Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 841 по 855 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #22402
    Александр
    Учасник

    Вчера нашёл ещё одно фото с троллейбусом 692 https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/49713408773/in/album-72157713617129016/
    (ранее было известно об этом фото с ним https://gorod.dp.ua/pic/news/newsfoto/17/11/138419/13_b.jpg)

    #22403
    Александр
    Учасник

    А кто-нибудь помнит, какие ЗиУ кроме 748 были в жёлтой заводской окраске, именно среди машин не новее 1983 г.в (фонари-“лодочки”, пониженная задняя площадка). Заранее благодарю за ответ!

    #22404
    Александр
    Учасник

    Ух ти! https://transphoto.org/vehicle/92904/. І що це за фокус із 1808-м? В нас були запорізькі ЗіУ?

    Его приобрели после угробки настоящего 1808 в 1997 году. Работал этот троллейбус где-то до 2002-2003 года.

    И вот тоже очень интересно https://transphoto.org/vehicle/94790/#n91645 , для чего его было передавать к нам, если кузов сгоревший, а на запчасти был разобран в Запорожье. А если повреждения после пожара были не большие, не могли ли его восстановить у нас и перебить номер, например 2925 был перебитым минимум с 1997 года, и по внешним признакам именно 1983 года выпуска (если не из другого города, то кто-то из партии 744-751).

    #22405

    Дякую! Гадаю, попередньо можна вважати, що усі 686 – 715 були такого розфарбування. Я б сказав, що білий верх, червоний низ, хоча, принаймні машини другого депо я пригадую з ледь голубуватим верхом, але схиляюся до того, що то було вже деповське перефарбування.

    Щодо жовтого заводського розфарбування. Точно якісь були з 611 – 625. З наявних відомостей у мене складається враження, що жовтими були 618 – 620. Є пару фото жовтих. А от щодо 748… А нагадайте, будь ласка, звідки це, що він був жовтим? Як на мене, до сімсот вісімдесятих жовтих більше не було. Взагалі. Щодо кольору 744 – 752, то, як на мене, вони також були білі (у крайньому разі – голубуваті) борти, червона юпка (750 – 752 – 100 %).

    От я теж пригадую, що той, нещодавній, 2925 був з низьким заднім майданчиком, а його чомусь пишуть ЗіУ-682Г. Якщо воно так красиво все складається навколо 1997 року, то вважаю ду-уже ймовірним, що це – запорізький 462 (якщо, звичайно, їх там ще більше не придбали).

    #22409
    Александр
    Учасник

    Спасибо за фото!

    А от щодо 748… А нагадайте, будь ласка, звідки це, що він був жовтим?

    Вот здесь об этом упоминает Vicente https://transphoto.org/photo/363220/?vid=94027#2323434

    От я теж пригадую, що той, нещодавній, 2925 був з низьким заднім майданчиком, а його чомусь пишуть ЗіУ-682Г.

    Самый последний 2925 действительно был 682Г (родной его номер 2105), и площадка там была высокая, подтверждение этому высоко расположенные поручни. С низкой задней площадкой был 2925, работающий до 2004 года. На последнем капитальном ремонте (2001 или 2002 год) лодочки ему убрали. Вот он на фото за июнь 2005, уже окончательно неходовой.

    Attachments:
    #22411
    Александр
    Учасник

    Почему заинтересовался жёлтыми ЗиУ с лодочками – так как 2903 тоже был перебитый с начала 90-х, уже в 1993 году точно (тоже машина с низкой задней площадкой) и имеется информация о следах жёлтой заводской окраски у него. Хотелось хотя бы приблизительно иметь представление, какой у него мог быть родной номер.

    #22412

    Можливо, справді закарбувався у свідомості той 2925, що до 2004 р. Хоча, звичайно, навряд. Мабуть, плутаю щось.

