Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникОт у мене і виходить, що це не руїни, а все це лише будується.
Щодо опор – мій варіант (опори з ізоляторами, здається, також збереглися і на знімку з трамваями, але не все я там чітко бачу, не будемо на них акцентувати):Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТри вагони на п’ятачку справляють, звичайно, враження.
Той, що на правій для нас колії, якийсь радикально інший.
Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Сергію!
Так, тут питань виникає повно. Але, схоже, що воно там змінювалося. Тільки от зрозуміти б, як було раніше, а як пізніше. Другий файл (з трьох нижченаведених), я так розумію, з потенційно найпізнішого перетворюється у ледь не найстаршого?
Олексій АдамчикУчасникНі, це – Новокримська, 4.
Олексій АдамчикУчасникСергію, на квітневому знімку її нема. Вона ось https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=60441#18/48.45704/35.08023 і ось на фото від eisenbahnstiftung.de.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЩось підозріло я не можу знайти згадок взагалі про 276, 277, 278 (хоча про 276, начебто, щось було). Щоб там хтось з них ще якимось «пульманом» не виявився…
Перепрошую! Небагато, але дещо знайшов у себе: у номері “Електротранспортника” за 2.08.74 згадано такі трамвайні вагони: 1001, 1005, 1035, 1061, 1062, 1079, 1080, 1127, 1028 (так у газеті), 1093, 1094, 278, 294, 295, 289, 293.
До речі, а у номері за 18.10.74 вказано, що 15 жовтня 1035-1036 депо 3 працював на 16-му маршруті.
Олексій АдамчикУчасникПодякуймо Олені Присягиній і Володимирові Рязанову за фото 277-го! https://www.facebook.com/photo/?fbid=1060004834462672&set=oa.602015953635864.
P. S. Зважаючи на попередній і наступний коментар, варто одразу уточнити, що тут йдеться про тролейбус.
Олексій АдамчикУчасникМоже провокація якась від “істориків зброї” або їхніх місцевих посіпак.
А загалом, щось італійського додалося у інтернеті – там і на reibert.info не дуже зрозуміти з якого сайта фото переправи додали.
Олексій АдамчикУчасникЩось підозріло я не можу знайти згадок взагалі про 276, 277, 278 (хоча про 276, начебто, щось було). Щоб там хтось з них ще якимось “пульманом” не виявився.
Для таблиці:
У “Електротранспортнику” згадуються: 18.01.74 299-699 п’ятнадцятого маршрута, 17.06.77 300 депо 2, 25.11.77 279-679 згадується поруч із 736-836 третього маршрута і вагоном 1158 – це як би натякає на перше депо, але прямого вказання там нема.
Запис про номер за 9.02.79 наведу весь – там цікаво майже все: 732-832 – депо 1; тролейбус 262 ходить проспектом “Правди”; 348-498 – маршрут 15, але це, мабуть, помилка, бо згадується він на вул. Будьонного; 356 – маршрут 11; 725-825 – маршрут 14, депо 2; 1077-1078 – маршрут 12, депо 3; 1035 – маршрут 10, депо 3; 1181 – маршрут 1, депо 3; 1187 – маршрут 1, депо 3; 1164 – депо 1; 1159 – депо 1; 1157 – депо 1; 302-602 6-го січня працював на маршруті 3, 9-го і 25-го січня – на маршруті 9.
Ще трапився такий запис про номер газети від 14.04.78: маршрути 3, 6, 9, 12 – депо 1, на 9-му – КТМ-2, на 12-му – Татри.
Олексій АдамчикУчасникНу от, саме до теми.
Так, я погоджуюсь з Вашим висновком. Це логічне припущення.
Олексій АдамчикУчасникСпочатку не хотів дублювати повідомлення О. Волока по появу фотограії випуска водіїв трамваю 1965 року, бо вона тягне необхідність розвязувати питання, яке йде абсолютно урозріз до спокійної картини, що склалася у мене в голові до цього.
Але, все-таки, пару моментів є, які не хочеться залишати поза увагою. Мова про це: https://www.facebook.com/photo/?fbid=3406385959480649&set=a.262978550488088.
Перше – це можливість зайвий раз згадати гідних людей. Тому, щиро перепрошуючи у всіх решти безумовно не менш гідних людей з фотографії – і начальників, і майбутніх водіїв – за те, що їх імена мені не відомі, відзначу, що у центрі – Франц Антонович Граужиніс, головний інженер, начальник і які тільки ще можна уявити посади у Дніпропетровському трамвайно-тролейбусному управлінні, як би воно ні йменувалося протягом багатьох років.
Друге – снігоочисник (якщо це снігоочисник). Він схожий на ті, що є зараз, але, я б сказав, що із своїми вікнами він виглядає більш сучасним, ніж ті, що є зараз, або якимось саморобним.
Третє – головне питання – ну що може робити поїзд одинадцятого маршрута у першому депо? Навіть не сподіваючись знайти пояснення, я подивився, чи згадуються хоча б КТМ-2 на десятому-одинадцятому у ті роки? Ну, в принципі, вже так, згадуються. 18.06.66 – 361 на десятому маршруті, привязки до депо нема; 6.08.66 – 321 колись вже раніше на одинадцятому маршруті і 344-494 от десь у той час на одинадцятому, у цих двох випадках непрямо можна зробити висновок, що йдеться про депо 2. (Так що правдивість моїх вигадок про двохсоті КТМ-2 (які надійшли пізніше) спеціально для десятого-одинадцятого маршрутів наближається до нуля.)
Четверте – “Готи”. Шукаючи КТМ-2, я вперше звернув увагу, що у “Електротранспортнику” “Гот” трапляється більше, ніж знає трансфото. Як мінімум: 13.11.65 згадується 396 на девятому маршруті, 7.05.66 згадується 395.
Олексій АдамчикУчасникЯ також не впізнаю.
Олексій АдамчикУчасникА ні! Таки Marder II, тільки варіант Sd.Kfz.132. Не заглиблювався, але ледь не із трофейними радянськими гарматами. Виготовлявся у 1942-43 роках.
Висновок – це не Дніпро!
Дуже хочеться подякувати усім причетним, бо можна було дуже довго шукати.
Олексій АдамчикУчасникНа 200 % був би правий користувач k4tkov щодо 1942 року, бо Marder II на озброєнні були лише з 1942 року, і, відповідно, це був би не Дніпропетровськ, а Таганріг-Ростов-Сталінград-бозна-хто ще, але тільки якби це був Marder II. Я знов-таки ні на що не претендую, але це не вона.
Олексій АдамчикУчасникНа допомогу тим, хто шукатиме.
-
АвторЗаписи









