Главная Форум Транспорт Закрытые трамвайные линии

В этой теме 508 ответов, 10 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 день, 16 час. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 466 по 480 (из 509 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #14569

    Щодо третьої нитки на Центральній площі — поки що я вважаю, що її було укладено у 1935 році. В паперах з Державного архіва Дніпропетровської обл. (дякуємо їм за збереження!) є наказ, один з пунктів якого вимагає укласти її до 8.06.35, але на пару днів пізніше є ще один наказ — виконати роботи відповідно їз кошторисом, затвердженим міськвиконкомом, — так от там цю роботу не згадано. У звітах за рік її також не згадують, але якщо її було зроблено за кошти за статтєю, скажімо, «Завершення перешивання четвертої лінії», то, відповідно, у тих звітах її не буде. І є ще один документ — якась відомість робіт, підтверджених актами — так от у ній ця робота є, і вказано, що акти додаються. Самих актів у мене немає — чи їх не було у справі, чи я у поспіху не звернув на цей важливий момент уваги — не знаю. Пізніше передивлюся в архіві. Але цей запис «Акти додаються» я вважаю обґрунтованою підставою вважати роком появи вузькоколійного розворота 1935. І ще, ледь не забув. У 1935 році точно (є у звітах окремою статтєю) виконано підняття колії на перехресті Залізної і проспекта. Щоб два (чи це вже три?) рази не вставати, могли і третю нитку заразом покласти.
    Щодо лінії на Цегельні заводи — на підставі цієї брошури пропоную вважати, що пасажирської вже не було. А якщо не було, то виникає питання, коли насправді колію демонтували. Якщо завантажиться, то я викладу ще фотографію, надану Г. Цаповим, де трохи видно трикутника на перехресті просп. Пушкіна — Ю. Савченка, тобто того, що залишилося від цієї лінії.
    Щодо вісімки — я б очікував, що вона буде йти з заїздом на вокзал, хоча раніше я вважав навпаки. Ач, ні! Таки без заїзду. Тобто тут http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/2019-11-16_190756-2.jpg, судячи з усього, бачимо необхідний поворот.
    UPD. Додамо і сюди скріншот.
    І перепрошую у Артема Костюка за невдячність, бо всі ці фотографії від Г. Цапова мені показав саме він. Безумовно, щира подяка як Григорію, так і Артему!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14576

    До ДЗМУ, схоже, тільки-тільки-но подовжено лінію — зупинки №№ 1 і 1а на маршрутах 2 і 5.

    #14577
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Я так полагаю, что поводом для выпуска этой брошюры было то, что в первой половине 1937 произошло большое обновление трамвайных линий города:
    1. Брянскую линию продлили до ДЗМО;
    2. Восьмую линию продлили до пос. Крупской;
    3. Открыли движение по линии «Амур — завод Артёма», пустив туда маршрут № 9.

    #14578

    Справді, цікаво, а може, до війни трійку і вісімку взагалі не скорочували, і дванадцятого не вигадували? Перелік маршрутів на 1940 рік з літописів надто вже переконливо виглядає, але й більш сталі легенди розвінчувалися…

    #14580
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Список из летописи действительно убедительно выглядит. Там даже количество графиков указано. Нужно только узнать, откуда он взят. Может тоже брошюра какая-то или путеводитель. Ведь до войны наверняка путеводители какие-то о городе издавались.
    Может из газет.

    Есть ещё такой вариант, что № 10 и 12 появились примерно в одно время когда запускали № 11 на Рабочую. Тогда могли и обновить сеть и маршруты. Вообще для нового маршрута нужны новые вагоны, это значит, что для 11 маршрута взяли вагоны, которые работали на других маршрутах. То есть где-то их меньше стало.

    #14581
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Кстати, я в областной библиотеке смотрел вот эту книгу. Про трамваи вообще ни слова.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14583
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Кстати, зачем тогда там нужен этот узкоколейный разворот в центре? Может для аварийного разворота тройки и семёрки? То есть функция примерно такая же, как сейчас у разворотов на Исполкомовской, заводе Ленина, 5 магазине, Давыдова, заводе Артёма — запасное кольцо + возможность выровнять график.

    #14585

    Список из летописи действительно убедительно выглядит. Там даже количество графиков указано. Нужно только узнать, откуда он взят. Может тоже брошюра какая-то или путеводитель. Ведь до войны наверняка путеводители какие-то о городе издавались.
    Может из газет.

    Есть ещё такой вариант, что № 10 и 12 появились примерно в одно время когда запускали № 11 на Рабочую. Тогда могли и обновить сеть и маршруты. Вообще для нового маршрута нужны новые вагоны, это значит, что для 11 маршрута взяли вагоны, которые работали на других маршрутах. То есть где-то их меньше стало.

    Список нібито станом на 1940 рік, а 11 з’явився на новий 1941, а 12 мав ще пізніше з’явитися. І тим не менш відомості викладено однотипно. Питання: відомості на 1940 рік і відомості про маршрути 11 і 12 могли бути з одного джерела?
    Вагони на нові маршрути, я підозрюю, що ми знайдемо: на 12 — зі скороченої вісімки; на 11 — згідно із літописами там 4 поїзди, не виключено, що, скажімо, моторні вагони інв. №№ 37 — 40 надійшли у 1940 році; на 10 — гадаю, що на кінець 30-х вже мав місце надлишок вузькоколійних вагонів, а якщо ще й трійку скоротили, то й поготів, хоча, звичайно, трійка і десятка — це різні депо.

    #14586

    «Пристань» — вже такої й зупинки навіть нема.

    #14590
    vicente
    vicente
    Участник

    Безумовно, це Виборзька. Просто там треба виходити, щоб дістатися райради..

    Треба-то — треба. Но, называть остановку «8»-го маршрута на пересечении ул. Гомельской и ул. Выборгской райсоветом — нонсенс. Слишком далеко от райсовета. У меня был домик на ул. Нестерова (которая 5-я Чечелевка). Оттуда и до ул. Бабушкина и до ул. Гомельской топать было довольно прилично (ходил как раз по ул. Выборгской). А, райсовет, насколько я понимаю, располагался на пр. Калинина со стороны ул. Бабушкина.
    Не сходится, короче.

    #14592

    Ну, приблизно, та ж ситуація, що й з вул. Павлова.
    До речі, схоже, що хоч на Караваєва й був трикутник, але зупинки там, видимо, не було. Я поки не дістався до того, що таке Пролетарська, але ймовірніше, що то як не Яшина, то Олександрова (чи Александрова — як вірно — піди-розбери).

    #14598

    Сергей Мушенок
    Участник

    А по 6-ому маршруту кто подскажет что за остановка «Мiст Клачко»? Что-то я не припоминаю там моста. Да и Клочко, если имеется в виду, оно немного далее находится.

    #14599

    На аерофото є міст. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.50049/35.06159. Там і зараз, здається, можна рейки перейти. А з того боку за промзоною вже безумовне Старе Клочко.

    #14622

    Сергей Мушенок
    Участник

    Спасибо Алексей, почему-то на АФ не догадался глянуть, оказывается там был мостик пешеходный, не знал, хотя тот район знаю. Он еще и в 65г. был https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=60441#18/48.50062/35.06189.

    Зачем убрали, непонятно, было же удобно. В том то и дело, что нельзя перейти, там закрыто забором. Нужно обходить либо через подземный переход возле станции Нижнеднепровск либо слева через переход в районе поворота ул. Каруны.

    #14623

    Там діра у паркані має бути. Я давно там не був, але не думаю, що діру прибрали. Просто, що йти треба на власний ризик через магістраль.

Просмотр 15 сообщений - с 466 по 480 (из 509 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.