Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникВидавництво “Зоря” було на місці 78-го. Якщо точніше, то в’їзд на подвір’я видавництва – це нині проїзд між 78 і 82 будинками.
Олексій АдамчикУчасникТоді ж будівля Управління значно довшою була.
UPD.На аерофото 19.06.43 непогано видно. Ось, за посиланням хрест на лівому аерофото буде на дірі https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643#18/48.47552/35.01674.
Перепрошую. Рекомендую подивитися кінохроніку. Там, у 1943 році, дві діри – одна оця, а друга, на яку я помилково хрест поставив, на всю висоту будівлі. Але обидві діри зовсім поруч одна від одної. Трохи пересуваю хрест: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643&rightmap=google#18/48.47547/35.01700.
Олексій АдамчикУчасникПроспекта. Ця діра проскакує у кінохроніці про запуск трамвая у 1943 році. Як я розумію, зараз арка між Управлінням і будинком пл. Вокзальна, 2 приблизно на її місці.
UPD. А ні – подивився на олдмапс – діра ще далі “на захід”.
Олексій АдамчикУчасник…
А по остальным фотографиям, ну кроме совсем очевидных, есть понимание где они сделаны?1, 2, 7, 10 – нема розуміння. У підпису до сьомої було “bei Dnjepropetrowsk”, нібито біля Дн-вська, але поруч якась значна будівля, так що може все ж і у місті.
3 – Покровська церква,
4 – гот. “Спартак”,
5 – Троїцька церква,
6 – Управління залізниці,
8 – теперішня ділянка просп. Дм. Яворницького, 88,
9 – парашутна вишка над парком Чкалова,
11 – Рибальська балка, той самий будинок, що у попередній серії на правому краї фотографії.
UPD. 1 – вул. Чкалова між Виконкомівською, навіть Володарського, і Артема.может где женщины -это Чкалова,был там похожий ряд таких домов в 70-х
Буду ще думати. Дякую, що берете участь!
Олексій АдамчикУчасникНі, це щось інше. Хоча на мостовій мені ввижається трамвайна колія. Але це не Леваневського. І не Карла Лібкнехта.
Олексій АдамчикУчасникПродовження нещодавньої серії. Цікаво, ще буде?
Вишки, беззаперечно, найкращий знімок з наявних на цей час!
Дуже хотів би дізнатися, а від чого це тінь внизу восьмої фотографії? Ні, ну від чого там може бути тінь??? А, то, мабуть, не тінь, а просто контраст між місцями, вкритими снігом і невкритими.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНадаю сьогоднішні фотографії “Електротранспортника” 1968, 1969, 1974 років з подробицями, яких я раніше не записав. У сенсі прив’язок вагонів до депо.
Дати виходу статей у газеті прошу дивитися у назвах файлів. Також перепрошую, де-не-де погана якість.
Зверну увагу на колаж у номері за 18.07.69: водій четвертого маршрута на тлі КТМ/П-1. Що б це означало – чи то нічого не означає (швидше за все), чи то КТМ/П-1 таки є у третьому депо, чи то четвірку вже переводять назад у перше?..Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію! Тут буквально на жодне Ваше запитання відповідей не знаю. Печштам я би розшифрував, звичайно, як “печаток і штампів”. Але до чого тут суперфосфат? Що було до ПТУ – не знаю. З орієнтирів у 1941 році є слабенька надія на трубу https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=undefined#18/48.50107/35.06422 і дах цеху із двома гребенями https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=undefined#18/48.50151/35.06458. В принципі, їх взаємне розташування начебто відповідає фото. Але більше нічого у 1941 році я не знаходжу. Може індустріалізація перетворила цю місцевість?
Олексій АдамчикУчасникТак, з технікумом помилки нема.
Місце на попередній фотографії я поки що не можу признати, щодо Дн-вська сумніваюся, але все може бути
Олексій АдамчикУчасникЦе не площа Горького точно.
А як там сказано, що це Дніпропетровськ?
Олексій АдамчикУчасникТак, театр праворуч.
Олексій АдамчикУчасникТам не колона, там така собі арка була на той час, можливо вже навіть “зашита” Дошкою пошани. Вона, ця арка, розташована ближе до фотографа ніж Будинок спілок. Високий – це саме він. Люди і машини стоять на мостовій проспекта. Вишки не бачу, за найближчою кабіною бачу якусь опору, можливо й трамвайну, тільки не дво- а однобічну. Самі трамвайні колії тут ліворуч за кадром.
Олексій АдамчикУчасникЩиро подякуємо Дмитрові Москаленку і Олені Присягиній за посилання на ролик про приїзд Хрущова 28 липня 1959 року. Оператором, здогадуємось, є О. Ковальчук. https://www.youtube.com/watch?v=_uMloZDO1kQ, https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
Мабуть найціннішим слід визнати вид на рештки Нижньотроїцького базара. Над сценою з трамваєм я замислився, але дійшов висновку, що варіант єдиний: з аеропорта Хрущов поїхав прямо на завод, тобто на нинішній «Розвилці» повернув ліворуч. А у спини зустрічаючим тут уперся дванадцятий трамвай. Далі ми бачимо, що він виїжджає на проспект з Карла Лібкнехта. Швидше за все повернувся з завода на Дніпропетровську. Ну або Робітничою спустився, наприклад до обкома, а звідти — на Карла Лібкнехта, але це сумнівно — паралельно проспекту іншими вулицями маршрут би не прокладали. На проспекті він не заїжджає ні у який Раднаргосп, а їде кудись нагору, мабуть у готель.
29-го він ще був тут, відвідав трубний інститут і Новомосковський р-н. Далі не знаю.
Олексій АдамчикУчасникПереніс допис до належної теми.
Перепрошую.
Олексій АдамчикУчасникБажано б перенести 27.09.43, 30.09.69 і 1991. Але не критично.
-
АвторЗаписи






































