Home Форум Советский Днепропетровск Кадри з фільма "У тихой пристани" від Екатеринославъ – Днепропетровск

This topic contains Відповідь , has 6 voices, and was last updated by  Олексій Адамчик .

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • Автор
    Повідомлення
  • #16082
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Кстати, не удивлюсь, если колею перешили ещё в начале 1950-х и тогда же на какое-то время восстановили пятёрку “Заводы – Октябрьская пл.”, но она пробыла недолго и по каким-то причинам маршрут закрыли (нехватка вагонов, нецелесообразность маршрута с учётом пассажиропотока того времени).

    На первый взгляд кажется, что этого не может быть, потому что этого не может быть никогда (потому что это, например, не отражено в газетах или других источниках), но история подбрасывает нам порой и не такие неожиданные факты. Короткоиграющих эпизодических маршрутов в истории ДТТУ, как мы знаем, хватало. И газеты часто не всё договаривают.

    И кстати, когда в 1960 давали новость об открытии маршрута № 5 “Заводы — ДИИТ”, ничего не сказали что-то из серии “Мы наконец-то открываем запланированный ещё 10 лет назад маршрут”.

    #16083

    Я от міркую: колія, мабуть, не могла залишитися неперешитою. Навколо третьої рейки нема. Тобто, якщо б цей шматок був вузьким, то він мав лежати відірваним від першої лінії. Це вже малоймовірно. Але ж мало того, на цьому шматку ж не було б нормального “мінусу”? Так же ж? UPD: Хоча – якби його відрізали від інших колій, то “плюс” зняли б й поготів!
    Його мало бути перешито. Треба шукати, коли б це могло відбутися.

    #16084

    Справді, наднепослідовно, якщо колію було перешито і кинуто, не використано за призначенням.

    Після відкриття трамвайного руху Старим мостом у 1955 році на якийсь короткий час не зрозуміти у якому зв’язку було закрито сьомий маршрут. Може, щось у цьому пошукати?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #16086

    Воно мені учора одразу відчулося, що це “докорінний розворот у світогляді”.

    #16087

    Скаржаться, що саме селища Нижнього дістатися не можуть. Металургів з кінцевої “Заводи” у союзники не беруть. Це так – думки вголос. До висновків ще далеко.

    #16088
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Після відкриття трамвайного руху Старим мостом у 1955 році на якийсь короткий час не зрозуміти у якому зв’язку було закрито сьомий маршрут. Може, щось у цьому пошукати?

    Наверное, вагонов не хватало.

    #16089
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Значит, кусок от Исполкомовской до Вузовской какое-то время вообще лежал неиспользуемый.
    Хотя вагоны 1-го маршрута по этой линии всё равно должны были ездить из/в депо.

    #16090
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Ещё может планировали продлить до Октябрьской пл. 10-ку.

    #16091

    Ага! Ну маячня ж повна! І я ж це знаю вже років зо два! Хоч би на секунду логічно задумався! Буде десь вона тут, у 54-му – 55-му – щось таке! Обов’язково буде, тепер вже нікуди не подіниться!

    P. S. Тут ще й 13-й виявиться якось причетним.

    Владиславе, я поки цей коментар писав, Ваш щодо десятки пропустив. Маячня – що хтось би повністю закрив рух на відрізку колій.

    #16092

    Перше фото (дякуємо В. Старостіну) – 1948 рік – контактного проводу немає!
    Друге фото – не знаю, що вони роблять, не знаю, який рік (але пізніший) – контактний провід є!
    Не для того ж, щоб у кіно знімати, вони відновили (тепер вже очевидно – відновили) лінію!
    От же ж! Це ж все можна було зрозуміти навіть без цього поштовху! Ну нічого! Які ще нам таємниці відкриються – ух!
    Облаштованої зупинки, щоправда, начебто нема. Але нічого, її там і до війни, здається, не було.
    Була, була п’ятірка після війни! Тепер вже не може такого бути, щоб не було!

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #16095

    1959г. Ссылка

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #16097
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Искать нужно с 1951 по 1955/1956 гг.

    В путеводителе 1956 года [уже] нет 5-ки (кстати, есть и 6, и 7).

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #16102

    І Ви, Сергію, і Ви, Владиславе, абсолютно праві. П’ятірку треба шукати у 51 – 55 рр. Колія до 60-го (так каже офіційна історія, принаймні, у 58-му кіно зняли). А ми сюди долучимо, можливо, не те що 13-й, а ще й 14-й! Він у 60-му ще був, а у 61-му – вже ні. Хоча, якби він сюди ходив, то кіно знімати він би заважав (якщо не глибоко вночі, звісно).

    #16103
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Participant

    Ну и мне кажется, что направление было не таким, как до войны, в другую сторону – по часовой стрелке.

    Пускать трамвай в противоположную автомобилям сторону и высаживать пассажиров на дорогу – как-то не очень. До войны там был гораздо меньший автопоток.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #16105

    Зупинка біля металургійного інститута: чи не може бути, що вона не так для першого маршрута (хоча він там зупинявся, це ясно), як для того, хто з проспекта повертає?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)

Авторизуйтеся, щоб відповісти.