    Vicente мене з моїми сумнівами вб’є (я не вперше сумніваюся, Ви, мабуть, бачили у давніших коментарях). Якщо раптом не з’явиться інша підтверджена інформація, вважаю, що значить 748 був з заводу жовтим. І інших закликаю. З кандидатів можна викреслити 750, 751, 752. Перепрошую, що не допоміг, а тільки туману напустив.

    #22413
    Александр
    Учасник

    Перепрошую, що не допоміг, а тільки туману напустив.

    Наоборот, спасибо Вам!

    З кандидатів можна викреслити 750, 751, 752.

    Да, к тому же 752 дожил до начала 2000-х, и КР у него был в 2001-2002, после которого он совсем мало проездил.

    А насчёт сомнений по заводской окраске 2920 – есть у меня подозрение о перебивке 2782 в 2920, у 2920 имелась очень похожая деформация кузова возле оконных стоек, между передней и средней дверью https://transphoto.org/photo/893115/, к тому же известно что 2782 был в жёлтой заводской окраске. Из партии 778-785 до начала нулевых дожили только 2780 и 2782.

    #22437

    https://transphoto.org/vehicle/286450/, https://transphoto.org/vehicle/177771/ – так, зміни були потрібні, але не року, а моделі. 82 і 83 – то МТБ-82 (ну, напевно, МТБ-82Д), що надійшли до міста і стали до експлуатації у березні 1961 року за зібраний школярами металобрухт.

    А хто буде забудовувати Верхньо-Троїцький ринок?

    #22441

    А хто буде забудовувати Верхньо-Троїцький ринок?

    https://gorod.dp.ua/news/208711
    Если я правильно понял ваш вопрос.

    #22444

    Дякую, Сергію! Я розумію, що за обслуговуючими архітекторами можна вирахувати хазяїна, але ну їх нахрін. Неприємно, що людей за стадо баранів мають, от і нашкрябалося те запитання.

    Дякуємо захисникам України!

    #22449

    https://www.facebook.com/photo?fbid=1501790670284084&set=gm.1497933264044124&idorvanity=421334225037372
    Это же 0 в номере, т.е.203 судя по справочнику? Потому что номер спереди на первый взгляд читается как 283.

    #22451
    vicente
    Учасник

    203 или 205… Не модифицированный и, ИМХО, не перекрашенный ещё.
    Достаточно много фотографий на который прицеп – М с николаевским “мотором”. Не помню, чтобы мне попадались фото, где было бы наоборот

    #22452

    Ні, Сергію, це – 205. То там така п’ятірка незвичайна.
    Це не 1935 рік. Напевно – 1937. Напевно, відкриття руху дев’ятим маршрутом. Вагон 205 відкривав рух найрізноманітнішими маршрутами, у т. ч. аж 1958 року, потрапив на чимало фотографій. Знято приблизно так https://www.google.com.ua/maps/@48.4998561,35.0402464,3a,75y,56.96h,92.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTLGdP4RFBg-mbqgu82kBRg!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk, будинок з двома димарями – теперішній Каруни, 125. Зберігся.
    Ну й найголовніше – https://transphoto.org/photo/1615415/?gid=530.

    До речі (чи не до речі), тим, хто цікавиться датою приєднання Амур-Нижньодніпровська до Дніпра, можливо було цікаво побачити на цьому саме вагоні на шостому маршруті (майже точно – 1936 рік) трафарет “Дніпропетровськ – Амур-Нижньодніпровськ”, а тут, на дев’ятому, (майже точно – 1937) – “Вокзал – Завод Артема”. Чи не визначила долю трамвайних трафаретів щойно прийнята Конституція УРСР?

    Слава Україні!

    #22453

    Причіп – з певною долею ймовірності 527. Цікаво, що 1936 року 205 з двома причепами, 1941 – також з двома, там (у 1941-му) поїзд з певною долею ймовірності – 205-527-539 (чи 538, щось таке). А от тут, 1937 – з одним причепом.

    Героям слава!

Перегляд 15 повідомлень - з 841 по 855 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .