Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #21023

    Таке знайшлося. Не пригадую, щоб раніше зустрічалося. Гадаю, що на оригіналі й номер КТМ’а розрізнити можна. Мені там ввижається 53 чи 63.

    UPD. Перепрошую, погарячкував – вже було. Ось воно https://transphoto.org/photo/1381515/?vid=177719.

    Шана й вдячність героям – незламному полку “Азов”!

    #21264
    vicente
    Учасник

    1976 год. Водитель депо 1 София Артёмовна Зимодро. С одной стороны – не факт, что на фото не “её” вагон, возможна постановка, с другой стороны – трафарет похож на те, что в 80-е были депо 1, хотя, пунктирные ромбы в 80-е в депо 1 были редкостью.

    Слава защитникам Уераины и храни их Б-г!

    #21266

    Так, це трафарет не депо 3. Можемо порівняти: https://transphoto.org/photo/360602/?vid=96100, https://transphoto.org/photo/360607/?vid=134802, фото нижче. У Зимодро шрифт крупніший, з “перемичками” і пунктир вдвічі дрібніший. (Хоча у 1020 самий трафарет, здається, меншого розміру). Тож, маємо підтвердження, що депо 1 у принципі обслуговувало маршрут 16.
    До речі, чому ми усі вирішили, що на фото А. Оландера 1118-1117 на десятому маршруті? Я от придивляюся – так мені здається, що там шістнадцятий маршрут. У коментарях Владислав це непрямо підтверджує.

    Шана й вдячність Збройним силам України!

    #21274
    vicente
    Учасник

    Теоретически, возможность, что 1118-1117 на указанном вами фото не “10”, а “16” маршрута есть, несмотря на то, что я вижу 10. Но, она маловероятна ещё вот почему: количество пассажиров. “16” в этом месте были заполнены довольно хорошо. А “десятка” от ул. Исполкомовской практически не набирала пассажиров. Что на Артёма, что на К. Либкнехта ожидающих было очень мало. Так что, ИМХО, здесь ближе “10”, чем “16”. А, если, сам автор фото выставил маршрут на сайте – тем более.

    Слава Украине!

    #21344
    Вололя
    Учасник

    Ось знайшов фото перших Татр Т-3, видно що працював одиночним вагоном № 1014, мабуть на першому маршруті, але місце я не можу встановити… Храни усіх Господь!

    #21346

    Дякую дуже! За одягом мені здається, що це середина 70-х. Не факт, що на першому. Та й систему вони могли зібрати якщо не довільно, то принаймні 1014-1013. Спробуємо якось обмежити ареал знімання.
    UPD. Подивився записи з “Електротранспортника” – у вересні 1980 р. 1014 також чи то одиночний, чи то головний вагон системи.

    Шана й вдячність захисникам України!

    #21347

    Якщо вважати, що трамвай на зупинці, то мені уявляється найймовірнішим, що це або Лікарня ім. Мечникова, або Парк ім. Шевченка, або вул. Виконкомівська (власне, на маршрутах №№ 1, 10, 11, 16, 7 я інших варіантів не пригадав). Ще подумаємо, що там за вагоном видніється? Можливо, хтось може визначити, рухається вагон чи стоїть?
    UPD. Щось мені все більше здається, що одиночна сімка на Виконкомівській. Але я не нав’язую…

    Шана й вдячність безкорисливим помічникам української армії!

    #21496

    https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52037205376/in/photostream/. Олександре, дякую!
    Мій варіант – 74.

    Шана й вдячність захисникам Сходу України!

    #21498

    https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52037732385/in/photostream/. Олександре, дякую!
    Я навіть тут щось бачу, але не казатиму що, щоб в мене пальцями не тикали.

    Шана й вдячність українським поліцейським!

    #21559

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=1405519019911250&set=pcb.1402364270267691. Погана справа. Ми достеменно знаємо, що на фото – вагон № 245. А тут ввижається казна-що. Тобто, цілком можливо, що й на на багатьох інших фотографіях нам ввижається казна-що. Так, я знаю, що ми такого висновку вже давно дійшли.
    Ця ж https://www.facebook.com/photo/?fbid=1405519019911250&set=pcb.1402364270267691 фотографія і https://www.facebook.com/photo/?fbid=1405520093244476&set=pcb.1402364270267691 – ну от чому – запитуємо ми – вони 1934 року? Так, у принципі, це можливо. Але абсолютно малоймовірно. Я, наприклад, усвідомлюючи принципову можливість 1934 року, стверджую, що це – листопад-грудень 1933 року.
    Так само питається, чому це https://www.facebook.com/photo/?fbid=1405519893244496&set=pcb.1402364270267691 – 1934 рік? Це неможливо й у принципі. Це знято не раніше 1935 року, але, на мій суб’єктивний погляд, ще пізніше. У цьому випадку справа у тому, що за колесами добре видно, що трамвайний поїзд на широкій колії. Але перший причіпний миколаївський вагон, а також моторний № 204 було перебудовано з вузької колії на широку лише 1935 року не раніше листопада 1934 року. Я знов-таки не хочу розумувати, й ні від кого не вимагаю знати, який саме рік знімання фотографії. Мені просто цікаво, звідки наполягання на 1934-му році?
    UPD Трохи був неправий. Виправив текст вище.

