Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 751 по 765 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #20009

    Я, якби не знав, прочитав би “818”.

    #20010
    vicente
    Учасник

    А, ну так и я при увеличении вижу ” 818″. Газета, скан, переработка на пиксели, бывает. Хотя, если спросите меня, “восьмёрки” я вижу идентичными и, зная что первая цифирь – точно “6”, можно предположить, скажем, “616” (читал в статье про “10 машин”). Ещё один урок нам. Вспомнилось самое первое сообщение данной темы про бортовой КТП1 на 2хх 😉

    #20011

    Так. Я, загалом, до того ж і хилю.
    Мабуть буде справедливим вважати, що 601 – 610 – усі були жовтогарячо-біло-жовтогарячими.
    До речі (це, мабуть, Андрієві Янковському, але Ваша думка дуже цікава), як мені пригадується 2919 і 2920 все ж були первісно червоно-білими, зокрема 2920 не був жовтим. На 100 % я тут не пригадую, тим паче, що воно все перемішується в голові з плином часу і у сучасному потоці інформації, але мені вони пригадуються червоно-білими.

    #20012
    vicente
    Учасник

    После 2909 я слабо помню. 2910 был, кажется в “московском” окрасе: красный бок, белые юбка и аерх (как 2904 и 2906), возможно, 2911 тоже был таким, дальше- ничего не могу сказать. Были красные, вроде, с белой юбкой, были желтые, желтые с зелёной юбкой и полосой под линией окон. Вроде, помню, отметил для себя, что эти зелёные юбки и полосы “пририсовали” по аналогии с ЛиАЗами 677 АТП 31228 того же года. Ни за что “после” 2909 не ручаюсь.

    #20013

    Дякую! Все одно, це корисно.
    2910 – все вірно; це 100 %.
    2911 – 2914 – також вірно, усі чотири такі самі; також – 100 %.
    2915, 2917 – я б сказав, що також червоно-білі, але впевненості немає; 2916 – червоно-білий – 100%.
    2918 – борти червоні – 100 %, але фарба якась темніша ніж у попередніх. Низ – на мою думку, білий.
    2921, 2922 – жовтогарячі борти, низ – білий. Дуже таке, незвичайне і разом з тим гарне, приємне на око розфарбування було.
    2923, 2925 – знов, я б сказав, що червоно-білі, але впевненості нема; щодо 2924 – впевненість є – був червоно-білим.
    Далі пішло перше депо, після того вже у мене з пам’яті чіткого нічого не виринає, на превеликий жаль.

    #20095

    Дозволити продати – це, звісно, ще не значить продати. Але ймовірність дуже висока.
    Дякуємо Державному архіву Дніпропетровської області!

    #20210
    Вололя
    Учасник
    #20212

    Так, дякуємо! Мало того, до неї є підпис. Це київський моторний вузькоколійний вагон № 265 і 1936 рік. Підпис затісався до сусідньої фотографії з німецьким вагоном і паровозом. (Номер німецького вагона, можливо 12, бо того першим списано з партії цих вагонів. Партія – №№ 11 – 18).
    Підозрюю, що усе це було у музеї ДТТУ.

    Attachments:
    #20218
    Вололя
    Учасник

    Ну а це мабуть і є правий борт того ж вагону…

    Attachments:
    #20221

    Ні! Це геть інший випадок. Там зіткнення з автомашиною, а тут – паровоз. Там київський вагон 1933 р. виготовлення, а тут MAN, т. зв. “Сіменс-Гальське” (видимо, за електроустаткуванням), 1906 р. виготовлення.
    90 % – що це на тодішньому 5 маршруті (Фабрика – Табірна) на теперішній Ак. Белелюбського і до 1931 року.
    Там, на аукціоні, підпис не до тієї фотографії прикладено.

    #20311
    #20403

    Продовжимо потихеньку історичні вишукування. Кілька безцінних відомостей з межі 1944-45 років (наприкінці для зручності відомість 1961 року – у ній не знати звідки з’являється кілька вагонів, начебто зникаючих 1944 року).
    Дякуємо за документи Державному архіву Дніпропетровської області і vladislav kliuchik – за віднайдення їх.
    Окремо звернімо увагу Дмитра Солом’яного.
    А за якість – щиро перепрошую. Третя відомість має назву “Інвентар вагонів, що лічаться за другим парком і що їх підготовано до експлуатації”.

    #20422

    Оце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон – якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 – виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
    (Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, – таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
    Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі – 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.

    #20425
    vicente
    Учасник

    401 – “Пульман”?

    #20426

    Так, безумовно. Куди подівся – губимося у здогадах. Найймовірніше – чомусь вирішили позбутися й списали або віддали до Запоріжжя (туди мінімум п’ять моторних і п’ять причіпних пішли). Ще слабенький варіант – до Конотопа 1949 року. Час покаже.

Перегляд 15 повідомлень - з 751 по 765 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .