Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникВоно там, схоже, до адреси причіплене, бо на кожну будівлю пропонує цю фотографію
Олексій АдамчикУчасникНі, Сергію, це – оце https://www.google.com.ua/maps/@48.4638028,35.0131834,3a,75y,343.77h,77.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6qmGqprBAEISQmaF5VroRg!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk, тільки та частина, що на “перегляді вулиць” червона, тобто знизу.
Олексій АдамчикУчасникО, ну тут Томас Фішер і Андрій Меркулов (перепрошую, якщо спотворив ім’я чи прізвище) нам усі питання щодо цієї лінії у 90-х закрили. Ну майже всі. Ще б роздивитися, що на протилежному боці, перед привокзальною площею було. Дякуємо їм. https://transphoto.org/photo/1399744/, https://transphoto.org/photo/1399745/.
Олексій АдамчикУчасникЦе 7 Листопада 1945 року, площа Горького. Жовтневий плакат – на звичному місці. Так, форма цікава, і взагалі він чомусь по-літньому на тлі інших людей.
Ось цей плакат з іншої точки (“Дніпровська правда” за 10 листопада 1945 року.)Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ чи забуваю про ці фотографії, чи якось вони повз пробігають. Вчергове поцікавлюся, а це звідки? Звідти ж? Дякую Вам за неї!
Казарм на Чичеріна багато. Я не знаю, чи справді ці артилерійські і чи належать до адреси 42 саме ці (от ті, що вище вулицею – ті точно 42).
Будинок з фотографії – один з двох однакових. Тільки от це їх ще нещодавно було два, а тепер вже лише один, причому від другого й сліду на супутниковому знімку не видно. Зрівнено із землею! Якесь безпросвітне варварство! Перегляд вулиць станом на 2015 рік зберіг. https://www.google.com.ua/maps/@48.4620484,35.0122624,3a,75y,339.58h,98.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1spShe5JlVhDlUIHWsHEn9_g!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. За посиланням – той будинок, якого вже нема. Той, який залишився, на двадцять метрів нижче. Ось порівняння з 2011 роком: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2011#18/48.46244/35.01132.
Який з цих двох на фотографії – поки не беруся визначити. На перший погляд, обидва варіанти можливі.
Дякую Вам ще раз!
Олексій АдамчикУчасникВідомостей про потрійні КТМ/П-1 на Робітничій нема. Майже 100 %, що їх там не було. Швидше за все, вони взагалі “гірськими” маршрутами не ходили. Невелика ймовірність є, що ходив такий “трійник” першим маршрутом. Але цьому потрібні докази.
Такий потрійний поїзд (з вагонів цієї моделі) у місті був лише один. Майже 100 %, що все своє життя він промешкав у депо 1. Маршрути з Робітничої обслуговувалися депо 2 (до 1967 року). На фото звичайний “подвійний” поїзд, швидше за все, так би мовити “перший” з поставки 1950 року.
Олексій АдамчикУчасникБлизько, але трохи не так. Це знято з оцього дахового вікна Ак. В. Вернадського, 33а, на який я встановив хрест https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=google&double=0#18/48.46316/35.06246. Відповідно – внизу Барнаульська, Крутогірна. А Барикадна – отам, далі, перед Володаркою.
Олексій АдамчикУчасник… Якщо Г-37 — це справді 1027, то надання йому Г-37 після аварії на Короленка 29.10.84 укладається у часовий ланцюжок. Хоча й не зовсім зрозуміло, навіщо його було виводити з експлуатації на пасажирських лініях — наскільки я розумію, це був перший вагон…
Чи може система все ж була 1028 – 1027?
Олексій АдамчикУчасникКоментар, що породжує запитань не менше, ніж дає відповідей https://transphoto.org/photo/360601/?vid=96765#749327.
МТВ-82 у 1979 році? Аж не віриться. Де ж їх шукати, на тій-таки четвірці?
Десь є відомість вагонів по маршрутах від 1967 року?
Номер Г-24 надано ще у 1970 році?
Олексій АдамчикУчасникГ-34 ось: https://transphoto.org/photo/1398457, https://transphoto.org/photo/1398458.
Інформацію щодо С-12 зібрано тут: https://transphoto.org/vehicle/71984/. Це – окрема модель ГС-4, наскільки я зрозумів – вагоноремонтного завода з м. Горького. Так, він двосторонній. Власна це їх розробка чи на базі чогось – я не знаю.
Олексій АдамчикУчасникТак, те, що до перешивання, то точно. Самий інститут – з 1930 року, В. С. Старостін під цим саме роком згадує будівництво корпусів ДХТІ http://tfde.dp.ua/%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9. Точну дату побудови я сходу не знайшов. Тому написав “приблизно 1929-30”.
Олексій АдамчикУчасник… І дуже проситься надати шести київським МТВ-82 номери Г-33, Г-34, Г-35, Г-36, Г-37, Г-38. (Зазначимо, що ці номери мали надаватися приблизно у 1983-84 роках.)…
Хоча – не дуже проситься. Якщо Г-37 – це справді 1027, то надання йому Г-37 після аварії на Короленка 29.10.84 укладається у часовий ланцюжок. Хоча й не зовсім зрозуміло, навіщо його було виводити з експлуатації на пасажирських лініях – наскільки я розумію, це був перший вагон.
51 рік вагону (якщо це 1027)! Молодці (навіть якщо не 1027, все одно не набагато молодший)!
Олексій АдамчикУчасник1969 – рік виходу альбома. Теперішнє табло 3 серпня 1968 вже працювало. Так що фото може бути навіть раніше 1968 року.
Олексій АдамчикУчасникАбсолютно точно “Метеор”. Ще зі старим табло. Туман…
Олексій АдамчикУчасникАлексей, а где фото 92года(наши, с Днепропетровска?) с КТМ2 на линии?
Увидеть здесь его можно?Перепрошую, що часто так пишу – без пояснень, без посилань. Просто це був другий день викладання на трансфото серії фотографій з Дніпропетровська 1992 року. Я там на пару коментарів вище наводив посилання, після першого дня викладання. Дякую Олегу за допомогу! Так, звичайно саме фотографію Г-29 я мав на увазі.
-
АвторЗаписи
