Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 447 ответов, 7 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 1 день назад.

Просмотр 13 сообщений - с 436 по 448 (из 448 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #14689

    З київськими питань нема. А от з митищівськими — ми знаємо, що щось було проплачено заводу, але ж то вже настав 1932 рік, і гіпотетично замовлення могли змінити на ширококолійні (як договори із заводом Домбаля змінювалися неодноразово). Але як мінімум: 1) на цій фотографії; 2) причіп до 245; 3) причіп до 247; 4) той, що стоїть біля прохідної з-да Петровського першим на колії, що йде в напрямку просп. Калініна; 5) причіп поїзда, що знято на Чкалова приблизно навпроти Володарського і 6) причіп п’ятірки, що їде вул. Чкалова між Короленка і Червоною у німецькій кінохроніці — митищівські вузькоколійні. Які вони мали номери — гублюся у здогадах. Я їм можу відвести лише 130-140.
    (Я, мабуть, забув похвалитися, що я ж вже всі, що у нас були, радянські вагони навчився розрізняти (крім яких-небудь БФ), якщо зображення не зовсім вже розмите).
    UPD: передивився кінохроніку — там київський; звідки я взяв, що М — ??? — Каша у голові. Перепрошую за плутанину.
    Ще UPD. Дніпропетровські вагони мені ще ніде не траплялися, так що їх теж не вмію розрізняти.

    #14729

    Хочу виправити ще одну свою помилку у визначенні місць знімання фотографій. Щоправда, можливо, першу — помилкову — версію я тут й не викладав — не пам’ятаю, а знайти швидко не зміг.
    Раніше я вважав, що на фотографії оцей трамвай https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=190643&double=0#17/48.47341/35.02405, але щоб хоч якось підігнати під розташування рядів Озерки, я гадав, що його протягнуто метрів на сто вперед вулицею Шмідта. Але це, звичайно — груба помилка. Насправді це — оцей трамвай https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=190643&double=0#17/48.47455/35.01862. Так, може, з часом збереться галерея розставлених містом вагонів. Шкода, звичайно, що вкрай рідко на цих фото можна прочитати інвентарні номери. Цей поїзд — це «Х» — «М». Мені здається, що ширококолійний, але це — абсолютно суб’єктивне твердження.
    Звичайно, дуже важливий факт на фотографії — це повна відсутність шапіто. Ми віримо датуванню на звороті фотографії і робимо висновок, що до 9 вересня шапіто розбомбилося чи спалилося вщент. Є аерофотознімок за 28.08, де шапіто ще на місці.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14765

    Едуард Чубаров зафіксував КТМ/КТП-2 на першому маршруті. Олександр Волок оприлюднив https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3. Дуже дякуємо їм обом! А може на flickr ми ще й номер розберемо?! Тільки це не 1975 рік. Це 1968 — 70 рр., швидше за все — 1969-й.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14772
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Может быть мы тут видим вагон на том самом маршруте № 14 «ДЭВЗ — ДИИТ»?

    #14773

    На 200 % виключити цього не візьмуся, але розумію так, що поки перший маршрут обслуговувався першим депо, на ньому були КТМ/КТП-1, а як його передали у третє депо, то він обслуговувався Татрами і, поки їх було мало, КТМ/КТП-2 (мабуть, переважно новими). КТМ/КТП-1, як я розумію, у третє депо не передавали.
    З огляду на це, підозрюю, що, якби нам пощастило побачити той чотирнадцятий, то ми б побачили КТМ/КТП-1 першого депо.
    І, пригадуючи наші старі питання, тепер, подумавши, я вважаю, що сімсоті КТМ/КТП-2 на першому маршруті — всі третього депо.

    #14851

    Додамо трохи олії у вогонь стосовно приналежності восьмого маршрута до першого чи другого депо. Стара фотографія, вміщена у статті у «Електротранспортнику» за 19 жовтня 1990 року. Моторний № 24 на зупинці «вул. Авіаційна» на фоні тих самих будинків просп. І. Мазепи, 34 і 36, які покраще видно на фото з «Дніпровської правди» за 25 лютого 1954 року. (Зараз дах на просп. І. Мазепи, 36 іншої форми, не полінувалися «обрубати» брандмауер. А, може, то мені лише здається). Я не бачу, що там за номер на маршрутовказівнику, але місце не залишає вибору — це вісімка (на дев’ятому маршруті таких будинків нема). (У ще одних дужках відзначу, що ці люди повністю висміяли мою теорію, що подібні фотографії могло бути зроблено лише у депо або на кінцевих.) Цей моторний № 24 бачимо на вісімці у серпні 1941 року, коли цей маршрут явно обслуговувався першим депо, і бачимо у першому депо у відомості 1961 року. «Електротранспортник» орієнтує нас на дату знімання першої фотографії як приблизно 1955 рік.
    Четвертий і п’ятий файли — фотографія моторного № 19 на вісімці, яку знято у листопаді 1956 року. Цей моторний № 19 бачимо у відомості 1961 року на вісімці другого депо.
    Окреме питання: у 1956 році вісімка стоїть на зупинці «вул. Орловська». Власне, її залишки явно присутні ще й досі. Повертаючись до переліка зупинок 1937 року. Може й справді, незважаючи на те, що саме там розміщено трикутник, який багато часу був розворотом восьмого маршрута, зупинки на Караваєва не було?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14861
    vicente
    vicente
    Участник

    На фото на ул.Леваневского за трамваем виден забор. Очевидно, это водонапорная станция, которая занимала(ет) целый квартал: от Караваева до Орловской. Я не вижу места для треугольника. Но, вижу параллельные пути и двухсторонние опоры, в сторону Караваева. Может и не было остановки, но если и был треугольник, то дальше.

    #14864

    Олеже, з Леваневського все ясно — механічна похибка, а от з рештою я не зовсім зрозумів. Трикутник, звичайно, подалі — аж за Караваєва. Трамвай на фото тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47002/34.99148, а трикутник — тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=41065#18/48.47104/34.98901. Опори явно такі, що їх встановлено парами. Це ж, мабуть, як раз таки й НЕ двосторонні?
    А я просто маю на увазі, що зараз є зупинка на Караваєва і немає на Орловській, а у брошурі 1937 року навпаки, і на фото 1956 року трамвай на Орловській явно на зупинці. Хоча мені б здавалося логічнішим, якби за часів існування трикутника біля нього була б зупинка.

    #14865
    vicente
    vicente
    Участник

    Хорошо.
    Понятно, что со строительством на пр. Петровского остановки перенесли. В частности, на ул. Революционной остановки в 70-е — 80-е не было, а бвла на квартал ниже — на ул. Яшина. Химико-технологический техникум находится прямо напротив дома, в котором я вырос — это между Воздухофлотской и Кутузова. То есть, на Авиационной, получается, тоже не было остановки.
    А, что такое «Пролетарская»?

    #14866

    Так, оце залишається питанням. В принципі, це може взагалі бути не від назви вулиці, але таке, все ж, малоймовірно.
    Я впевнений, що Караваєва так названо від самого початку. На плані 1929 року Яшина має назву Підпільна, а не пізніше 1941 року — вже Шолохова. Як би усе схиляється до Олександрова, але впевнено казати не можна.
    Дякую, що Ви спитали на сторінці О. Присягиної про депо. Ми віримо, що вони не забудуть.

    #14926

    У 1952 році зупинка на Олександрова була. «Зоря» за 22 серпня. Приношу вибачення за якість.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14942

    Олеже, Ви бачили https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=963500497408798&id=100012465706464? Дякуємо Олександру Шелковому і Артему Костюку!

    #15154

    Подякуємо за фотографію Музеєві історії УДХТУ https://www.facebook.com/groups/555617667931018/?ref=gs&fref=gs&dti=421334225037372&hc_location=group_dialog, а за наведення — Олені Присягиній.
    Там є ще багато цікавого, у тому числі важко пояснювані трамвайні колії начебто 1948 року.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 13 сообщений - с 436 по 448 (из 448 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.