Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,471 по 1,485 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16788

    От у мене і виходить, що це не руїни, а все це лише будується.
    Щодо опор – мій варіант (опори з ізоляторами, здається, також збереглися і на знімку з трамваями, але не все я там чітко бачу, не будемо на них акцентувати):

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16783

    Три вагони на п’ятачку справляють, звичайно, враження.
    Той, що на правій для нас колії, якийсь радикально інший.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16779

    Дуже дякую, Сергію!
    Так, тут питань виникає повно. Але, схоже, що воно там змінювалося. Тільки от зрозуміти б, як було раніше, а як пізніше. Другий файл (з трьох нижченаведених), я так розумію, з потенційно найпізнішого перетворюється у ледь не найстаршого?

    в відповідь на: Фотографии 90-х – 2000-х #16776

    Ні, це – Новокримська, 4.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #16771

    Сергію, на квітневому знімку її нема. Вона ось https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=60441#18/48.45704/35.08023 і ось на фото від eisenbahnstiftung.de.

    Attachments:

    Щось підозріло я не можу знайти згадок взагалі про 276, 277, 278 (хоча про 276, начебто, щось було). Щоб там хтось з них ще якимось «пульманом» не виявився…

    Перепрошую! Небагато, але дещо знайшов у себе: у номері “Електротранспортника” за 2.08.74 згадано такі трамвайні вагони: 1001, 1005, 1035, 1061, 1062, 1079, 1080, 1127, 1028 (так у газеті), 1093, 1094, 278, 294, 295, 289, 293.
    До речі, а у номері за 18.10.74 вказано, що 15 жовтня 1035-1036 депо 3 працював на 16-му маршруті.

    Подякуймо Олені Присягиній і Володимирові Рязанову за фото 277-го! https://www.facebook.com/photo/?fbid=1060004834462672&set=oa.602015953635864.
    P. S. Зважаючи на попередній і наступний коментар, варто одразу уточнити, що тут йдеться про тролейбус.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #16766

    Може провокація якась від “істориків зброї” або їхніх місцевих посіпак.
    А загалом, щось італійського додалося у інтернеті – там і на reibert.info не дуже зрозуміти з якого сайта фото переправи додали.

    Щось підозріло я не можу знайти згадок взагалі про 276, 277, 278 (хоча про 276, начебто, щось було). Щоб там хтось з них ще якимось “пульманом” не виявився.
    Для таблиці:
    У “Електротранспортнику” згадуються: 18.01.74 299-699 п’ятнадцятого маршрута, 17.06.77 300 депо 2, 25.11.77 279-679 згадується поруч із 736-836 третього маршрута і вагоном 1158 – це як би натякає на перше депо, але прямого вказання там нема.
    Запис про номер за 9.02.79 наведу весь – там цікаво майже все: 732-832 – депо 1; тролейбус 262 ходить проспектом “Правди”; 348-498 – маршрут 15, але це, мабуть, помилка, бо згадується він на вул. Будьонного; 356 – маршрут 11; 725-825 – маршрут 14, депо 2; 1077-1078 – маршрут 12, депо 3; 1035 – маршрут 10, депо 3; 1181 – маршрут 1, депо 3; 1187 – маршрут 1, депо 3; 1164 – депо 1; 1159 – депо 1; 1157 – депо 1; 302-602 6-го січня працював на маршруті 3, 9-го і 25-го січня – на маршруті 9.
    Ще трапився такий запис про номер газети від 14.04.78: маршрути 3, 6, 9, 12 – депо 1, на 9-му – КТМ-2, на 12-му – Татри.

    Ну от, саме до теми.
    Так, я погоджуюсь з Вашим висновком. Це логічне припущення.

    Спочатку не хотів дублювати повідомлення О. Волока по появу фотограії випуска водіїв трамваю 1965 року, бо вона тягне необхідність розвязувати питання, яке йде абсолютно урозріз до спокійної картини, що склалася у мене в голові до цього.
    Але, все-таки, пару моментів є, які не хочеться залишати поза увагою. Мова про це: https://www.facebook.com/photo/?fbid=3406385959480649&set=a.262978550488088.
    Перше – це можливість зайвий раз згадати гідних людей. Тому, щиро перепрошуючи у всіх решти безумовно не менш гідних людей з фотографії – і начальників, і майбутніх водіїв – за те, що їх імена мені не відомі, відзначу, що у центрі – Франц Антонович Граужиніс, головний інженер, начальник і які тільки ще можна уявити посади у Дніпропетровському трамвайно-тролейбусному управлінні, як би воно ні йменувалося протягом багатьох років.
    Друге – снігоочисник (якщо це снігоочисник). Він схожий на ті, що є зараз, але, я б сказав, що із своїми вікнами він виглядає більш сучасним, ніж ті, що є зараз, або якимось саморобним.
    Третє – головне питання – ну що може робити поїзд одинадцятого маршрута у першому депо? Навіть не сподіваючись знайти пояснення, я подивився, чи згадуються хоча б КТМ-2 на десятому-одинадцятому у ті роки? Ну, в принципі, вже так, згадуються. 18.06.66 – 361 на десятому маршруті, привязки до депо нема; 6.08.66 – 321 колись вже раніше на одинадцятому маршруті і 344-494 от десь у той час на одинадцятому, у цих двох випадках непрямо можна зробити висновок, що йдеться про депо 2. (Так що правдивість моїх вигадок про двохсоті КТМ-2 (які надійшли пізніше) спеціально для десятого-одинадцятого маршрутів наближається до нуля.)
    Четверте – “Готи”. Шукаючи КТМ-2, я вперше звернув увагу, що у “Електротранспортнику” “Гот” трапляється більше, ніж знає трансфото. Як мінімум: 13.11.65 згадується 396 на девятому маршруті, 7.05.66 згадується 395.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16733

    Я також не впізнаю.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #16729

    А ні! Таки Marder II, тільки варіант Sd.Kfz.132. Не заглиблювався, але ледь не із трофейними радянськими гарматами. Виготовлявся у 1942-43 роках.
    Висновок – це не Дніпро!
    Дуже хочеться подякувати усім причетним, бо можна було дуже довго шукати.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #16728

    На 200 % був би правий користувач k4tkov щодо 1942 року, бо Marder II на озброєнні були лише з 1942 року, і, відповідно, це був би не Дніпропетровськ, а Таганріг-Ростов-Сталінград-бозна-хто ще, але тільки якби це був Marder II. Я знов-таки ні на що не претендую, але це не вона.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #16724
Перегляд 15 повідомлень - з 1,471 по 1,485 (всього 3,047)