Ті фотографії отут https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/28/#post-13971.
Намагатимемось з часом розібратися з усіма цими вагонами. Якось не вписуються ці досить великі вагони у картину дореволюційного трамвая у місті, створену іншими, тогочасними, фотографіями.
Олексій АдамчикУчасникТак, фара й мене дуже бентежить. На даху я, чесно кажучи, не розрізняю повітрозабірників – мені здається, то ліхтар (для потрапляння світла у салон, хоча, мабуть, не лише світла, а й повітря). Але на київських і митищівських причіпних повітрозабірники є.
Якщо порівнювати з даними бухгалтерського звіту за 1931 рік, ці вагони дуже просяться у причіпні. До того ж у П’ятигорську у червні 1935 вони виглядають досить суттєво “відремонтованими” у порівнянні з виглядом у нас у жовтні 1934. А вагони з п’ятигорськими номерами 33, 32, 30 (мабуть і 31, і 34) – це вагони, побудовані у П’ятигорському депо. Так що там таким займалися.
Не вважайте за упертість, я поки схиляюся більше до причіпних. Але фару пояснити важкувато. І, якщо Вам не важко, Олеже, придивіться, будь ласка, до посадкових майданчиків, чи нема там ще якихось ознак моторного вагона?
Олексій АдамчикУчасникЯ вважаю, що 1950-й рік. Це частина панорами Ю. Поллюля. Ось тут є у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157687773699304.
Вокзал, мені здається, вже є. Його краще роздивлятися на лівішій частині, він чітко перед водонапірною вежею ДТРЗ.
Олексій АдамчикУчасникДякую дуже!
Не менше чотирьох Сталіних і двох Леніних! Нехай навіть не усі одночасно. Ще напевно не менше двох Горьких — не могло ж не бути його бюста серед письменників.
І взагалі, чого вони їх тягали з місця на місце? Як же ж ми місце на фотографії визначатимемо, якщо памятник весь час кудись перебігає?П’яти Сталіних і трьох Леніних! Дякуємо В. Хохолєву і О. Присягиній https://www.facebook.com/photo?fbid=1186314778498343&set=oa.436574906846637!
І колгоспниця дуже схожа на ту, що за триста метрів стояла.
Сталін з Леніним, мабуть, оце?Ні, мають бути ближе до озера.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯкщо це https://transphoto.org/photo/1287575/?gid=530, https://transphoto.org/photo/1287574/?gid=530 причіпні вагони 1911 року (Гостиньського), а судячи з усього, так воно й є, то у мене питання: який моторний їх тягав?
Я вже не кажу про причіпні Брянського завода – там агрегат розміром з пульман, тільки двовісний і з одним (!) посадковим майданчиком – посередині вагона https://transphoto.org/photo/571858/ (звичайно, якщо у нашому місті маються на увазі саме ці вагони, точніше, якщо мається на увазі саме той завод).Attachments:
Олексій АдамчикУчасникРозворот на Табірному базарі з’являється на плані аж 1913 року. На плані 1912-го ще нема. Тобто згаданий вище поїзд не пізніше 1912 року поставки. Що б же ж це могли бути за вагони? Про номери боюся навіть щось припустити. Які там 22 – 36?! Тут мають бути шістдесят якісь.
Олексій АдамчикУчасникКоксохім. Знято приблизно звідси https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643&rightmap=google#16/48.4674/34.9616.
Мені здається, що з отієї величезної градирні чи що то таке один чи два яруси знято. На аерофото 1943 вже, здається, знов п’ять ярусів, але точно не беруся порахувати, а от на аерофото 1944-го вже точно п’ять https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=300544#18/48.47251/34.97365.Attachments:
-
АвторЗаписи









