- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 1 місяць, 4 тижні тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
06.10.2021 о 21:48 #20009Олексій АдамчикУчасник
Я, якби не знав, прочитав би “818”.
06.10.2021 о 22:00 #20010vicenteУчасникА, ну так и я при увеличении вижу ” 818″. Газета, скан, переработка на пиксели, бывает. Хотя, если спросите меня, “восьмёрки” я вижу идентичными и, зная что первая цифирь – точно “6”, можно предположить, скажем, “616” (читал в статье про “10 машин”). Ещё один урок нам. Вспомнилось самое первое сообщение данной темы про бортовой КТП1 на 2хх 😉
06.10.2021 о 22:28 #20011Олексій АдамчикУчасникТак. Я, загалом, до того ж і хилю.
Мабуть буде справедливим вважати, що 601 – 610 – усі були жовтогарячо-біло-жовтогарячими.
До речі (це, мабуть, Андрієві Янковському, але Ваша думка дуже цікава), як мені пригадується 2919 і 2920 все ж були первісно червоно-білими, зокрема 2920 не був жовтим. На 100 % я тут не пригадую, тим паче, що воно все перемішується в голові з плином часу і у сучасному потоці інформації, але мені вони пригадуються червоно-білими.07.10.2021 о 21:22 #20012vicenteУчасникПосле 2909 я слабо помню. 2910 был, кажется в “московском” окрасе: красный бок, белые юбка и аерх (как 2904 и 2906), возможно, 2911 тоже был таким, дальше- ничего не могу сказать. Были красные, вроде, с белой юбкой, были желтые, желтые с зелёной юбкой и полосой под линией окон. Вроде, помню, отметил для себя, что эти зелёные юбки и полосы “пририсовали” по аналогии с ЛиАЗами 677 АТП 31228 того же года. Ни за что “после” 2909 не ручаюсь.
08.10.2021 о 17:58 #20013Олексій АдамчикУчасникДякую! Все одно, це корисно.
2910 – все вірно; це 100 %.
2911 – 2914 – також вірно, усі чотири такі самі; також – 100 %.
2915, 2917 – я б сказав, що також червоно-білі, але впевненості немає; 2916 – червоно-білий – 100%.
2918 – борти червоні – 100 %, але фарба якась темніша ніж у попередніх. Низ – на мою думку, білий.
2921, 2922 – жовтогарячі борти, низ – білий. Дуже таке, незвичайне і разом з тим гарне, приємне на око розфарбування було.
2923, 2925 – знов, я б сказав, що червоно-білі, але впевненості нема; щодо 2924 – впевненість є – був червоно-білим.
Далі пішло перше депо, після того вже у мене з пам’яті чіткого нічого не виринає, на превеликий жаль.08.11.2021 о 19:19 #20095Олексій АдамчикУчасникДозволити продати – це, звісно, ще не значить продати. Але ймовірність дуже висока.
Дякуємо Державному архіву Дніпропетровської області!Attachments:
20.11.2021 о 20:08 #20210ВололяУчасникВітаю, ось ще фотокартка з дніпропетровським трамваєм 1935 р. https://meshok.net/item/30387178_%D0%95%D0%9A%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%98%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%90%D0%92_%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA_1936_%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%92%D0%90%D0%99_%D0%90%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%88%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B5_5_%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%8B_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA_%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F
20.11.2021 о 20:27 #20212Олексій АдамчикУчасникТак, дякуємо! Мало того, до неї є підпис. Це київський моторний вузькоколійний вагон № 265 і 1936 рік. Підпис затісався до сусідньої фотографії з німецьким вагоном і паровозом. (Номер німецького вагона, можливо 12, бо того першим списано з партії цих вагонів. Партія – №№ 11 – 18).
Підозрюю, що усе це було у музеї ДТТУ.Attachments:
20.11.2021 о 22:19 #20218ВололяУчасникНу а це мабуть і є правий борт того ж вагону…
Attachments:
20.11.2021 о 22:41 #20221Олексій АдамчикУчасникНі! Це геть інший випадок. Там зіткнення з автомашиною, а тут – паровоз. Там київський вагон 1933 р. виготовлення, а тут MAN, т. зв. “Сіменс-Гальське” (видимо, за електроустаткуванням), 1906 р. виготовлення.
90 % – що це на тодішньому 5 маршруті (Фабрика – Табірна) на теперішній Ак. Белелюбського і до 1931 року.
Там, на аукціоні, підпис не до тієї фотографії прикладено.05.12.2021 о 18:26 #20311Олексій АдамчикУчасник20.12.2021 о 21:03 #20403Олексій АдамчикУчасникПродовжимо потихеньку історичні вишукування. Кілька безцінних відомостей з межі 1944-45 років (наприкінці для зручності відомість 1961 року – у ній не знати звідки з’являється кілька вагонів, начебто зникаючих 1944 року).
Дякуємо за документи Державному архіву Дніпропетровської області і vladislav kliuchik – за віднайдення їх.
Окремо звернімо увагу Дмитра Солом’яного.
А за якість – щиро перепрошую. Третя відомість має назву “Інвентар вагонів, що лічаться за другим парком і що їх підготовано до експлуатації”.Attachments:
20.12.2021 о 21:40 #20422Олексій АдамчикУчасникОце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон – якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 – виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
(Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, – таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі – 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.21.12.2021 о 00:26 #20425vicenteУчасник401 – “Пульман”?
21.12.2021 о 06:49 #20426Олексій АдамчикУчасникТак, безумовно. Куди подівся – губимося у здогадах. Найймовірніше – чомусь вирішили позбутися й списали або віддали до Запоріжжя (туди мінімум п’ять моторних і п’ять причіпних пішли). Ще слабенький варіант – до Конотопа 1949 року. Час покаже.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .