Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 766 по 780 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #20427
    vicente
    Учасник

    То есть, войну пережил один? Или что-то из той колонки на 3×× – тоже “Пульман”? То, что “401” дописано от руки, также наводит на размышления. Может, он не ходовой был уже на тот момент.

    #20428

    Один. 3хх – двовісні. Логіка підказує, що ті два пульмани, що сфотографовано на теперішній вул. Бельгійській, – то 402 і 403, і їх віднесено до цілком знищених.

    #20469

    Нарешті МТВ-82 з номером https://pastvu.com/_p/a/h/f/0/hf0w37ogy4z17cyanw.jpg?s=614a5fb670. Неймовірна рідкість. Дякуємо!

    #20482
    vladislav kliuchik
    Учасник

    В 1964 году и до сих пор на 1-м маршруте?

    #20494

    Але у “Електротранспортнику” й пізніше скаржилися, що МТВ не вистачає на 4 і 7 маршрутах, а їх подеколи ще відправляють на перший.
    Але у цьому випадку цілком можливо, що він просто до депо прямує через Вокзал. На фотографіях вокзала майже завжди присутній трамвай, що їде у депо (до речі, на фотографії 1973 року також один з останніх МТВ-82 потрапив до кадра).

    #20495

    Так, він до депо прямує – там видно, що бугель на зовнішньому контактному проводі. Перший маршрут був би на внутрішньому.
    1961 року цей був на четвірці.

    #20497
    vicente
    Учасник

    Ну, во-первых, мне видятся пассажиры в вагоне. В частности, в четвёртом окне сзади – явно силуэт мужчины. Кажется, в четвёртом и шестом окне спереди – тоже. В задних торцевых окнах, вроде, тоже кто-то есть.
    Во-вторых, разъясните мне хронологию первого маршрута на кольцах. Да, в конце 70-х – и в 80-х, первый разворачивался через внутреннее кольцо. Но, я могу присягнуть, что оборот вагонов Первого депо тоже был ПО ВНУТРЕННЕМУ КРУГУ в то время.

    #20500

    Так, Ви праві. Щодо розвороту вагонів кільцем першого маршрута не знав – дякую!
    Але тут взагалі інше. Це ж до 1965 р. – на кільці лише перший маршрут, ну може, ще 6-а. Тоді внутрішнє кільце явно призначалося для відстою. Так що справді, якщо там є пасажири (я готовий погодитися їз цим), то вагон – на першому маршруті.

    #20501
    vicente
    Учасник

    Щодо розвороту вагонів кільцем першого маршрута не знав — дякую!

    Уже писал об этом в одной из тем. Вот фото 1977 года с двумя “единицами” по внутреннему кругу:
    https://transphoto.org/photo/813057/?gid=530
    Но, вполне логично предположить, что не всегда так было. Тем более, есть немало фотографий с КТМ/КТП 1 на внешнем кольце.
    Я рискну выдвинуть гипотезу, что рубежом вполне себе может быть 1970 год. Год ввода в эксплуатацию КТМ 5. Дело в том, что на внутреннем кольце два поезда из этих вагонов не помещались. А на внешнем – помещались. Кстати, “тройник” из КТМ/КТП 2 по длине примерно такой же, как СМЕ из КТМ 5.

    #20503

    Щодо першого маршрута на внутрішньому кільці – це зрозуміло. Я не знав, що цим – внутрішнім – кільцем йшли інші вагони.
    З наявних фотографій я б не сказав, що після заведення на площу маршрутів 8, 11, 15 1965 року десь можна побачити КТМ/КТП-1 на зовнішньому кільці. Впевнений, що від 1965 до будівництва метро все було по-однаковому.
    А от до 1965 року – так, люди чекають на трамвай перед зовнішнім кільцем. Вагони здебільшого також на ньому, а коли вони є на внутрішньому, то завжди порожні.

    #20668

    Оце https://artkostyuk.com/photo/kinohronika/2/3.jpg їде 242-й вагон — якщо передивитися відео по кадрах, там можна це розрізнити. Як бачимо, 1941 року він вижив. А от 1943 — виходить ні, він зникає безповоротно, нема його вже у відомостях 1944 р., нема й 1961.
    (Це я до визначення вагонів, що не пережили війну, — таких 9 моторних і 10 причіпних. І доступні на сьогодні відомості поки що не дають повної картини з цього питання, бо якісь 10 моторних і 10 причіпних кудись поділися ще до війни.)
    Також можна достеменно визначити долю ще одного вагона, причому цієї ж моделі — 260-го. Його передано до Житомира, де він отримав номер 16. Бо усі решта вагонів цієї моделі, наявних 1944 р., наявні і 1961 р.

    Щиро перепрошую, знову намагався надурити. То йде не 242-й, а 262-й вагон.
    Щодо 260 – усе справедливо.
    Щодо тих 10 моторних і 10 причіпних, що кудись поділися ще до війни. У мене виходить, що їх складають: митищівські моторні вузькоколійні 242, 243, 245, 252, 259, київські моторні вузькоколійні 263, 267, 269, митищівські причіпні вузькоколійні 133, 140, київські причіпні вузькоколійні 171, 172, 179, 181; київські моторні ширококолійні 301, 403, київські причіпні ширококолійні – 4 шт. з номерами 6хх. На мій погляд, передача трамвайним трестом комусь ширококолійних вагонів може бути пов’язаною із перевезенням трамваями поранених. Можливо, з них сформували два тривагонні поїзди.

    #20669

    На фотографії поїзд 33 – 536 – усть-катавські ширококолійні вагони. Орієнтовно, 1938 р. поставки. Поїзд стоїть на продовженні Привокзальної вул. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.47454/35.01863.

    Attachments:
    #20671

    На фотографії вагон № 162. Не 167. Вагон стоїть на широкій колії, а 167 – вузькоколійний вагон.

    #20686
    vicente
    Учасник

    На фотографії поїзд 33 — 536 — усть-катавські ширококолійні вагони. Орієнтовно, 1938 р. поставки…

    33 – мытищинский, судя по аедомостям, приведенным Вами. До 34 – Мытищи, с 35 – Усть-Катав.
    Ну, и отметим, что этот поезд не восстанавливался после войны и на 1.1.1944 оба вагона в инвентаре не значатся.
    Upd:
    Хотя… вагон 34 значится то мытищинским, то усть-катавским… странно

    #20687

    Так, там явно десь похибка. Я схилився до того, що усть-катавські – це 33 – 40 і 535 – 540. Швидше за все, вони постачалися з 1938 року вже.

Перегляд 15 повідомлень - з 766 по 780 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .