Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 436 по 450 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #14689

    З київськими питань нема. А от з митищівськими – ми знаємо, що щось було проплачено заводу, але ж то вже настав 1932 рік, і гіпотетично замовлення могли змінити на ширококолійні (як договори із заводом Домбаля змінювалися неодноразово). Але як мінімум: 1) на цій фотографії; 2) причіп до 245; 3) причіп до 247; 4) той, що стоїть біля прохідної з-да Петровського першим на колії, що йде в напрямку просп. Калініна; 5) причіп поїзда, що знято на Чкалова приблизно навпроти Володарського і 6) причіп п’ятірки, що їде вул. Чкалова між Короленка і Червоною у німецькій кінохроніці – митищівські вузькоколійні. Які вони мали номери – гублюся у здогадах. Я їм можу відвести лише 130-140.
    (Я, мабуть, забув похвалитися, що я ж вже всі, що у нас були, радянські вагони навчився розрізняти (крім яких-небудь БФ), якщо зображення не зовсім вже розмите).
    UPD: передивився кінохроніку – там київський; звідки я взяв, що М – ??? – Каша у голові. Перепрошую за плутанину.
    Ще UPD. Дніпропетровські вагони мені ще ніде не траплялися, так що їх теж не вмію розрізняти.

    #14729

    Хочу виправити ще одну свою помилку у визначенні місць знімання фотографій. Щоправда, можливо, першу – помилкову – версію я тут й не викладав – не пам’ятаю, а знайти швидко не зміг.
    Раніше я вважав, що на фотографії оцей трамвай https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=190643&double=0#17/48.47341/35.02405, але щоб хоч якось підігнати під розташування рядів Озерки, я гадав, що його протягнуто метрів на сто вперед вулицею Шмідта. Але це, звичайно – груба помилка. Насправді це – оцей трамвай https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=190643&double=0#17/48.47455/35.01862. Так, може, з часом збереться галерея розставлених містом вагонів. Шкода, звичайно, що вкрай рідко на цих фото можна прочитати інвентарні номери. Цей поїзд – це “Х” – “М”. Мені здається, що ширококолійний, але це – абсолютно суб’єктивне твердження.
    Звичайно, дуже важливий факт на фотографії – це повна відсутність шапіто. Ми віримо датуванню на звороті фотографії і робимо висновок, що до 9 вересня шапіто розбомбилося чи спалилося вщент. Є аерофотознімок за 28.08, де шапіто ще на місці.

    #14765

    Едуард Чубаров зафіксував КТМ/КТП-2 на першому маршруті. Олександр Волок оприлюднив https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3. Дуже дякуємо їм обом! А може на flickr ми ще й номер розберемо?! Тільки це не 1975 рік. Це 1968 – 70 рр., швидше за все – 1969-й.

    #14772
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Может быть мы тут видим вагон на том самом маршруте № 14 “ДЭВЗ — ДИИТ”?

    #14773

    На 200 % виключити цього не візьмуся, але розумію так, що поки перший маршрут обслуговувався першим депо, на ньому були КТМ/КТП-1, а як його передали у третє депо, то він обслуговувався Татрами і, поки їх було мало, КТМ/КТП-2 (мабуть, переважно новими). КТМ/КТП-1, як я розумію, у третє депо не передавали.
    З огляду на це, підозрюю, що, якби нам пощастило побачити той чотирнадцятий, то ми б побачили КТМ/КТП-1 першого депо.
    І, пригадуючи наші старі питання, тепер, подумавши, я вважаю, що сімсоті КТМ/КТП-2 на першому маршруті – всі третього депо.

    #14851

    Додамо трохи олії у вогонь стосовно приналежності восьмого маршрута до першого чи другого депо. Стара фотографія, вміщена у статті у “Електротранспортнику” за 19 жовтня 1990 року. Моторний № 24 на зупинці “вул. Авіаційна” на фоні тих самих будинків просп. І. Мазепи, 34 і 36, які покраще видно на фото з “Дніпровської правди” за 25 лютого 1954 року. (Зараз дах на просп. І. Мазепи, 36 іншої форми, не полінувалися “обрубати” брандмауер. А, може, то мені лише здається). Я не бачу, що там за номер на маршрутовказівнику, але місце не залишає вибору – це вісімка (на дев’ятому маршруті таких будинків нема). (У ще одних дужках відзначу, що ці люди повністю висміяли мою теорію, що подібні фотографії могло бути зроблено лише у депо або на кінцевих.) Цей моторний № 24 бачимо на вісімці у серпні 1941 року, коли цей маршрут явно обслуговувався першим депо, і бачимо у першому депо у відомості 1961 року. “Електротранспортник” орієнтує нас на дату знімання першої фотографії як приблизно 1955 рік.
    Четвертий і п’ятий файли – фотографія моторного № 19 на вісімці, яку знято у листопаді 1956 року. Цей моторний № 19 бачимо у відомості 1961 року на вісімці другого депо.
    Окреме питання: у 1956 році вісімка стоїть на зупинці “вул. Орловська”. Власне, її залишки явно присутні ще й досі. Повертаючись до переліка зупинок 1937 року. Може й справді, незважаючи на те, що саме там розміщено трикутник, який багато часу був розворотом восьмого маршрута, зупинки на Караваєва не було?

    #14861
    vicente
    Учасник

    На фото на ул.Леваневского за трамваем виден забор. Очевидно, это водонапорная станция, которая занимала(ет) целый квартал: от Караваева до Орловской. Я не вижу места для треугольника. Но, вижу параллельные пути и двухсторонние опоры, в сторону Караваева. Может и не было остановки, но если и был треугольник, то дальше.

    #14864

    Олеже, з Леваневського все ясно – механічна похибка, а от з рештою я не зовсім зрозумів. Трикутник, звичайно, подалі – аж за Караваєва. Трамвай на фото тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47002/34.99148, а трикутник – тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47104/34.98901. Опори явно такі, що їх встановлено парами. Це ж, мабуть, як раз таки й НЕ двосторонні?
    А я просто маю на увазі, що зараз є зупинка на Караваєва і немає на Орловській, а у брошурі 1937 року навпаки, і на фото 1956 року трамвай на Орловській явно на зупинці. Хоча мені б здавалося логічнішим, якби за часів існування трикутника біля нього була б зупинка.

    #14865
    vicente
    Учасник

    Хорошо.
    Понятно, что со строительством на пр. Петровского остановки перенесли. В частности, на ул. Революционной остановки в 70-е – 80-е не было, а бвла на квартал ниже – на ул. Яшина. Химико-технологический техникум находится прямо напротив дома, в котором я вырос – это между Воздухофлотской и Кутузова. То есть, на Авиационной, получается, тоже не было остановки.
    А, что такое “Пролетарская”?

    #14866

    Так, оце залишається питанням. В принципі, це може взагалі бути не від назви вулиці, але таке, все ж, малоймовірно.
    Я впевнений, що Караваєва так названо від самого початку. На плані 1929 року Яшина має назву Підпільна, а не пізніше 1941 року – вже Шолохова. Як би усе схиляється до Олександрова, але впевнено казати не можна.
    Дякую, що Ви спитали на сторінці О. Присягиної про депо. Ми віримо, що вони не забудуть.

    #14926

    У 1952 році зупинка на Олександрова була. “Зоря” за 22 серпня. Приношу вибачення за якість.

    #14942

    Олеже, Ви бачили https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=963500497408798&id=100012465706464? Дякуємо Олександру Шелковому і Артему Костюку!

    #15154

    Подякуємо за фотографію Музеєві історії УДХТУ https://www.facebook.com/groups/555617667931018/?ref=gs&fref=gs&dti=421334225037372&hc_location=group_dialog, а за наведення – Олені Присягиній.
    Там є ще багато цікавого, у тому числі важко пояснювані трамвайні колії начебто 1948 року.

    #15422
    vicente
    Учасник

    Кстати, о принадлежности вагонов к депо. На фото – состав 1203/1204 третьего депо на “единице”. Снимка в указанной группе на ФБ я не нашёл, но можно предположить эдак 1979-1981. А уже в 1984 этот состав вместе со всей “партией” 1188 – 1207 был в первом депо… Мы уже гоаорили о передачах КТМ/КТП между депо. И это без войны и разрушения депо. А там у нас – вообще… до 1949 года все вагоны выходили, очевидно, из второго депо. А, когда восстановили первое – довоенная принадлежность вагонов вряд ли учитывалась при распределении.
    В 1961 году (ведомость) тоже всё могло несколько раз быть передано. С 1949 поступают КТМ/КТП-1, скорее всего – в первое и на первый маршрут, “вытесняя” довоенные вагоны.
    Я к тому, что недостаточно у нас материала для выводов. Я уже писал, что та самая ведомость – всего лишь ведомость одного конкретного дня. Может, уже в том же месяце какие-то вагоны сменили как маршрут, так и депо.

    #15464

    Закритий вагон – № 6? Цифра того самого шрифта, що й у 46-го?
    Саме цю копію подивився тут https://www.facebook.com/MIDnipro/.

Перегляд 15 повідомлень - з 436 по 450 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .