Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 110)
  • Автор
    Записи
  • #9519

    1. Днепровская правда, 14.09.57.
    2. Зоря, 14.09.57.
    3. Днепровская правда, 15.09.57.
    4. Днепровская правда, 21.09.57.
    5. Зоря, 21.09.57. Гадаю, що це 12-й квартал, двоповерховий будинок – 152-ї Дивізії, 4б.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9525

    1-5. Днепровская правда, 22.09.57. Остання фотографія, вважаю, дуже цінна і рідкісна. На ту дату вона вже явно застаріла – на ній ми бачимо стару трамвайну колію з трамваєм – розворот 3-ки і 6-ки навколо “Дитячого світу”. Трамвай під’їжджає до місця, де під час війни стояв розтрощений вагон (неодноразово фотографований німцями).

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9531

    1, 2. Днепровская правда, 24.09.57.
    3. Молодий ленінець, 25.09.57.
    4. Зоря, 28.09.57. Гадаю, Дніпропетровська, 111.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9536

    1. Молодий ленінець, 4.10.57.
    2. Днепровская правда, 15.10.57. Можливо, в цей час також перенесено колію з просп. Калініна на вул. Маяковського?
    3. Зоря, 16.10.57.
    4. Днепровская правда, 17.10.57. Це – ще не той автовокзал, що був перед сучасним. Це – в будівлі Дм. Яворницького, 123 (чи, може, 125).

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9541

    1. Зоря, 23.10.57.
    2. Молодий ленінець, 25.10.57.
    3. Днепровская правда, 26.10.57.
    4, 5. Молодий ленінець, 27.10.57. Щодо трамвая на Західний – це перебільшення – до лакофарбового з-ду. Близько трьох місяців тролейбус № 4 ходив вулицею Шмідта, десь в ці дні перейшов на Сєрова.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9547

    1. Днепровская правда, 29.10.57.
    2. Зоря, 29.10.57.
    3. Днепровская правда, 31.10.57.
    4. Днепровская правда, 2.11.57.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9552

    1. Зоря, 2.11.57.
    2. Днепровская правда, 11.11.57.
    3. Молодий ленінець, 13.11.57.
    4. Молодий ленінець, 15.11.57.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9557

    1, 2. Днепровская правда, 16.11.57.
    3 – 5. Зоря, 16.11.57.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9563

    1.Днепровская правда, 17.11.57. Маленков, Молотов, Каганович потрапили у немилість раніше – десь в липні 1957 р., здається, тому тут вже без них.
    2. Молодий ленінець, 17.11.57.
    3. Днепровская правда, 19.11.57.
    4. Днепровская правда, 23.11.57.
    5. Днепровская правда, 26.11.57.
    6. Зоря, 23.11.57.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #9569

    1. Днепровская правда, 4.12.57.
    2. Молодий ленінець, 22.12.57.
    3. Молодий ленінець, 25.12.57. Дм. Яворницького, 117, 119.
    4. Зоря, 27.12.57.
    5. Зоря, 29.12.57.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #11681

    На продовження теми веж, шпилів і як би мало виглядати наше місто.
    Шановні мешканці Січеславська Набережна, 27, подивіться, яким був би Ваш будинок, якби ледь раніше його побудували. Цікаво, що Миронова, 17, схоже, відповідає проекту.
    “Зоря”, 1.01.1952 р.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #11791

    Олексій Адамчик: Замітка в газеті «Зоря» за 4 листопада 1960 року…

    З появою в інтернеті фотографії МТБ-82 № 67 на Шмідта з пацанами на рогах, датованої автором 1960 роком, було внесено великі сумніви у створене всіма джерелами уявлення, що “А” і “Б” пущено у 1961 році. Також існувало зовсім безпросвітне запитання, що за маршрути 6 і 7 згадує І. Науменко під 1960 роком?

    Зі вказаної статті за 4.11.60 (ось вона у добрій якості https://transphoto.ru/photo/1261380/?aid=10919) почалося моє штудіювання старих газет у пошуку дат і подій з історії міста, в цьому випадку – зокрема, електротранспорта. Це було півтора роки тому. Я начебто, прочитав її, зокрема про новий тролейбусний маршрут, але сприйняв це так, що мова йде або просто про побудову ділянки лінії (з інших статей ясно, що майбутню кільцеву лінію довго мучили – все ніяк не могли добудувати), або про пуск кільцевих маршрутів “А” і “Б”. Далі я прочитав замітку про відкриття нового маршрута № 6 https://artkostyuk.com/history-dnepr/vosstanovlenie-dnepropetrovska-1943-1949.html#comment-22761 (це коментар за 17.03.2018 at 22:01), отримавши таким чином часткову відповідь на одне запитання. І от лише кілька днів тому, після прочитання в “Електротранспортнику” за 21.07.72 “Літопис” за 1960 рік, де вказано обидва маршрути – 6 і 7, МАЙЖЕ все вишикувалось у струнку картину.
    “Літопис” називає маршрут “Завод Петровського” – “Жовтнева площа” сьомим, але газета, що вийшла безпосередньо коли з’явився цей маршрут (у березні), називає його шостим. Вважаю цей маршрут шостим.
    “Літопис” називає шостим маршрутом “Стадіон “Металург” – “ДІІТ”. Я вважаю його сьомим.
    Тут неможна не долучити до цієї ретроспективи історію маршрута № 5. Загальновідомий факт, що він існує з 1959 року. У Науменка (і у “Літописі” за 1963 рік (“Електротранспортник”, 28.07.72)) я бачив згадування про пуск у 1963 році тролейбуса проспектом Кірова. Але зрозуміти це я тоді не міг і якось це згадування ніколи не брав до уваги, вважаючи, що п’ятірка ходить проспектом Кірова від початку свого існування. В “Дніпровській правді” за 21 і 22 жовтня 1959 року є стаття і фотографія про відкриття нового маршрута № 5. При цьому фотографія – з вулиці Паркової, тролейбус стоїть там, де пізніше відстоювалися “Б”. Вказана величезна довжина маршрута, але це мене не збило з розуміння, що п’ятірка ходить Кірова. Я собі вигадав, що просто спочатку в неї тупик був десь на Східній прохідній.

    Так от, маючи всю необхідну інформацію з перших же прочитаних мною статей у газетах 1959 і 1960 років, нарешті через півтора роки я збагнув, що у 1959 році п’ятірку було пущено просп. Пушкіна – розворот на Філософській – Шмідта – Ю. Савченка (Кооперативна) – Уральська – Робітнича – Криворізька – О. Макарова (Більшовицька) – Тітова (Паркова); в березні 1960 шістку було пущено просп. С. Нігояна (Калініна) – просп. Пушкіна – А. Фабра (Сєрова) – просп. Дм. Яворницькоо (К. Маркса) – розворот на Героїв Крут (Фурманова) (я так розумію) – Соборна (Жовтнева) площа; в листопаді (може жовтні) сімку було пущено просп. Пушкіна – розворот на Філософській – Шмідта – Ю. Савченка (Кооперативна) – Уральська – Робітнича – Криворізька – О. Макарова (Більшовицька) – Тітова (Паркова) – Дніпропетровська – Запорізьке шосе – Вузівська (просп. Гагаріна); у 1961 (в моєму уявленні напередодні 1 Травня) кільця “А” і “Б” було пущено маршрутами, схожими на існуючі, тільки “Б” спочатку розвертався на Філософській (“Електротранспортник” за 22.10.66, той самий Науменко) і, можливо, не заходив на вокзал (звідкись я це взяв – не знаю звідки). Вважаю, що з пуском “А” і “Б” п’ятірка і сімка відпали самі собою. Розумію так, що з появою “Б” і за умов існування четвірки, у тому ж 1960 або 1961 році зникають шістка і перший маршрут (на той час “Вокзал” – “Жовтнева площа”). У 1963 році пущено п’ятірку з тими ж кінцевими зупинками, але напряму – проспектом О. Поля (Кірова). У 1965 році (я так розумію) пущено маршрут № 1 “Підстанція” – просп. Гагаріна – просп. Дм. Яворницького (К. Маркса) – (без заїзду на Вокзальну площу чи з заїздом?) – Курчатова – Леваневського – просп. С. Нігояна (Калініна) – “Завод Петровського”, ну і № 6 “Підстанція” – “Вокзал”.

    Три запитання, що залишились. 1) Сьомий маршрут “Стадіон “Металург” – “ДІІТ” чи “вул. Паркова” – “ДІІТ”? 2) Де саме були кінцеві “вул. Паркова” і “ДІІТ”? 3) Коли саме кінцеву п’ятірки перенесено з перехрестя Пушкіна – Серова на просп. Кірова?
    А фотографія МТБ-82 на Шмідта, якщо її датовано вірно (1.05.60), то демонструє нам п’ятірку на своєму первісному, довгому, маршруті.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #11809

    А ніхто раптом не знає причин, чому раніше не було руху вулицею Шмідта через проспект Пушкіна вниз?
    Підозрюю, що, якби проїзд був такий, як зараз, “А” і “Б” ходили б цілком однаковим маршрутом. Лінія вниз на Шмідта висіла з 1957 року. (І довисіла мінімум до 70-х, а то й до 80-х).

    #11823

    Див. передостанній коментар вище.
    Ось ця п’ятірка на відомій фотографії – це також первісна, довга. Бо у 1963 вже була не Паркова, а Тітова.

    UPD: Це так мені здавалося, що там на трафареті “Паркова” написано. А тепер ще раз дивлюся – а може там саме “Тітова”? Тоді вона швидше за все піде на Кірова.
    Перепрошую за ці вагання, коментар вже не видалиш, хай буде.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #11887

    Як я міг забути?! Бачив же раніше, але згодом забув.
    В цьому місці 6 може бути як Жовтнева площа – З-д Петровського, так і Стадіон Металург – ДІІТ.
    Фотографія, значить, 1960 або 61 року.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 110)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .