Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникСергію, це точно Ви пишете?
Посилання таке: https://www.ebay.de/itm/Q436-Foto-Wehrmacht-Pz-Jg-Abtl-160-Ukraine-Dnipro-Front-Marder-camo-TOP-Motiv/373269909990?hash=item56e89ed1e6:g:GJ8AAOSwTmVfhJKD.
Тільки щодо серпня 1941, це що виходить, я вигадав? Схоже, час у себе питати, чи я це пишу?
Там було ще два фото, посилань я не зберіг, може то до них було датування?
Олексій АдамчикУчасникТут цікаво усе. Не стану наполягати, але у мене склалося враження, що 160 протитанковий хтось (батальйон, дивізіон, чи ще щось) прямо входив до структури 60 піхотної дивізії, а не був приданим. Але, повторюся, тут я жодним чином не претендую на істину.
Ще цікавіше датування. Звідки взято 1942 рік? Цілком можливо, що це вірно, і тоді на фото чудово якийсь Ростов, чи, там, Сталінград. Але на ebay воно датовано серпнем 1941 року. І на шляху 60-ї дивізії буквально немає інших варіантів, окрім Дніпропетровська. Але у нас я такого завода геть не знаходжу. Підозрюю, що датування користувача k4tkov вірніше, але навіщо він тоді відсилає цих “протитанкістів” у Дніпропетровськ?
Олексій АдамчикУчасник
Олексій АдамчикУчасникМожливо хтось, так само як і я, раніше не помічав вагончика “Пристань – Базарна”, що підіймається.
Саме цей файл – зі сторінки Музея історії Дніпра https://www.facebook.com/MIDnipro/.
Олексій АдамчикУчасникТак, цілком можливо. Бо те згадування – у грудні 1967 р. А у березні 1968 (газета від 8 березня) 10 і 11 вже деякий час у депо 3 (а з текста – принаймні з зими). А все це й створило у мене свого часу враження, що двохсоті КТМ-2 було закуплено для 10 і 11 маршрутів, і разом із ними ці КТМ’и перейшли у депо 3.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯкщо Дніпро, то нікуди воно не заховається – знайдеться. Настане і цьому фото час.
За фотограії – велика Вам подяка!
Олексій АдамчикУчасникНа СТТС є не один вагон, позначений точно хибним інвентарним номером. Так що тут, де ймовірність непогана, хай буде поки що 715.
Не дати МТВ-82 третьому депо все ж не вийде. Свідчення, хоч і небагато, але є.
1) Ту фотографію, з домальованим вагончиком, розміщено у статті, де вказано, що у депо передано маршрути 4-7-17. В ті роки (останні 60-і) на четвірці, сімнадцятому нічого, крім МТВ-82 жодного разу не згадується. На сімці крім МТВ-82 згадуються ще 128, 271. Якщо б там були КТМ/П-2, то, ну хоча б колись, вони проскочили б.
2) “Зоря” за 17 лютого 1968 р. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/2-11-scaled.jpg, де 4, 7, 17 маршрути не згадано як такі, що йдуть у депо 1.
3) “Електротранспортник” за 5 липня 1968 р. Так, це, звичайно, колаж. Але ймовірніть, що для фону обрано вагон іншого депо, мізерна.
4) “Електротранспортник” за 6 червня 1969 р. Не вистачило у мене розуму сфотографувати усю статтю – як буде випадок, зроблю це. Але на фото – 99,9 %, що депо 3.
5) У “Електротранспортнику” за 28 листопада 1969 р. згадується вагон 102 на маршруті 4 як вагон депо 3.
Крім цього я ще пригадую (але знайти не зміг), що до якогось ювілею депо 3 була замітка, де згадувалося, які вагони були у депо 3, і у ній МТВ-82 згадувалися. Щоправда, у ній також згадувалися КТМ-1, і це ще також чекає на з’ясування.
Останній файл – “Електротранспортник” за 20 лютого 1970 р. – МТВ-82 вже знов у депо 1.І ще майже з абсолютно іншої теми. Враховуючи, що і 22-й, і 251-й вагони у 1961 році були у другому депо, я роблю висновок, що героїня фотографій з цими вагонами працювала у депо 2. А далі я роблю висновок, що і четвертий маршрут до появи на ньому МТВ-82 (десь у середині 50-х) обслуговувався, як і до війни, другим депо. І сьомий маршрут також. Але – “новий” сьомий, той що вул. Шмідта. А довоєнний, той, що вул. Артема, – той, звичайно, депо 1.
UPD. Забув про двохсоті КТМ на сімнадцятому. Так, Ви праві, казати, що я впевнений, принаймні тепер вже, це занадто гучно. Не впевнений. Але залишається фактом, що саме ці поїзди, що згадуються на сімнадцятому маршруті, ніде в інших замітках не мають прив’язки до депо 3. Але, за загальною логікою, вони, звичайно, “просяться” у депо 3.
Олексій АдамчикУчасникНа фото точно не Бородинська. Я покладав великі надії на Орловську, ріг з Камчатською, але, на мою думку, все ж і не воно також.
Олексій АдамчикУчасникЦе, звичайно, не Дніпро. Я не знаю, де така вежа.
А, наскільки я розумію, до 50-річчя Жовтня Озерка вже виглядала приблизно так само, як, скажімо, у 1989 році
Олексій АдамчикУчасникДля Дніпропетровська це надріденька демонстрація.
Маршрути демонстрацій, в цілому, відомі.
Для Дніпропетровська це незвичайна вулиця – без дерев.
Зранку такі тіні цілком можливі і на просп. Карла Маркса, і саме з таким напрямком руху колон.
Впевнений, що це – не Дніпропетровськ.
Олексій АдамчикУчасник22 – абсолютно точно. 22 – ширококолійний митищівський “Х”, швидше за все 1935 року поставки. З 1 до 40 – всі “Х”, якісь останні – можливо вже усть-катавські, не митищівські.
На просп. Петровського ми б бачили зовсім інше – двоповерхові будинки, інший рельєф.
Від будинка праворуч ми бачимо лише одну стіну. Як ми можемо знати, вона довша чи коротша за перпендикулярні стіни?
Я і сам не розглядаю свою версію як стопроцентну, але нічого іншого ні на Вокзалі, ні будь-де я не знайшов. А якщо й справді той будинок праворуч ми бачимо через паркан депо, то це пояснює, чому ми не бачимо колій першого маршрута (хоча вони сюди могли навіть взагалі не доходити під час будівництва вокзала) і бульвара. За тінями, а також на аерофото’1918 можна перевірити, що поверховість будинків співпадає.
P. S. Та й з сюжету ясно, що це кінцева “Вокзал”.
Олексій АдамчикУчасника кто помнит с Курчатова был прямой выезд на К.Маркса,обнаружил рельсы на пл.Петровского,хотя раньше их не замечал,да и когда депо еще было не помню,что бы трамваи без разворота ездили туда,кто подскажет?
Ось нам саме про це й нагадали Андрій Меркулов і Томас Фішер на трансфото https://transphoto.org/photo/1405683/?aid=15706. Здається, то для тієї “десятки” було прокладено прямий шлях (замість йти на Виконкомівську, вона йшла як одинадцятий, тільки на Вокзалі не розверталася, а йшла колом просп. К. Маркса – Шмідта – просп. Пушкіна – Робітнича)
Олексій АдамчикУчасникНі, це кінцева “Вокзал”. От тільки де вона була?..
На Бабушкіна колії прокладено лише у 1957 році. Фотографію знято явно раніше. Орієнтовно, зазначений там 1949 рік – вірно.
Олексій АдамчикУчасникІ навіть не так. Вже вкотре не враховую, що кадр-то розташовано вертикально. Тоді має буто знято ще далі від будинків. Не дуже правдоподібно виглядає, але якщо правда, то розворот вісімки, мабуть, перед переїздом міськвітки.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникПодякуємо Олені Присягиній і Інесі Корогод за 22-й вагон!
Але коментар розмістимо тут, бо дуже хотілося б дізнатися, як було влаштовано рух на кінцевих “Вокзал” у 1943-51 рр. Я, скільки ні шукаю там, можу зробити лише одне припущення. Віддаючи собі звіт, що воно тягне мільйон запитань (а де ж колія першого маршрута?, а де ж бульвар?), все ж інших варіантів не бачу. Запрошую усіх пошукати, де б це могло бути знято.Attachments:
-
АвторЗаписи









