- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
12.06.2022 о 13:35 #22005vicenteУчасник
Отмечу ещё одну деталь по “синим” маршрутным указателям.
В 80-е можно условно разделить три периода после их “возвращения”:
1. Номер маршрута – слева. Не смотря на то, что короб был разделён и для, номера машрута был выделен специальный сектор справа – цифра “1” располагалась, как было принято в 3-м депо, слева. Справа от неё: вехняя строка – “вокзал”, нижняя , “транспортный институт”. Конечные наносились на всю ширину таблички и получалось, что разделительная планка пересекала надпись.
2. Через некоторое время таблички были перекрашены под другие трафареты. Номер маршрута “перекочевал” направо, “на своё место”. Конечные слева были “вокзал” и “ДИИТ” (вот, не помню точно: что сверху, а что снизу).
3. Следующее изменение – добавление промежуточных улиц на маршрутах – новый стандарт для ГЭТ. Опять же: “единица” – в своём квадрате, слева – конечные – верхняя и нижняя строчки – “вокзал” и “ДИИТ”. Средняя строка – “пр. К. Маркса” и пр. Гагарина”.По моему, варианты 2 и 3 – в одном “вокзал” верхняя строка, в другом – нижняя. Утверждать сейчас не возьмусь.
12.06.2022 о 15:12 #22008АлександрУчасник2910 — все вірно; це 100 %.
2911 — 2914 — також вірно, усі чотири такі самі; також — 100 %.
2915, 2917 — я б сказав, що також червоно-білі, але впевненості немає; 2916 — червоно-білий — 100%.
2918 — борти червоні — 100 %, але фарба якась темніша ніж у попередніх. Низ — на мою думку, білий.
2921, 2922 — жовтогарячі борти, низ — білий. Дуже таке, незвичайне і разом з тим гарне, приємне на око розфарбування було.
2923, 2925 — знов, я б сказав, що червоно-білі, але впевненості нема; щодо 2924 — впевненість є — був червоно-білим.
Далі пішло перше депо, після того вже у мене з пам’яті чіткого нічого не виринає, на превеликий жаль.1927 тоже красно-белый был, вот скриншот из видео конца 80-х: https://www.youtube.com/watch?v=dQIK563J9Yk&t=219s
Attachments:
12.06.2022 о 16:07 #22010Олексій АдамчикУчасникДякую, Олександре! (На 4:59 вісімка непогано так розвернулася на Гоголя).
12.06.2022 о 16:26 #22011Олексій АдамчикУчасникДякую Вам, Олеже, і Вам, Олександре, за Ваші відомості і за пожвавлення цього питання!
Трохи повивчав фотографії – є такий висновок: обидві фотографії Б. Єліна https://pastvu.com/p/666678 і https://transphoto.org/photo/464434/?gid=530 знято майже одночасно, і це – червень 1980 року.
(Починаючи з 1981 року, правих ів на площі вже не буде).У зв’язку з цим питання появи білих маршрутовказівників (підвішених на “каруселі”) на вагонах 1-го маршрута, сфотографованих не раніше 1981 року (https://scontent.fiev25-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/166956770_1147817885681366_5983553179876592979_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=a83260&_nc_ohc=z5nwDFkK2soAX_0cxT5&_nc_ht=scontent.fiev25-2.fna&oh=00_AT_g5K06CBfBdLf0Nbt9WBF2B3aqeU83MUs_xe2wXniqag&oe=62C92A3E, https://transphoto.org/photo/1614174/?gid=530, https://transphoto.org/photo/814953/?gid=530) взагалі грає новими барвами…
Здається, взагалі можна навпаки – за маршрутовказівниками рік знімання фотографії визначати. Білий підвішений – значить, 1981-83… І у “Віті Глушакові…” вагони ж точно нові, не раніше 1981 року поставки…Дякуємо Збройним Силам України!
12.06.2022 о 17:32 #22012Олексій АдамчикУчасник… які ж ЗіУ-9, цікаво, були жовтими? 617 — білий, 620 — жовтий, 622 — білий. Їх ото, мабуть, не більше чотирьох одиниць й було?..
У замітці з “Електротранспортника” за 21 липня 1978 року у другому абзаці йдеться про другу партію ЗіУ-9 у місті, №№ 611 – 625. Мабуть жовтих було три – 618 – 620, а решта – білі. (Ну а перша партія №№ 601 – 610 – з жовтогарячими смугами.)
Слава Україні!
Attachments:
23.06.2022 о 13:38 #22100Олексій АдамчикУчасникЩиро дякуємо О. Присягиній і Г. Кулаковій! https://www.facebook.com/photo/?fbid=1443447346118417&set=oa.508276879676439.
288. Фотографія – не пізніше 1979 р.Слава захисникам України!
03.07.2022 о 08:40 #22226ВололяУчасникДоброго дня! Вчора переглядав фільм “Странный отпуск” (1980), де показани краєвиди вулиць і скверів міста. Тому хочу додати фото тролейбусів, яки попали в кадр. Що цікаво, на сайті СТТС таких номерів взагалі не має – це машини ЗіУ-682В з номерами №№ 663 (1663) і 639 (1639). Може хтось доповнить інформацію?
Attachments:
03.07.2022 о 08:41 #22228ВололяУчасникЩе фотографії з фільма.
Attachments:
03.07.2022 о 08:43 #22230ВололяУчасникТролейбус № 663 прямує за 4 маршрутом. А на проспекті Карла Маркса показан тролейбус № 639 на кільцевому маршруті А.
Attachments:
03.07.2022 о 08:45 #22232ВололяУчасникІ ще трохи ближче показан тролейбус № 639 маршруту А.
Виставив на розсуд адміністрації сайта СТТС, може пройдуть фотографії…Attachments:
03.07.2022 о 10:39 #22235Олексій АдамчикУчасникНевимовно дякуємо за наведення! Куди вже краще?!
Фото 639 газетної якості додаю (“Електротранспортник”, квітень 1980 року). Напам’ять – не пам’ятаю, а за фото я був вирішив, що він був із червоними смугами, а виходить – ні, із жовтогарячими. Значить, такі були й 1979 року поставки, не лише 601 – 610.
Те, що 639 на “А” – абсолютно логічно (ну, це у моїй голові). Там усі 1979 року пішли у майбутнє друге депо (готовий погодитися з трансфото, що крім626-го[перепрошую, мав на увазі, 627-го, а там, на трансфото, виявляється, ще й крім 637-го]). Ну і, відповідно, усі – на “А”-5. А от 663 на четвірці – геть неочікувано! Там, з поставки 1980 року, начебто, 10 одиниць лише пішли у перше депо. Як мені пригадується, усі 660-ті були у другому (666 – 100 % такого ж розфарбування був). Схоже, що не всі. Намагатимемось з’ясувати-пригадати щось з цього питання.
Тобто, шукати 1639 і не варто, він – 2639, а от із 663 треба пробуджувати пам’ять або чекати ще фотографій. Може, до фактичного відкриття другого депо він походив маршрутами першого, а може й залишався у першому завжди?.. Колись це з’ясується, обов’язково.
Перепрошую за сумбур і ще раз дуже дякую!Слава Збройним силам України!
Attachments:
03.07.2022 о 10:55 #22237Олексій АдамчикУчасникОце так скарб Ви знайшли! Стільки міста у кадрах!
Слава Україні!
03.07.2022 о 22:40 #22238Олексій АдамчикУчасникОсь про десять машин 1980 року для першого депо – “Електротранспортник” за 16 січня 1981 року, але я схиляюся, що тут йдеться про партію у 30 машин грудня 1980 р. (686 – 715). А з сорока машин січня 1980 р. (віримо трансфото) №№ 646 – 685 до першого депо пішли ще якісь, зокрема 683 – 685, а також, видимо, 663 і, мабуть, ще хтось. Факту, що 683-685 пішли у перше депо можна вірити; фото 685 з текстом, що то “Б”, – є.
Як на мою пам’ять, то 646 – 660, 665 – 682, 696 – 715 – точно друге депо. Та й 661, 662 – я б сказав, що також. (696 – 715 – друге депо – це вісімсот мільярдів процентів; у середині вісімдесятих вони були білими з червоною юпкою, але білий був такий, що був не білий, а голубий; пригадати не можу, але не виключаю, що таким самим було їх заводське розфарбування; звичайно, найдостопам’ятнішим був 700).
Тут https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52179997607/in/album-72157720134517000/ ще один(до цих двох, з фільма)кавовий з першого депо. Може все ж таки, з січня 1980-го ці кавові походили на “Б”-4, а з червня 1981-го з фактичним відкриттям другого депо вони пішли туди? Хоча, щодо 683-685 я, знов-таки не пригадуючи з пам’яті, здогадуюся, що вони були такого ж розфарбування. Можливо, на фото і у фільмі хтось саме з них.(Певна річ, я бачу, що два кавових з фільма не зовсім по-однаковому розфарбовано, але це для першого разу вже забагато; у першому наближенні пропоную вважати їх однаковими).
UPD Понаписував якоїсь маячні – дуже перепрошую. То за 663 їде хтось білий, але не “дуже білий”, у такому ж розфарбуванні, як 614, 617, 622. Але тепер мені здається, що від них відрізняється 625 – товщина смуги у нього мені здається такою, як у 663.
Ще раз перепрошую за сумбур.Шана й вдячність Національній гвардії України!
Attachments:
05.07.2022 о 14:45 #22243Олексій АдамчикУчасникА ще – окремі тролейбуси – із низькопосадженими значками “ЗіУ”. Теж парадокс якийсь.
Шана й вдячність українським поліцейським!
Attachments:
09.08.2022 о 17:33 #22309Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0ZDaZoz5LcoDbUM6yKfoZjsJfhZHDi2w4FYP4jfKCsgJCo2jCvZi2pShz45oGSfB4l&id=100001741492597&__cft__%5B0%5D=AZWs1M-vNOu9pMghYspmi8gP36rhhetChTiJy4xdV6Ex9-zg1YPbFj-zkhxlfH-Dt2w0RjrKvR3GWRxbGmj80ABxXyKeFDUYf-_IhljFjpsvK0RWthBMMlC_OWen0gbxXUqX2bIi00hDm2ISWJz2yieUevGjv9585Z8OGEBpg8nw_qnVmogGMV5WLzFA7cUIj9SnIRxyNhzllsN58L4b1SKuaJVpB9HHA2gYRwZ64SRJKg&__tn__=-UC%2CP-R: трамваї – не Дніпро. На мою думку – Запоріжжя.
Слава Україні!
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .