Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,546 по 1,560 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16485

    48 – поки що не можу вигадати, що б це могло бути. На будинку є незвичні деталі, які б запам’яталися. Взаємне розташування тротуару з будинком, з мостовою суттєво звужує коло пошуків. Тим не менш, знайти не можу. Мене й тут тягне на Паторжинського, Шевченка (майже неймовірно, але, все ж, не виключено), Крутогірну – щось таке.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16479

    21 – пропоную наразі вважати це школою 48, тільки треба дзеркально відбити. Це майже точно вона, але деякі важкопояснювані розбіжності все ж є. Але я дуже сумніваюся, що є ще якась будівля цього проєкта у місті.

    Attachments:
    в відповідь на: Редкие фотографии Екатеринослава #16474

    Так, трамвай. Двовагонний.
    Цю фотографію теж не пригадую, дякую Вам за неї!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16473

    Ні, у 1970-х не було. Знесено у 1958 році (В. Старостін, http://tfde.dp.ua/%D0%9A%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A1.%D0%92._%D0%B4%D0%BE%D0%BC).

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16467

    Сергію, дякую Вам за цю роботу!
    12 – висить ще довоєнний світлофор на пересіченні першої колії з Міськвіткою. 12, 13 – ех, поближче б показав фотограф трамваї-“четвірки”.
    26 – рейки ще лежать, а контактного проводу, здається, вже нема – перетинів з тролейбусними не видно. А у 1947-48 році перетини мали бути, якось трамвай там мав проходити.
    47 – це Олеся Гончара, 6. Якесь нелюдське бажання примітивізувати все. Ну не можеш утримувати будинок – не йди туди працювати.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16455

    … Мужик з посохом, ногою на камені? Кому б це могло бути? Дід Мороз якийсь.

    А! То, здається не посох, а він дівчинку правою рукою тримає.
    UPD Ні, швидше, посох. Перепрошую! Тут час вікторину влаштовувати. Єдине, що по-серйозному – мабуть, це не пам’ятник, а щось з садово-паркової скульптури. До теми: у старих газетах хвалять Червоногвардійський район за благоустрій просп. Пушкіна на противагу Кіровському, який на своїй частині (від Сєрова до Шмідта) з року в рік нічого не робить.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16450

    Так. Але той поворот, він не лише для того 12 маршрута. Гадаю, він був з того-таки 1906 року, бо у нього стратегічне значення – зв’язує друге депо з “міською” лінією на вокзал (а з 1935 року ще й на Амурський міст).
    Як вірно вирахував Владислав, демонтаж цього поворота – явний наслідок пуску кільця “Б” прямо вулицею Шмідта, без заїзду на Філософську.
    Тільки у 1951-му 12-го вже не було. У 1948 він точно так йшов. У 1949-50 поки що будемо вважати, що також, але це потребує уточнення. У 1951-му його вже не було. Натомість з’явилася десятка.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16448

    Я так розумію, що там на “Винному складі” вагони різних маршрутів завжди чекали один одного (є фотографія), крім того, це місце – спеціально призначене для безкоштовної пересадки. Ну а звідси випливає, що цілком логічно оптимізувати шляхи так, щоб два маршрути не мали спільних ділянок – ось і вийшло: з Заводів – на Управу, а з Казанської – на Вокзал.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16445

    Так, у “північного” після війни шансів на існування немає. То тільки “південний” був і навіть фукнкціонував. Фото з фонтаном після війни не менше двох. Одне додав у коментар про третій тролейбусний маршрут. Ну а друге додам сюди. “Дніпровська правда” за 2 жовтня 1949 року. Заразом і оздоблення порівняти можна.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16442

    Величезна подяка, Сергію! Під час окупації фонтани вже оздоблено по-іншому, але хтозна, можливо, переоформлення відбулося у 1941 р.? Ну а після 1943 р. цього фонтана взагалі вже не було.
    Пам’ятник – дивина дивовижна. Мужик з посохом, ногою на камені? Кому б це могло бути? Дід Мороз якийсь.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16439

    У вікіпедії https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 змінилася позиція – тепер вже у 1906 році Міський трамвай пішов не від буд. Боте, а одразу від Вокзала. Не знаю-не знаю…

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #16435

    Погодьтеся, що на маршрутовказівнику MAN’а добре читається “3”. Знято, майже напевно, у 1952 році у 1951 році (дякую Сергію Мушенку). До речі занотуємо собі, MAN’и ( принаймні один MAN) ще експлуатуються. За фотографію щиро дякуємо В. Старостіну, шукати фото можна тут https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1398814410447667&type=3. При цьому, від 1951 року маємо друге фото (“Дніпровська правда”, 26 квітня).
    Мені здається, що ми ще поки не розуміємо, що там було з трійкою, четвіркою, одиницею, з Центральною площею, з вул. Шмідта…

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #16434

    Колії Міського трамвая станом на початок 1910 року і маршрути у 1909 році. Номерів ще нема. Брянську лінію ставлять перед Казанською. Чому б на її вагонах згодом стали встановлювати той трафарет “2”?
    Ще двісті разів красно дякуємо Н. Бусигіній і О. Волоку! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50523156782/in/photostream/, https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50522256198/in/photostream/.

    Нурії Бусигіній і Олександру Волоку. Дуже перепрошую за нахабство, але із ніяковістю запитаю: а додатків у екземплярі немає?

    Рухомий склад Міського трамвая станом на початок 1910 року. 30 моторних, 6 причіпних. На мій простецький погляд, службовий парк дуже солідний.
    Величезна подяка Н. Бусигіній і О. Волоку! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50522256198/in/photostream/.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #16430

    Ні, нічого сказати не можу. В мене пояснень немає.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,546 по 1,560 (всього 3,047)