Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,456 по 1,470 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16838

    Алексей, а как по мне — то белое , круглое…
    может беседка какая-то?
    помните, год назад обсуждали фото дворца,уже не помню из какого архива, компания молодых людей фотографировалась, 60-е годы вроде, там какое-то сооружение попадало в кадр типа беседки, как раз слева от этих ступеней…
    но тут если это и беседка, то эта ниже находится.не возле прям входа.
    а вообще какой же это год на фото?

    То були фотографії з перебування А. М. Туполєва у Дн-вську, здається 1954 рік.
    У тім-то й річ, що тут воно не кругле. Хоча зате перед ним трохи зліва, начебто, справді якась кругла башточка чи альтанка стоїть. Чи то мені здається лише?
    З роком фото я поки не вигадав, за що б зачіпитися. Щось 1952-57 приблизно.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16835

    Ні, то не Гавриленко. Гавриленко ось: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/mnjgyt.jpg.

    кто подскажет,что за адрес у дома,подписано К.Маркса 43,но там был другой дом и главное,что он мне знаком по-молодости,с названием «Находка», а вспомнить не могу

    А так?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16829

    Дорога не та. Це над кортами – між кортами і отим великим майданчиком (я вже й забув, що то за майданчик) https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.46227/35.07397. Корти – це явно отой “Зелений театр”, а великий майданчик – це явно отой танцмайданчик, який я припустив, що карусель, а Сергій припустив, що памятник. Що за дах біля Палацу – не знаю, але для альтанки – явно завеликий, і, як на мене, він навряд чи напівкруглий.

    На жаль, нічого не записав. Тільки номери. І що це – трамвайні вагони. (Але навіть такий мій запис не означає, що це одиночні вагони. Наскільки я бачу, тут напевно йдеться про поїзди, просто могло бути, наприклад, щось про те, які вагони пройшли ремонт, і перелічено усі вагони, по два з поїзда).
    Матеріалу проштудіювати треба було багато, часу було шкода на детальні записи, і фотографував, хоч і багато, але далеко не все. Дуже часто в мене просто перелічено інвентарні номери, що згадуються у якомусь номері.
    Я теж підозрюю, що стаття, з якої цей перелік, висвітлює якісь події у третьому депо.
    Я собі позначу, спробую не забути, коли буду у бібліотеці, сфотографувати статтю. Але це, мабуть, не найближим часом. Але, якщо бібліотеки не позачиняють, то й дуже довго тягнути не буду.

    Ні, на жаль оце все що є. Принаймні, у мене ніяких натяків на це не зазначено.
    Але дуже Вам дякую, що перепитали, бо я примудрився навіть тут надурити – це номер не за 2.08, а за 20.09.74. Дуже перепрошую ще раз.
    Коли вже зайшлося про той номер газети, то ось з нього є ще дві фотографії.

    в відповідь на: Редкие фотографии Екатеринослава #16818

    Ні, Сергію! В мене не вийшло співставити подвір’я з фотографії з будинками 1941 року. Бричка стоїть у тіні швидше за все чогось великого – або церкви, або триповерхівки пров. Ф. Макаревського, 1б. (Але можливо й що двоповерхівка якась.)

    Ще один київський МТВ-82 https://transphoto.org/photo/1386269/?gid=530#2732450. Ну, або мався на увазі Г-34.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16815

    Це з серії фотографій з сайта госкаталог.рф.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16810

    А, та ні, ну куди?! Там одноколійка он аж куди тягнеться. І що, питається, тоді нам малюють на планах? От не подобається мені, колі такі документи – серйозні, надійні – дискредитовуватися починають.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16809

    Можливо, звичайно, що цей вагон, що на передньому плані, ще на двоколійці стоїть. Але, якщо я порівнюю з іншими фотографіями, то там я всюди, у т. ч. й навіть ближче до пл. Островського, бачу одноколійку.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16806

    Виходить так, інших варіантів не бачу. Хоча й широкенько так виглядає цей простір, але зате логічно все. Додам для повноти вражень другу фотограію звідти ж квітня 1918 р.
    А ще я тут раптом натрапив на вже забуту фотографію листопада 1918 р. Дивився-дивився на неї, шкодував, що не видно бортового номера, аж раптом побачив – перед ним же ж одразу інший вагон йде. І на тому фото аж три вагони. Щось в мене починають закрадатися сумніви, а точно всі бельгійські маршрути відомі? Олег, здається, згадував колись варіант “Пристань – Йорданська” (перепрошую, якщо щось вигадав)?
    До речі, цікаво, за гетьманата повернули бельгійцям трамвай, чи ні? Як на мене, це важлие питання. Хоча, не виключаю, що це давно відомо. А наприклад, такий варіант, що коли забрали в бельгійців трамвай, то створили якийсь “об’єднавчий” маршрут, що поєднував бельгійську і міську мережі. Тільки для цього ще потрібно було їх фізично об’єднати. Це фантазії на межі маячні, звичайно. Хоча, не забуваймо, що у 1924 році чомусь третій номер “пропустився”…

    Attachments:
    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16805

    … что за школа…

    Про це Сергій розповість краще за мене. Це 48-а школа, можливо, навіть не у 50-і, а до війни (Сергію, не може такого бути?). І це дзеркальний варіант.
    Такі подорожі фотографій сайтами відзначав свого часу Роман Бугайченко. Хоча, оскільки тут не відбито, то ця, мабуть, якось паралельно мандрує.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16800

    Підозрюю, що Сергій веде про низеньку, з фронтончиком.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16798

    Дякую, Сергію!
    Я вважаю, що то не памятник, а або карусель, або навіть просто танцмайданчик и такими само прапорцями, як і на водній станції, і на “Зеленому театрі”.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16793

    Дякую, Сергію, я й не звернув уваги. Я, взагалі-то, також очікував би побачити там лінію, тільки ніяк не міг зрозуміти, чому кам’яна дамба у такому разі то є, то нема, то є. А коли це 1918 рік, то з дамбою все зрозуміло (за моїми вишукуваннями, вона, мабуть, 1913 року появи). Чому не видно трамвайної лінії, поки що не зрозумів, але спробую порівняти ракурси.
    Ось ще одна фотографія до теми, де вже і дамба є, і напівкруглий дах на цеху добудовано. Ця, мабуть, друга за новизною, а найновіша (напевно) та, що 1918 року.

    P. S. Ото, може, у 1913 році як дамбу побудували, то колію дещо “обрізали”? Хоча все одно якось дивно у 1918 році виглядає берег, як вирівняний пляж якийсь. І підвищення някого не видно абсолютно – того, на якому колію влаштовано. Дивно виглядає.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,456 по 1,470 (всього 3,047)