    Слава українським прикордонникам!

    #21986
    Александр
    Учасник

    чи вірно я бачу решту номерів — 625 і 1253?

    https://scontent.fiev25-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/166956770_1147817885681366_5983553179876592979_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=a83260&_nc_ohc=z5nwDFkK2soAX_0cxT5&_nc_ht=scontent.fiev25-2.fna&oh=00_AT_g5K06CBfBdLf0Nbt9WBF2B3aqeU83MUs_xe2wXniqag&oe=62C92A3E

    Трамвай на том фото 1233, это видно по расположению лестницы на крышу. Последний вагон, где она была над средней дверью – 1247, начиная с 1248 она стала распологаться над задней дверью. Также начиная с 1248 видоизменилась решётка мотор-генератора.

    #21988

    Дуже дякую! Особливо за пояснення, бо відмінності Татр я ще погано знаю.

    Шана й вдячність Збройним Силам України!

    #21996
    vicente
    Учасник

    По “татрам” есть довольно годная статья на СТТС:
    https://forum.transphoto.org/viewtopic.php?f=8&t=463
    Что касается самого фото, мне кажется немного странным выглядящий новый троллейбус 625 лета 1978 г.в. и трамвай уже перекрашеный (обратите внимание: возле дверей входы/выходы обозначены стрелками, на новых вагонах были надписи – задняя дверь – “вход”, передняя и средняя – “выход”). В 80-е годы при перекраске ЗиУ-9 крыша окрашивалась в тёмно-серый цвет. Возможно, с первыми партиями было не так. Но, тролль явно блестит свежей краской. “Татры” сохраняли оригинальный окрас по 2, а то и по 3 года. К чему это я? Какого года фотография? “Татра”, возможно, 1193?

    #21997

    Дуже дякую за посилання! Те що треба!
    На другому вагоні видно, що немає жолоба над лобовим склом. Виходить, вагони точно 1980 року. Справді, дуже дивно, що поїзд вже перефарбовано. Але жолоба точно нема.
    Саме фото 1981-83 рр. (це за станом будівництва медінститута). Як на мене, то найймовірніше – 1982 р. Не пригадаєте, Олеже, якого року могло бути замінено білі трамвайні бічні маршрутовказівники? А може, коли з’явилися трикутні трамвайні світлофори?
    Аж два неперефарбованих ЗіУ-9… Може другий – вже хтось з сімсотих?..

    І ще: які ж ЗіУ-9, цікаво, були жовтими? 617 – білий, 620 – жовтий, 622 – білий. Їх ото, мабуть, не більше чотирьох одиниць й було?..

    Чудові речі зафіксував Віктор Грабовський https://www.facebook.com/photo/?fbid=1709892106023851&set=ecnf.100010092335626! Подякуємо йому за це!

    Шана й вдячність українським військовим!

    #22004
    vicente
    Учасник

    Ну, по табличкам точно не скажу. Сам вопрос маршрутных указателей довольно интересен. Совершенно очевидно, что все “Татры” приходили в базовой комплектации с синими табличками и “фирменными” коробками для них. По крайней мере, начиная с 1968 в наш город. И вначале их эксплуатации (если верны даты нижеприведенных фотографий) и, по крайней мере, до 1970 года, вагоны ходили с ними и синими табличками:

    https://transphoto.org/photo/1269592/?gid=530
    https://transphoto.org/photo/1269706/?gid=530
    https://transphoto.org/photo/1270018/?gid=530

    Затем, по какой-то причине, оригинальные короба для табличек были демонтированы (где-то, на каком-то ресурсе, возможно и здесь, я задавался вопросом: что с этими установками делали работники ДТТУ/депо 3, где они “в хозяйстве” применимы были?) и указатели маршрутов стали с белым фоном и каким-то образом крепились в нижней части последнего окна (как – не знаю – сам не помню этого):

    https://transphoto.org/photo/142367/?gid=530
    https://transphoto.org/photo/1260778/?gid=530

    Затем табличка (белая) перекочевала на “карусель” и подвешивалась на ней. Когда именно – не скажу. Вот фото, датируемое 1979 годом на “1” маршруте:

    https://transphoto.org/photo/1614174/?gid=530

    На следующем фото уже возвращаются оригинальные “татровские” коробки с табличками на синем фоне. Дата выхода альбома открыток – 1983. Так что, получается, ответ на Ваш вопрос – 1982-1983 гг.

    https://transphoto.org/photo/987664/?gid=530

    И, “чтобы дважды не вставать”, вот это фото датировано на СТТС 1984-м годом:

    https://transphoto.org/photo/812831/#last

    …но, вышеизложенное, плюс оригинальный окрас вагона позволяют мне предположить более раннюю дату фотографии чуть ли не лет на 10

Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .