- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
02.04.2020 о 12:29 #13990vladislav kliuchikУчасник
Класс. А, ученицы её работали в 1982-м в… Симферополе )))
История вагона странная, конечно. Получается, это один из немногих (наряду с 1317) трёхдверных вагонов третьего депо, который работал без системы. На маршруте 17 (и, вероятно, 7)
Считается, что нынешний У-19 – это и есть 1228. Скорее всего, так и есть. В прошлой жизни у У-19 явно был сильно повреждён зад. Судя по всему, 1228 в 1980-х испортили и переделали в спецвагон.
https://transphoto.org/photo/869324/Ученицы были, видимо, до 1970 года, когда в Симферополе трамвай ещё был.
07.04.2020 о 00:28 #14023Олексій АдамчикУчасникЗнайшов у себе в нетрях фотографію слабенького розділення, зняту як би навпроти відомої фотографії з 32 вагоном. Це продовження вул. Привокзальної, теперішній в’їзд до колишнього першого депо. Вагон 32 – це четвертий зліва. А праворуч стоїть, на мою думку, дореволюційний вагон. Виглядає, начебто, не гірше за нові.
UPD. Це, швидше за все, квітень 1942 року.
UPUPD. Так вони стояли і у 1943 р., і простояли аж до 1944 р. (крім найпершого вагона М чи київського). https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=90144&rightmap=190643#17/48.47452/35.01857.Attachments:
07.04.2020 о 18:38 #14025Олексій АдамчикУчасник…
Моє уявлення про поставки ширококолійних вагонів у 1933 році: «пульмани» №№ 304 і 305 (до речі, у плані перешивання двійки зазначено, что вони надійшли у лютому, а в іншій справі є акти їх приймання аж від 2 вересня — півроку працювали, будучи на чийому балансі — завода ім. Домбаля?), 2М №№ 306 — 308, 2П — №№ 190 — 194, Х — №№ 1 — 9, М — не більше 7 од. (якщо жодного вагону не перебудували у ширококолійний цього року у нас в місті). Всього за 1933 (виправлено) рік — 26 од.
Разом із вісьмома вагонами поставки 1932 року і планованими у списку капітальних робіт на 1934 ріку до освоєння у 1934 році 58 вагонами виходить 92 вагони — цифра з того ж списка робіт. «Пульмана» 402 у 1933 році, гадаю, не було. Пропуск номерів на чотириста дуже загадковий…Якщо номери на п’ятсот (знов-таки, чому не чотириста?) було надано цим сімом М 1933 року поставки, дев’яти М 1934 року поставки, київським (2П?) із заводськими номерами 82030, 82031, 82034 1934 року поставки, а також, якщо було перенумеровано на п’ятсот київські із номерами 200 і 201 1934 року поставки (згідно звіту за 1934 рік), то на кінець 1934 року останнім був би номер як раз 521.
Якось так.24.04.2020 о 17:50 #14135Олексій АдамчикУчасникМожливо, для когось буде корисним https://dlib.rsl.ru/viewer/01008414298#?page=1. А отут покраще: https://rusneb.ru/catalog/000199_000009_008414298/. Дякуємо Сергієві Мушенку.
29.04.2020 о 22:08 #14148Сергій МушенокУчасникБыла такая фотография из газеты, но там было плохое качество, на этом фото видно номер вагона. Если конечно она раньше не появлялась уже. Со страницы Елены Присягиной в ФБ.
Сразу две 4-ки.Attachments:
29.04.2020 о 23:21 #14151Олексій АдамчикУчасникПідозрюю, що в широких колах ще не з’являлася. Дуже-дуже дякуємо всім причетним, особливо Сергію Ковтуну, що встиг побувати в музеї, ще й позберігав звідти матеріали! Олег майже точно прочитав номер в газеті – відзначимо і це.
Про всяк випадок звернемо увагу, що 239 (з четвертого десятка) – у заводському – миколаївському – розфарбуванні. Хоча не можна виключати, що на місці тут всі ці тонкощі могли повторювати попервах, але, як на мене, він вже з заводу надійшов моторним.29.04.2020 о 23:40 #14152Олексій АдамчикУчасникТупиків на кінцевих вже нема, а трафарети і спереду і ззаду вагона.
29.04.2020 о 23:50 #14153Олексій АдамчикУчасникУ О. Присягиної зазначено, що 251 – це 1949 рік. Є підозра, що це не так. Сигнальні ліхтарі вже не на даху, так вагони модифіковували у 50-х роках. Але виключати що все ж 1949 – не буду. 251 – первісно вузькоколійний вагон, на четвірці він вже ширококолійний, так що у будь-якому разі перебудування пройшов, може й ліхтарі тоді у віконця повставляли.
UPD. Так, один знайшов з отак встановленими ліхтарями у 1948 році – “Зоря” за 8 жовтня.Attachments:
30.04.2020 о 00:03 #14154Олексій АдамчикУчасникНа 239 намагаюся прочитати трафарет. Згори “ВОКЗАЛ” – це зрозуміло. Знизу мені читається “Ул… Либкнехта”.
До речі, якщо це так, то рік, швидше за все не раніше 1934, бо до 1933 мабуть все було українською мовою. Тоді він надто довго у заводському розфарбуванні. Ну і, звісно, до знесення церкви у 1936 чи 35-му – якому там. (Пам’ятаємо, що на карті 1929 року тут ще не петля, а тупик – нижче, на Димитрова).
Ще б під гербом прочитати…16.05.2020 о 14:31 #14166Олексій АдамчикУчасникЗдається, моторний – один і той самий.
Якщо це так, то він явно не 17-й. Я б сказав , що номер 15. У крайньому випадку – 13.
UPD: хоча ні, там не розгледіти, може бути все, що завгодно, навіть і 17. Залишаю лише те, що той самий вагон на двох фотографіях.Attachments:
13.06.2020 о 23:25 #14531Олексій АдамчикУчасникЗапитання користувачеві transphoto.org Tor76: а є ще???
За Ваше останнє фото – величезне дякую! Це точно депо 1, не профілакторій, ніякі майданчики на Дніпропетровській???
Не ображайтеся, будь ласка, продублюю фото сюди.
Ні, ну хто пам’ятає водіїв тих тролейбусів – подивіться тільки на цю красу!!!
(Якщо що, то я такий шрифт і такі жалюзі не пам’ятаю)Attachments:
21.06.2020 о 14:20 #14683Сергій МушенокУчасникhttps://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/269205937837575/
1934г, номер или 284 или 296 вроде.
Хотя стоп, по обоим номерам в справочнике бьется КТМ-2.21.06.2020 о 15:26 #14684vicenteУчасникМоторный вагон – завода им. Марти. 200-240
21.06.2020 о 15:45 #14685Олексій АдамчикУчасникШвидше за все, що там 236 або 234, хоча наш досвід вже доводить, що краще б побачити чітке зображення.
Цікаві факти про цю фотографію. 1) Її вміщено також в капітальному такому наборі листівок “Дніпро 30-х”. Там навіть ці цифри розібрати неможна. Тому є надія, що оригінал ще кращої якості, ніж ми бачимо тут, і побачивши його, ми побачимо й номер. 2) Якщо на фото моторний № 236, то це підтверджує систему, за якою чомусь на фотографії у різні часи потрапляють одні й ті самі вагони. Наводжу ще пару з мільйона фотографій 236-го. 3) На цій фотографії зафіксовано наявність у нас вузькоколійних причіпних М. Це не єдина така фотографія, наприклад, фотографію Ковальчука з сімкою (моторний 245 і також вузькоколійний М) широко оприлюднено набагато раніше, ніж цю, і є ще фотографії таких М, але, все ж їх небагато, і я особисто саме на цій фотографії вперше звернув на це увагу.Attachments:
21.06.2020 о 16:39 #14688vicenteУчасникКонечно были!
Киевские точно были узкоколлейными -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .