Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 286 по 300 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #13498
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Мне ещё непонятно, что за прицепы 515, 516 в конце 1950-х – начале 1960-х.
    Может это прицепы из Москвы?

    #13507

    Швидше, мені здається, номер 515 після війни з якихось причин звільнився, і його було надано вагону дніпропетровського виробництва. А до війни, я гадаю, це був митищівський причіпний ширококолійний М.

    #13510
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Швидше, мені здається, номер 515 після війни з якихось причин звільнився, і його було надано вагону дніпропетровського виробництва. А до війни, я гадаю, це був митищівський причіпний ширококолійний М.

    Это те прицепы днепропетровского производства, которые упоминаются в летописи электротранспорта?

    В трамвайные парки поступило 22 вагона из ГДР, один чехословацкий Татра-Т2, 4 вагона РВЗ (МТВ-82), 3 вагона производства КЗЭТ, 6 производства УКВЗ (1 поезд КТМ-1 + КТП-1 и 2 поезда КТМ-2 + КТП-2), а также 6 прицепных собственного производства.

    #13511

    Виходить, так. Тільки Ви там з “Електротранспортника” за 1961 р. 516 не згадуєте. Може, 559?

    #13518

    Одні з перших КТМ-КТП у місті на фотографії В. Вовка (43 чи 45) і у “Дніпровській правді” за 2 жовтня 1949 року. Це справді одні з перших – увага на сигнальні ліхтарі й передні маршрутовказівники! Принаймні, 49-й (того ж таки 1949 року поставки) ще у такому ж розфарбуванні, але у нього сигнальні ліхтарі на загальноприйнятому для КТМ-1 місці.

    #13522
    vicente
    Учасник

    Продублирую это сюда. Источник – сайт одесского ЭТ
    https://traffic.od.ua/news/eltransua/1206848.
    Моторный 201 новенький с прицепом. Номер прицепа не разобрал.

    Attachments:
    #13524
    vicente
    Учасник

    На МУ ясно видно только слово “вокзал”, остальное не разобрать с телефона. Но, очевидно, что снято уже в городе, а не на заводе.

    #13525

    Дякую, Олеже!
    Не припиняю дивуватися сам собі. Заходив на цей сайт кілька разів; цю сторінку зберіг собі із усіма фотографіями – як можна було не звернути на 201-й уваги???!!!
    Ще раз дякую!
    P. S. Можна константувати, що на фотографії з архіву, наданій А. Оландером, його вже перефарбовано і бічний маршрутовказівник знято.

    #13526
    vicente
    Учасник

    Вот ещё из группы Е. Присягиной на ФБ:Трамвайными вагонами перевозили… водоросли для выделения йода!

    Attachments:
    #13545

    Повторю фотографію з тупика четвірки у кращому розділенні (звідси від Владислава https://transphoto.org/photo/1309399/). На мою суб’єктивну думку, номер вагона 16 або 10 (ширококолійний митищівський Х; номер, як і у всіх Х, під фарою (у київських і миколаївських – над фарою, там фара нижче), але я віддаю собі звіт, що там майже нічого не видно.

    Attachments:
    #13584

    Чому у цих миколаївських причіпних вагонів так сильно відрізняються вікна???

    #13587
    vicente
    Учасник

    На втором фото разве николаевский? Судя по расположению осей, окон на вагоне 8, а не 6. Может, это киевский прицеп, завода им. Домбаля?
    А, вообще, я обратил внимание, что “николаевские” окна переделывались. На более поздних фотографиях они похожи на окна Х и М.
    Думаю, что Днепропетровцев не устраивали николаевские форточки по тем или иным причинам и они при случае переделывались в более “удобные” – второй вариант даёт большее открытие окна – так мне видится.

    #13588
    vicente
    Учасник

    Товарищи!
    Давайте обсудим вот этот замечательный документ:
    https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG03701.jpg
    Что мы можем понять о дореволюционных вагонах? Что такое В.К.К/В.Е.К/В.Б.К? – я не могу разобрать среднюю букву…
    Из журнала “Straßenbahn Magazin”, сканы которого выложены здесь в отдельной ветке можно заключить, что поставлено в Екатеринослав Бельгийской компании в 1896 году – 25 вагонов (16 открытых и 9 закрытых), в 1899 году – 9 вагонов (4 закрытых и 5 открытых), ещё 9 вагонов было приобретено в 1901 году, а также говорится о том, что в период между 1905 и 1908 годами было поставлено ещё 22 (!) вагона. По другим данным, было так:
    https://transphoto.org/photo/369042/?vid=176315#1457675
    В статье в Википедии о фирме M.A.N. есть ссылка на то, что “городские вагоны”, производившиеся на заводах M.A.N. имели “элементы электрооборудования” Симменс. Так что, больших противоречий я не вижу. Не вижу я также и все печатные буквы ведомости. В прицепных обратите внимание на “Ганцы”: что там написано? “Переобуд. в мот.”? или “Переобуд. з мот.”? Если “в”, то почему они в прицепах, а не в моторах? Возможно ли такое, что Науменко ввел нас в заблуждение и в Городском Трамвае вагоны были не только другого цвета, но и другой модели? Не забываем, что в те времена, как и сейчас, разные производители могли выпускать вагоны по одним и тем же чертежам…
    Какие будут соображения?

    #13591

    Щодо миколаївських – на другому фото – один з них. Придивіться, будь ласка, ліворуч рама (чи як правильно – не знаю) вже пішла на звуження, лівіше вже буде посадковий майданчик. Та й власне отака рама – приналежність миколаївських вагонів. За Вашою підказкою передивився побільше фотографій і констатую, що, справді, на сорокові роки первісні “миколаївські” вікна – вже рідкість. (Ну і знов дивуюся своїй спостережливості – я взагалі-то не помітив, що у моторного миколаївського на першому фото вікна вже теж такі, як у причіпного на другому).

    Щодо архівної справи. Я, коли ще буду в архіві, її передивлюся, можливо там на папері можна точно розібрати літери. На всі ці варіанти я також нічого не знайшов. З огляду на відсутність іншого, можу запропонувати слабеньке припущення – компанія “ВКЭ”, а точніше ризький завод “Уніон”. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0.
    Ганц’и явно перебудовані В моторні. По-перше, там багато поруч літер “в” – вони із “з” не плутаються. По-друге, ці – перебудовані – в рази дорожчі (два правих стовпчики). Я більше схиляюсь, що Сіменс-Шуккерт 1896 – бельгійські, Сіменс-Гальске і В. Е. К – міські. Ганц балансують на грані і взагалі зрозуміти коли, як, скільки, в якому підприємстві з’являлися причіпні вагони поки що зовсім не можу. (Фірма “Ганц”, безумовно, моторні вагони також виробляла, і можна припустити, що, оскільки підприємства купували причіпні, то могли купувати й моторні, але до 1931 вони не дожили).
    І ще мене дуже засмучують десять переустаткованих миколаївських моторних. Широкої колії ще немає, вагони майже нові. Навіщо їх переустатковувати? Як саме? Чому саме десять (адже це різниця між кількістю миколаївських моторних і причіпних)? Наскільки я розумію, в той час було би безглуздям, наприклад, з двосторонніх робити односторонні вагони?

    #13596

    Я тут пригадав відео з п’ятіркою на проспекті. 00:16 – 00:17. Це 1929 рік. Так, миколаївські вагони вже були. Але це – не миколаївський – передня фара високо, дах, вікна – все інше. Отакі вагони передали у П’ятигорськ.
    Відео завантажити не вийшло. Пізніше додам снапшотів.
    UPD! А ні! До П’ятигорська передали не такі. То мені занадто хотілося. Не зміг одразу порахувати вікна. Це “зовсім німецький” – на чотири вікна між стійками. Назва відео “1929 год. Пятый окружной съезд Советов”. Має бути десь на сторінці у фейсбуці https://uk-ua.facebook.com/dnepr.history/.

Перегляд 15 повідомлень - з 286 по 300 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .