Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 166 по 180 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #12441

    І ще. Сергій і Олег вже підіймали питання щодо 304 вагона. А я кажу, що мої погляди за останні дні з багатьох питань змінилися. Так от, почитавши в інтернеті, про вагони “Х”, я тепер більш ніж впевнений, що на обох фотографіях – один і той самий вагон. А їх ВСІ (це те, що мене дивувало) – “Х” різних виробників, миколаївські (дякуємо І. Науменку, він пояснює, що “юмтівські” вагони – це миколаївські) перебудовували за спільним проектом типової модернізації (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5_(%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BD)).
    Єдине що, є в мене підозра, що вагони з номерами на триста – це таки вагони виробництва КЗЕТ (київські), тобто правильніше їх називати “2М”. Згадайте, Владислав казав, що довоєнні “пульмани” отримали у нас номери 301, 302, 303.

    #12445
    vicente
    Учасник

    …Вагони «Х» з малими номерами… (…) …Виробництво в Усть-Катаві — з 1937 року. До цього часу, слід розуміти, ці перші номери вже звільнилися. Хоча, ми читаємо, що ще після війни на лівий берег переправляли вагони Ganz. Але, гадаю, там з номерами все було гаразд.

    Вот, ещё один интересный вопрос. Бельгийские вагоны и вагоны Городского Трамвая изначально имели независимую нумерацию. То есть, в городе с 1906 года было два первых, два вторых и так далее… Когда обе сети объединили, какие-то вагоны должны были перенумеровать. О бельгийских вагонах мы читаем в “Летописи” в записи, датированной 1933 годом: “Списаны старые бельгийские вагоны…”. Предположив, что другие номера получили вагоны 2-го депо, можно прийти к выводу, что:
    1) к 1937 году номера 1-50 были свободны.
    2) послевоенные “Ganz” на левобережных маршрутах были более поздние – Городского депо

    #12461

    Тільки зараз побачив на transphoto миколаївські 35 і 39. Ну, враховуючи відомість 1.05.1961, тут, мені здається, потрібні докази. Миколаївські всі, начебто, на двісті. Може, то суто п’ятигорські номери?
    Чи вірно розуміти, що номери дореволюційних причіпних слід шукати на сто? Чи у них взагалі не було номерів?

    #12482
    vicente
    Учасник

    Вагоны были добавлены явно “со стоооны” Пятигорска. То есть, там “откопали” какую-то информацию о переданных из Днепропетровска вагонах и “штампанули” два вагона в базу города. Вполне возможно, что это пятигорские номера.

    Что до ведомости, 1.5.1961 – как жаль, что нет в сети ещё таких ведомостей! Она многое проясняет, но, вопросы всё равно остаются. В частности, и по двузначным вагонам на 1961 год. Например, мы полагаем,,что в том году КТМ/КТП-1 уже все пришли (“Летопись” говорит о последней поставке в 1961 году). Номера моторных , по “легенде” – 41 – 100 (41- 99 или 41 -98). На Первом маршруте двузначные – КТМ-1 (возможно, 99 – КТМ -2), на 5-м, получается – тоже (41-45). Есть фотографии “десятки” с этим подвижным составом, так что, скорее всего, 50-59, 65-68 (помню упоминание о 65, который “10 лет проработал во 2-м депо”, а также фото 50 на Рабочей), 73, 76-79 – тоже КТМ-1.
    На “11” мы видим среди прочих вагон 74. По идее, это также должен быть КТМ-1.
    Но, не бывает всё хорошо и стройно. Уже какое-то время я разглядываю периодически фото на СТТС вагона 76 “11” маршрута, датированное “50-е”. Разглядываю потому, что “семёрка” мне кажется странной… Возможно, это “3”?

    Attachments:
    #12486

    Я теж вважаю, що це 36 вагон.
    З сімдесятих вагонів, що у 1961 році були у другому депо, в “Електротранспортнику” другої половини 60-х років мені зустрілися 78, 79 – на першому маршруті, 74 – на третьому і сімнадцятому маршрутах. На жаль, 73, 76 і 77 не зустрілися зовсім. Але не бачу приводів вважати, що десь навіть не на п’ятидесятих, а на сімдесятих номерах порушувалася система. Ця фотографія не може бути таким приводом, бо перша цифра не схожа ні на що – і на сімку також не схожа.
    І знов-таки, я впевнений, що у відомості не 99 вагон, а 98.

    #12487
    vicente
    Учасник

    Да, пожалуй, Вы правы! Девятка на той печатной машинке – совсем другая. Кроме того, обратите внимание, что а “88” вторая восьмёрка немного “наползает” на предыдущую. То же самое мы видим и с “258” и “268”.

    #12488

    … Номер вагона на фотографії з «Центральної прохідної» не 76, а 36, і він є у відомості 1.V.1961 р.

    Або, як варіант, номер – 16 (також друге депо, маршрут 11), а решта зайвого – дефекти фотографії.

    …доказів я поки не знайшов, але точно пам’ятаю, що десь написано що відкривав тоді рух поїзд № 50. Як знайдеться, я скажу, де це написано.

    Я, мабуть, знов все поплутав, бо я знайшов, що 50 відкривав рух на маршруті № 14 1966 року, а про цей нічого не знайшов. Треба читати, що там на борті причіпного написано.

    #12489
    vicente
    Учасник

    Чи вірно розуміти, що номери дореволюційних причіпних слід шукати на сто? Чи у них взагалі не було номерів?

    По прицепам.
    “Пробежался” по “Летописи”… Исходя из неё (упоминание в нескольких местах), трамвайный парк до войны (Гражданской) составлял 142 вагона: 97 моторных и 45 прицепных. “Николаевские” вагоны (по Ааре Оландеру) выпускались с 1927 года. В этом году в “Летописи” нет упоминания о поступлении в город нового ПС. Но, в 1928 читаем “вот и в этом году…” поступили новые вагоны. Но, по вопросу о прицепах, важно следующее: 1. Моторные нумеровались, начиная с 200.
    2. Тот же Ааре Оландер пишет, что прицеп 201 был 141
    https://transphoto.ru/photo/303396/?vid=128521
    (Вообще, мне кажется, этот товарищ знает гораздо больше, чем говорит. И то, что мы пытаемся понять методом “научного тыка”, у него разложено по полочкам давно… Ха-ха)
    3. Исходя из вполне логичного предположения, которое я выдвигал недавно о введении общей нумерации МАНов (всё-таки, так правильней говорить, наверное, чем обзывать их “Гансами”), как рабочая гипотеза – прицепы могли быть 100-139 или 98-139… или что-то в этом роде. Возможно, имеет право на жизнь версия 100 (101) – 144 (145) с приведением к 1927-му году к последнему 139 или 140 (“Летопись” пишет, что к этому времени некоторая часть дореволюционных вагонов пришла в негодность).
    4. Нумерация первых советских вагонов в городе 20х-14х
    Оккупационное фото “николаевского” 167
    https://transphoto.ru/photo/1218825/?vid=486793
    в разрез с этой гипотезой никак не идёт. Наоборот: вполне можно предположить, что мотор рядом с ним – 227

    #12490

    Так, дякую! Тут, до речі також щось на кшталт 160 https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/YE79635.jpg.
    Для подальших роздумів кілька післявоєнних поїздів, що трапилися мені в пресі. 1 – 533 (приблизно 1959 рік), 205 – 527 (1966 рік), 250 – 154 (1966 рік, ага – а раніше ми бачили нібито 155 моторний у 1967 році), 307 – 618 (1956 рік), причіпний 507 (маршрут 6, 1956 рік)

    #12498
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Мне скинули книгу “Електротранспорт України”
    Раздел про трамвай

    Думаю, данные из книги что-то наконец-то прояснят.

    https://drive.google.com/open?id=1HJQxAY6_W4ZZd58RGqwq_l_vgpYWKflj

    #12499
    vladislav kliuchik
    Учасник

    (Вообще, мне кажется, этот товарищ знает гораздо больше, чем говорит. И то, что мы пытаемся понять методом «научного тыка», у него разложено по полочкам давно… Ха-ха)

    Этот товарищ на сайт вообще не заходил с 2016 года. Может уже и случилось чего.

    Ну а так, я думаю, много инфы может быть в архиве ДТТУ и трамвайных/троллейбусных депо.

    #12502

    Ого! Оце так подарунок! Дуже дякую, Владиславе! Звичайно, я цього не бачив раніше, то я щось вигадав. Дуже дякую!
    Але, мені здається, ми непогано все вирахували.
    Ну і, звичайно, величезна подяка авторам і тим, хто доніс до нас цю інформацію.

    Дещо лишається нез’ясованим, деякі неточності видно, але це, безумовно, (ну, принаймні, для мене) прорив!

    Владиславе! Там Ви запитуєте про трамвайну зупинку між Телевізійною і Транспортним інститутом. В старих газетах мені пару разів траплялися скарги пасажирів, що трамваї проїжджають повз зупинку “вул. Університетська”. Ця назва протягом історії кочувала від вулиці до вулиці, підіймаючись проспектом Гагаріна. В цьому випадку, я точно розумію, що йдеться про вул. Івана Сірка. Оскільки власне Івана Сірка через дорогу від трамвайних колій, то я для себе вирішив, що зупинка була на перехресті з вул. Марі Кюрі. (Власне, маю велику підозру, що і вул. Марі Кюрі теж була Університетською разом з Івана Сірка, або, взагалі, там була якась каша з вулиць Університетської і Севастопольської).

    Дуже дякую за енциклопедію!

    #12503
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Что за ликвидированная трамвайная линия между набережной и ул. Вокзальной?

    #12506

    В книзі сказано, що четвірка у 1941 році йшла вул. Ленінградською (без пояснень). Зараз, маючи аерофото, це ми можемо впевнено виключити.
    Натомість, вікіпедія https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 повідомляє, що у 1945 році четвірку від Диспетчерської подовжують Горького – Ленінградська – Пастера – Вокзальна – Горького. Це, на мій погляд, цілком можливо. Я вже звертав тут увагу на цей цікавий факт. Якщо так, то треба додавати до закритих колії вулицею Ленінградською. А у 1949, згідно з вікіпедією, поновлено довоєнну схему Горького – Вокзальна – Привокзальна – Вокзал – і назад тим самим шляхом. Ну, а у 1951 збудували новий вокзал із площею, і четвірку перенесено на відоме коло Горького – Вокзальна – Пастера – проспект – Шмідта.

    #12508
    vicente
    Учасник

    Вау!
    Вот, уж, действительно – подарок – так подарок! Спасибо огромное!
    Немного систематизировать “перекрёстным” методом – и, возможно, можно будет поставить точку с моделями.
    Над номерами надо немного “пошаманить”… Ну, и с распределением по депо… на основании ваших исследований…
    Хороший день =)))

Перегляд 15 повідомлень - з 166 по 180 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .