Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 447 ответов, 7 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 1 день назад.

Просмотр 15 сообщений - с 421 по 435 (из 448 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #13990
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Класс. А, ученицы её работали в 1982-м в… Симферополе )))

    История вагона странная, конечно. Получается, это один из немногих (наряду с 1317) трёхдверных вагонов третьего депо, который работал без системы. На маршруте 17 (и, вероятно, 7)

    Считается, что нынешний У-19 — это и есть 1228. Скорее всего, так и есть. В прошлой жизни у У-19 явно был сильно повреждён зад. Судя по всему, 1228 в 1980-х испортили и переделали в спецвагон.
    https://transphoto.org/photo/869324/

    Ученицы были, видимо, до 1970 года, когда в Симферополе трамвай ещё был.

    #14023

    Знайшов у себе в нетрях фотографію слабенького розділення, зняту як би навпроти відомої фотографії з 32 вагоном. Це продовження вул. Привокзальної, теперішній в’їзд до колишнього першого депо. Вагон 32 — це четвертий зліва. А праворуч стоїть, на мою думку, дореволюційний вагон. Виглядає, начебто, не гірше за нові.
    UPD. Це, швидше за все, квітень 1942 року.
    UPUPD. Так вони стояли і у 1943 р., і простояли аж до 1944 р. (крім найпершого вагона М чи київського). https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=90144&rightmap=190643#17/48.47452/35.01857.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14025


    Моє уявлення про поставки ширококолійних вагонів у 1933 році: «пульмани» №№ 304 і 305 (до речі, у плані перешивання двійки зазначено, что вони надійшли у лютому, а в іншій справі є акти їх приймання аж від 2 вересня — півроку працювали, будучи на чийому балансі — завода ім. Домбаля?), 2М №№ 306 — 308, 2П — №№ 190 — 194, Х — №№ 1 — 9, М — не більше 7 од. (якщо жодного вагону не перебудували у ширококолійний цього року у нас в місті). Всього за 1933 (виправлено) рік — 26 од.
    Разом із вісьмома вагонами поставки 1932 року і планованими у списку капітальних робіт на 1934 ріку до освоєння у 1934 році 58 вагонами виходить 92 вагони — цифра з того ж списка робіт. «Пульмана» 402 у 1933 році, гадаю, не було. Пропуск номерів на чотириста дуже загадковий…

    Якщо номери на п’ятсот (знов-таки, чому не чотириста?) було надано цим сімом М 1933 року поставки, дев’яти М 1934 року поставки, київським (2П?) із заводськими номерами 82030, 82031, 82034 1934 року поставки, а також, якщо було перенумеровано на п’ятсот київські із номерами 200 і 201 1934 року поставки (згідно звіту за 1934 рік), то на кінець 1934 року останнім був би номер як раз 521.
    Якось так.

    #14135

    Можливо, для когось буде корисним https://dlib.rsl.ru/viewer/01008414298#?page=1. А отут покраще: https://rusneb.ru/catalog/000199_000009_008414298/. Дякуємо Сергієві Мушенку.

    #14148

    Сергей Мушенок
    Участник

    Была такая фотография из газеты, но там было плохое качество, на этом фото видно номер вагона. Если конечно она раньше не появлялась уже. Со страницы Елены Присягиной в ФБ.
    Сразу две 4-ки.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14151

    Підозрюю, що в широких колах ще не з’являлася. Дуже-дуже дякуємо всім причетним, особливо Сергію Ковтуну, що встиг побувати в музеї, ще й позберігав звідти матеріали! Олег майже точно прочитав номер в газеті — відзначимо і це.
    Про всяк випадок звернемо увагу, що 239 (з четвертого десятка) — у заводському — миколаївському — розфарбуванні. Хоча не можна виключати, що на місці тут всі ці тонкощі могли повторювати попервах, але, як на мене, він вже з заводу надійшов моторним.

    #14152

    Тупиків на кінцевих вже нема, а трафарети і спереду і ззаду вагона.

    #14153

    У О. Присягиної зазначено, що 251 — це 1949 рік. Є підозра, що це не так. Сигнальні ліхтарі вже не на даху, так вагони модифіковували у 50-х роках. Але виключати що все ж 1949 — не буду. 251 — первісно вузькоколійний вагон, на четвірці він вже ширококолійний, так що у будь-якому разі перебудування пройшов, може й ліхтарі тоді у віконця повставляли.
    UPD. Так, один знайшов з отак встановленими ліхтарями у 1948 році — «Зоря» за 8 жовтня.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14154

    На 239 намагаюся прочитати трафарет. Згори «ВОКЗАЛ» — це зрозуміло. Знизу мені читається «Ул… Либкнехта».
    До речі, якщо це так, то рік, швидше за все не раніше 1934, бо до 1933 мабуть все було українською мовою. Тоді він надто довго у заводському розфарбуванні. Ну і, звісно, до знесення церкви у 1936 чи 35-му — якому там. (Пам’ятаємо, що на карті 1929 року тут ще не петля, а тупик — нижче, на Димитрова).
    Ще б під гербом прочитати…

    #14166

    Здається, моторний — один і той самий. Якщо це так, то він явно не 17-й. Я б сказав , що номер 15. У крайньому випадку — 13.
    UPD: хоча ні, там не розгледіти, може бути все, що завгодно, навіть і 17. Залишаю лише те, що той самий вагон на двох фотографіях.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14531

    Запитання користувачеві transphoto.org Tor76: а є ще???
    За Ваше останнє фото — величезне дякую! Це точно депо 1, не профілакторій, ніякі майданчики на Дніпропетровській???
    Не ображайтеся, будь ласка, продублюю фото сюди.
    Ні, ну хто пам’ятає водіїв тих тролейбусів — подивіться тільки на цю красу!!!
    (Якщо що, то я такий шрифт і такі жалюзі не пам’ятаю)

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14683

    Сергей Мушенок
    Участник

    1934 р. укладка асфальту в м. Дніпропетровськ.

    Gepostet von Музей історії Дніпра am Samstag, 20. Juni 2020

    1934г, номер или 284 или 296 вроде.
    Хотя стоп, по обоим номерам в справочнике бьется КТМ-2.

    #14684
    vicente
    vicente
    Участник

    Моторный вагон — завода им. Марти. 200-240

    #14685

    Швидше за все, що там 236 або 234, хоча наш досвід вже доводить, що краще б побачити чітке зображення.
    Цікаві факти про цю фотографію. 1) Її вміщено також в капітальному такому наборі листівок «Дніпро 30-х». Там навіть ці цифри розібрати неможна. Тому є надія, що оригінал ще кращої якості, ніж ми бачимо тут, і побачивши його, ми побачимо й номер. 2) Якщо на фото моторний № 236, то це підтверджує систему, за якою чомусь на фотографії у різні часи потрапляють одні й ті самі вагони. Наводжу ще пару з мільйона фотографій 236-го. 3) На цій фотографії зафіксовано наявність у нас вузькоколійних причіпних М. Це не єдина така фотографія, наприклад, фотографію Ковальчука з сімкою (моторний 245 і також вузькоколійний М) широко оприлюднено набагато раніше, ніж цю, і є ще фотографії таких М, але, все ж їх небагато, і я особисто саме на цій фотографії вперше звернув на це увагу.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14688
    vicente
    vicente
    Участник

    Конечно были!
    Киевские точно были узкоколлейными

Просмотр 15 сообщений - с 421 по 435 (из 448 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.