Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,501 по 1,515 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16667

    Трамвайна вул. – Боброва, а Трамвайний пров. – або від вокзала до проспекта, або від проспекта до Боброва, або обидві ці частини, але точно – не знаю.
    Відповідь на друге питання – так, звичайно.
    На третє – так. Цьому ще письмового підтвердження не знайшлося, але здогадуємось, що під час перешивання “двійки” у 1933 р. було пущено ширококолійний маршрут “Заводи – Вокзал”, який у 1934 році після перешивання “першого” було подовжено до Центральної площі, а у 1935-му або тому ж 1934-му і закрито. А ще до першивання “двійки” був шостий маршрут “Заводи – Транспортний інститут”.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16665

    Було таке, що був прямий шлях. Це вже після будівництва метро. Не памятаю, чи одразу його зробили, чи, може, пізніше. До будівництва метро – не було.
    А от у період з 1934 до 1951 (можливо не весь цей період) мав існувати прямий шлях на проспект з вулиці з не відомою мені назвою (умовно назвемо Трамвайним провулком), бо восьмий (а мабуть ще й шостий) маршрут певний період мав кінцеву не на Вокзалі, а на Центральній площі.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16662

    Олександре, перепрошую за незручності! І гадки не мав ставити Вас у незручне становище чи вимагати якоїсь реакції. Я помітив Ваше запитання – якщо є відповідь, написав тут – у єдиному місці, де, так вже склалося, я зареєструвався. Я б викладав свої думки будь-де, але у названих Вами місцях вимагається реєстрація, що мені не подобається.
    Давати відповідь через Ваші контакти з візитки мені, у свою чергу, видається дещо незручним, як нав’язування якесь. А так – побачили ми з Вами (і усі читачі) запитання-відповіді – добре, не побачили – нічого страшного, все з’ясується.
    Зі щирою повагою і величезною вдячністю за оприлюднювану Вами інформацію і просто час і зусилля, які Ви докладаєте, О. Адамчик.

    P. S. Раптом що – нехай тут буде: (067) 526-09-96, adamtschykow@gmail.com – мої телефон і ел. пошта.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16659

    Ясно, спасибо, т.е. этакий смешанный вариант. А под какой год это описание дается, или это так было с самого начала движения по этому маршруту?

    Там без прив’язки до років. Просто говориться, що так було. Там можна бачити, що попередній і наступний абзаци вже про інше.

    В газете «Звезда» за 1 января 1928 и в последующих выпусках есть объявление некоего врача, по ул. Жуковской, дом № 4, между Нагорной и Полицейской (т. е. между Паторжинского и Шевченко). Указано, что ехать трамваями № 5 или 1.

    Стало быть, шестёрку «Заводы — Лагерная» ещё не открыли.

    Гадаю, що п. 14 відомості придбаного майна за 1931 р. – це колія від тупика “Табірна” до Транспортного інститута. Відповідно, вважаю, що й шістка з’явилася у 1931 році. А точніще, дякуючи Вашим відомостям, у березні 1931 р. вже була.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16652

    Додам до цього.
    Це – спогади А. Ф. Стародубова. Перепрошую у авторів книги – забув назву і хто саме там автори.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16646

    2 порция фото это Амур-гавань?

    Так. Щоправда, дві нижні фотографії можуть бути і з правого берега. Що то вони там роблять? Можливо у тому є якийсь практичний сенс – заготівля льоду чи щось ще?

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16633

    Чергові розумники зарахували Дніпропетровськ як Сталіно. Датування теж дивне – кадри знято явно одночасно, а пишуть то березень, то квітень.
    https://www.ebay.de/itm/WK-2-4-x-Foto-ca-7x10cm-Ostfront-bei-Stalino-Marz1943-Ruckzug/373319481596?hash=item56eb9338fc:g:j6QAAOSw3XBfo5-8, https://www.ebay.de/itm/WK-2-4x-Fotos-7-x-10-cm-Ostfront-Stalino-1943-in-Eis-Schnee/373319466199?hash=item56eb92fcd7:g:yOUAAOSwylpfo5y2.
    Пошукав на “Stalino” – є цікаві листівки. Раніше бачив форми “місто Сталіно” і “місто Сталіне”. “Місто Сталін” бачу вперше.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16627

    На моє розуміння.
    Рейки за німців залишалися на не пошкодженій під час відступу частині покриття верхнього яруса моста. Гадаю, що такою лишилася вся “правобережніша” від підірваних прольотів частина. Німці тут покриття не міняли.
    На нових прольотах і, судячи з наявних фотографій, “лівобережнішій” частині моста їм довелося влаштовувати нове покриття. Видимо, трамваю на мосту у планах не було, і рейки (явно сильно пошкоджені) було просто накрито дерев’яним покриттям.
    Я читав у архівних справах про побудову трамвайної лінії на лівий берег у 1935 році, що заїзди на міст були завузькими, і ними як тимчасові було прокладено одноколійні ділянки лінії, і ставилося питання про необхідність розширення заїздів. Але, можемо бачити, що до 1941 року воно розв’язання не отримало. Тому ми добре бачимо одноколійку на правобережному краю моста і трохи незрозуміліше, але зате зі стрілкою, бачимо сильно деформований перехід двоколійки у одноколійку на спаленому лівобережному краю моста (який я раніше ніяк не міг зрозуміти, що там з тими рейками). Ну, і фото двоколійної лінії недалеко від правобережного края моста також маємо.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #16623
    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16622

    Я про Артема й мав на увазі. До війни у різний час там ходили 3, 5, 7 маршрути, маршрут без номера “Пристань – Базарна”, після війни – до 1948 року – 7 маршрут. Фото знято все ж швидше пізніше 1948 року (хоча й не факт), і на момент знімання, швидше за все, там вже нічого не ходить.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16618

    Так Ви праві. Це 1951 рік. Ось як виглядали будови не пізніше вересня 1951 року (“Зоря” від 5 вересня, за якість перепрошую). Так слід визнати, що тоді й рік знімання фото № 6 1952 виключати не можна.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16617

    Так будинок Петрова й є 1953 року побудови.
    У будь-якому разі, до років там (та й усюди) треба обережно ставитися.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16614

    Сергію, знов щиро дякую!
    № 2 (і № 3 також) – зовнішню колію вже замінено з триниткової на двониткову широку. Добре бачимо “вишукану” опору першої лінії. Разом з тим на лівому краю фотографії видно кронштейн “простецької” опори п’ятої лінії. Це ще одне підтвердження того, що п’ятий маршрут було перешито після війни, ну і, відповідно, він функціонував – не дарма ж перешивали.
    № 6 – на моє розуміння, це не може бути 1952 рік. Нехай буде 1953. Менше з тим, тролейбусної лінії з Центральної площі на проспект ще нема. Тобто трійка тут йти не могла. Це факт. Але на фото https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/52964800_2182550592074041_4477912480240107520_n.jpg я, тим не менш, упевнено бачу “3” на маршрутовказівнику тролейбуса. Поки (для мене, звісно) це лишається без пояснень.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16612

    Так, я не заперечую.
    Ось тут мене бентежать сумніви й невизначеності https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-perioda/page/33/#post-16455.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16610

    Оце так новина! Дякую, Сергію! Я б сам і уваги не звернув, а якби й звернув, то вважав би що то якісь межі.
    Цікаво, що на чорно-білому файлі цього саме плана, що є в інтернеті, неперервні лінії діючих маршрутів є, а оцього пунктира нема. Дивнувато.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,501 по 1,515 (всього 3,047)