- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
18.08.2020 о 20:08 #15468Олексій АдамчикУчасник
Кути рамки на “торцевих” стінках не такі, як на №№ 3, 12, 13, 22, а такі, як у № 40.
Так, що, мабуть, не 6, а 36. Ну або 26.20.08.2020 о 00:56 #15497vicenteУчасникЯ вижу “16”. 26, если верить Ааре Оландеру, да и, наверное, здравому смыслу – был открытым. 44-54 – другие вагоны (я их условно “Ганцами” называю), на данном вагоне контроллер не выступает. Остальные ваглны не ясно как делились.
20.08.2020 о 01:09 #15498Олексій АдамчикУчасникМалюнок тієї рамки промовляє за те, що номер більший за 22.
Це фото знайшлося повнішим на pastvu.com (можливо, від В. С. Старостіна, не пам’ятаю, не хочеться вишукувати), але гіршої якості. Будемо чекати чіткішого фото і сподіватися, що хлопець не закриває першу цифру на борту.Attachments:
20.08.2020 о 01:22 #15500vicenteУчасникНа втором хуже видно.
Я не на борт смотрел, а на кабину. Мне там отчетливо видится “16”. Оландер пишет, что первая партия была 1-17 – закрытые и 18-27 открытые.20.08.2020 о 01:30 #15501Олексій АдамчикУчасникТак, на першому фото, я шістку побачив теж, звичайно, на кабіні.
Просто, враховуючи, що з однаковим малюнком рамки маємо аж чотири вагони (3, 12, 13, 22), ймовірність, що у 16 малюнок такий, як у 40, невисока. Як би все веде до 36.20.08.2020 о 09:56 #15502vicenteУчасникЛогично
23.08.2020 о 14:49 #15553Олексій АдамчикУчасникЗупинка п’ятірки і сімки не за, а перед просп. Гагаріна. Як зазвичай, інвентарний номер фотографа не цікавить.
Під це згадалася мені стаття у “Електротранспортнику”. Подивився її – щодо цієї зупинки особливо й не варто було б її повторювати, але там інше незвично – КТМ/П-1 на вісімці. Тому нагадаю її.Attachments:
23.08.2020 о 23:25 #15566vicenteУчасникДа, эта статья уже публиковалась здесь. Ещё тогда обратил внимание на КТМ-1. Но, ничего криминального в этом не вижу. Вагон 2-го депо на маршруте 2-го депо. Нет сомнения, что КТМ/КТП-1 там были, особенно в период 1968-1971, но и раньше, как мы видим в этой статье.
На фото у Нагорного КТМ-2 новый совсем. Какой это год?24.08.2020 о 00:19 #15567Олексій АдамчикУчасникНі-ні, у 1968-71 – не було. Десь у листопаді чи грудні 1965 передали КТМ/П-1 у перше депо (є відповідна згадка у “Електротранспортнику”, я її не фотографував, на жаль). Всі згадки КТМ/П-1 після передачі першого маршрута у третє депо, які я помітив у “Електротранспортнику”, йдуть у зв’язку з першим депо. Переважно вони на третьому, шостому і дев’ятому маршрутах (тільки зараз до мене доходить: “Татри” надійшли – можна збагрити “Готи”), але є одна згадка 74 на сімнадцятому. Там також зустрічається опис, як сімнадцятий (не 74, якийсь інший) кружляє через Вокзал, так що варіантів не лишається – такий цікавий період, що маршрут з Карла Маркса у третьому депо, а маршрут з Войцеховича у першому. 8 січня 1971 року, там-таки, де останній раз у “Електротранспортнику” згадуються лінійні КТМ/П-1, вперше після повернення з третього згадується четвірка у першому депо, але там МТВ-82 (чи всі їх одразу повернули у перше депо, чи частина залишилася у третьому, зараз не скажу – треба уважніше подивитися записи з газети).
Звороти фотографій КТМ-2 є, але вони, на жаль, чистісінькі. Але, подивившись на фотографію з серії В. Гороховського, про яку відомо, що вона 1967 року, висловлю припущення, що і ці дві фотографії теж 1967 року, а саме 1 травня. Бо конструкцію з плакатами паралельно стіні Хіміко-технологічного можна роздивитися і у Гороховського, а одяг, відсутність листя на тополях і наявність святкових “транспарантів” чи “прапорів”, чи як би їх назвати між вікнами ринка непогано пасують Першому травня.Attachments:
24.08.2020 о 01:53 #15569Олексій АдамчикУчасникЯкщо це 1967, то трамвай на фото, певна річ, має бути п’ятого маршрута.
Перепрошую, я зберу тут трохи щодо сімнадцятого маршрута. Ми щось схоже обговорювали раніше. Але треба подивитися на все це іншими очима, ну і просто, нехай буде зібрано все, пов’язане з цим маршрутом у першому депо.
21.02.69 згадується 104 на сімнадцятому маршруті. Впевнений, що це депо 3. Далі сімнадцятий якось не згадується, і з’являється аж 15.05.70 – отой 74. Впевнений, що першого депо. 17.07.70 74-й згадується на третьому маршруті. Прямо вказано – першого депо. 11.12.70 колектив першого депо вивчає нові для них вагони КТМ-2, які передано їм на експлуатацію з депо 2 і депо 3. UPD: 16.02.73 7, 16, 17 маршрути у депо 3. 27.07.73 – те ж саме. 7.09.73 згадується 286-686 сімнадцятого маршрута на Вокзалі.Впевнений, що першого депо.14.09.73 згадується 280-680 сімнадцятого маршрута.За аналогією впевнений, що першого депо.Далі сімнадцятий довго не згадується. 11.07.75 згадується самий маршрут. 19.10.75 293-693 був на сімнадцятому. Ніяк не думаю, якого депо. 7.05.76 у третьому депо є начальник 7-16-17 маршрутів.30.08.2020 о 16:26 #15615Олексій АдамчикУчасник…
Перепрошую, я зберу тут трохи щодо сімнадцятого маршрута…Ні, все ж все не так. Виправив попередній коментар. Що робив сімнадцятий на Вокзалі у статті за 7.09.73 – уявити не можу.
30.08.2020 о 19:00 #15618vicenteУчасникЯ уже писал, что в очень нежном возрасте наблюдал на “7” и “17” одновременно одиночные “Татры” и поезда КТМ/КТП-2.
UPD:
Вчера в группе Е. Присягиной был опубликован ролик на YouTube с документальным фильмом, датированным 1974 г.
Прямая ссыль на видео:
По городскому транспорту там есть ЗиУ-5(х), и, кажется Киев…
У меня вопрос. На 9-й минуте есть поезд КТМ/КТП-2, но я не могу идентифицировать здание.30.08.2020 о 23:50 #15619Олексій АдамчикУчасникЗ “Електротранспортника”.
8.01.71. 703 – депо 1, 742 – депо 1.
30.07.71. “Татри” на 10, 11 маршрутах (тобто, КТМ/П звільняються – висновок мій).
4.02.72. Те ж саме.
18.02.72. 742 на 6 – 9 маршрутах.
6.03.72. 285 – 685 на 7 маршруті.
16.06.72. 12.06 на 9 маршруті: поїзди 707, 709, 712, 716, 732 і без вказання, що поїзд, 736 (але гадаю, що також поїзд, там швидше потрійний буде, ніж одиночний).
14.07.72. Є фото “Татри” з довгим маршрутовказівником нагорі на 10 маршруті (трафарет стоїть не в ньому, а перед водієм).
16.02.73. (у попередньому коментарі також виправив) 7, 17 маршрути у депо 3.
22.06.73. 739 – депо 1.
27.07.73. 7, 17 маршрути у депо 3.
24.08.73. Є фото КТМ-2 з депо 1.
7.09.73. 286 – 686 17 маршрута на Вокзалі.
14.09.73. 280 – 680 на 17 маршруті.
21.12.73. 308, 743 – обидва 3 маршрут (якщо тут 308, то і 28х ймовірно у першому депо – висновок мій).
12.04.74. Учора руховики депо 1 почали експлуатацію нового рухомого складу. “Т-3” повели 12 маршрутом кращі водії Донець, Борулько, Кікоть, Мусаєва (поставка – 4 одиниці? – питання моє).
28.06.74. 743 на 9 маршруті.
12.07.74. Ще шість нових “Татр” у депо 1.
9.08.74. У депо 3 лишилося лише 18 КТМ-2. 285 – сьомий маршрут, депо 3, 282 – депо 3 (мій попередній висновок множиться на 0,01).
14.11.75. 293 – 693 19.10. був на 17 маршруті. Згадується 294 – 694 без прив’язок. 738 – 488 – 838 – 3 маршрут.
21.11.75. 7 маршрут – депо 3.
19.03.76. Без прив’язок (можливо на площі М. Островського) згадано 308, 703, 710, 733.
2.04.76. Всі вказані вагони з одного депо. Остання система – так в тексті. 308, 721, 703, 296, 733, 720, 743, 710, 1152 – 1151, 1172- 1173, 1176 – 1177, 1154, 1170, 1145, 2263 – 1164 (розумію, що депо – № 1).
7.05.76. В депо 3 є начальник 7 – 16 – 17 маршрутів.
28.05.76. 714 – депо 1.
5.11.76. 746 – 846 – 9 маршрут.
26.11.76. 727, 1017, 1145, 1007 ходять на Шмідта. Але я не вказав, що це – вулиця чи зупинка (727 може бути 5 маршрута).
24.12.76. 6, 9, 12 маршрути – депо 1.
1.07.77. Є фото КТМ-2 чи КТП-2 депо 1.
29.07.77.702 – депо 1.
12.08.77. 1, 7, 10, 11, 16, 17 маршрути – депо 3.
30.09.77.292 – 7 маршрут, депо 3. 280 згадується без прив’язки.
25.11.77. 736 – 836 – 3 маршрут. 279 – 679 згадано без прив’язки.
10.03.78. 728 – 6 маршрут.
14.04.78. 3, 6, 9, 12 маршрути у депо 1. На 9 – КТМ-2, на 12 – “Татри”.
21.04.78. На 7 маршруті, схоже, КТМ-2 (так у мене занотовано).
16.06.78. 283 – 683 – 7 маршрут, депо 3.
24.11.78. 287 – 687 – 17 маршрут.
9.02.79. 732 – 832 – депо 1. 6.01 302 – 602 депо 1 був на 3 маршруті, 9.01 і 25.01 – на 9 маршруті.
6.04.79. Є фото 1027 на 7 маршруті (то якийсь конкурс, гіпотетично трафарет могли формально поставити, але не думаю; трафарет третього депо, наскільки вони мені пригадуються).
18.08.79. 7.05 731 – 831 і 743 – 843 були на 9 маршруті.
8.06.79. 1032 – 6 маршрут (може помилка, 16??? – питання моє). 3, 6, 7, 9, 12 маршрути – депо 1 (ніколи не було, і от знов! – коментар мій).
10.08.79. 4.04.79 1050 депо 3 був на 7 маршруті; 18.05.79 704 – 804 депо 1 був на 3 маршруті, 289 – 689 депо 3 був на 17 маршруті; 1033 ходить вул. Севастопольською.
19.09.80. У депо 3 є групкомсорг маршрутів 7 – 17Attachments:
30.08.2020 о 23:53 #15624Олексій АдамчикУчасник…
У меня вопрос. На 9-й минуте есть поезд КТМ/КТП-2, но я не могу идентифицировать здание.Чернишевського, Будівельний інститут.
31.08.2020 о 01:37 #15625vladislav kliuchikУчасник1032 на маршруте 6 – скорее всего, опечатка (они часто в этой газете встречаются), это наверняка маршрут 16.
Как раз у 16 были номера на 10××, а у Т-3 в депо №1 были номера 11××—12××Маршруты 7 и 17 в депо № 1 в 1970-х гг. могли быть некоторое время.
Могло быть что-то типа этого:
https://transphoto.org/photo/1230788
Там под другими фото пишут, что в июне 2014 были перебои на подстанции маршрутов 18/19, и КТМ 2-го (4-го) депо появлялись на маршрутах 5, 6, 7, 14, 15, 17.То есть, если спустя 40 лет найти фото 2014 года с КТМ-8 на 17-м маршруте, и не знать этих нюансов, то можно перевернуть свои представления обо всём, решив, что в середине 2010-х маршрут 17 обслуживало депо № 2 (4), а не 3.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .