- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
22.10.2020 о 01:47 #16373vicenteУчасник
По поводу КТМ-2, можно с уверенностью сказать лишь, что это не 290 и не 337. Если это наш КТМ-2, а не “пришлый”, то может, что-то из “семисоток” первого депо?
imperator, речь идёт о Г-29. Увидеть можно на СТТС
https://transphoto.org/photo/1398978/22.10.2020 о 11:59 #16379Олексій АдамчикУчасникГ-34, звичайно, справляє наддивне враження. В інтернеті анічичирк про такі перебудови МТВ-82. Можливо, ми бачимо єдиний у історії такий екземпляр?
Не ясно, де це зроблено (може й вже у Дніпропетровську) і з якою метою. До речі, мені чомусь здається, що у Києві під час подібної перебудови йому б встановили ще другий бугель. Але не хочу не брати до уваги можливість цього саме у Києві, і саме у прив’язці до восьмого маршрута. Не знаю, чи залишалися там ще тупикові маршрути, чи ні, але нехай буде восьмий. І Ви, Олеже, коли згадували, що бачили на МТВ-82 вісімку ще не могли бути під впливом цих наших сучасних вишукувань. Я вважаю, що цю вісімку з Вашої пам’яті не можна не брати до уваги.
На мій погляд, цей Г-34 однозначно з Києва. Решіточки внизу на борту під кабіною, хромована (але вже пофарбована) емблема попереду, кватирка у кабіні (хоча у Г-33 вже “дніпропетровську” встановлено) – це все, а також інші, дрібніші, деталі – такі, як у МТВ-82 у Києві. Також, підозрюю, що я багато чого ще й не роздивився.
Номер Г-34 явно саме цього вагона, а не Татри – адже поруч Г-33. І дуже проситься надати шести київським МТВ-82 номери Г-33, Г-34, Г-35, Г-36, Г-37, Г-38. (Зазначимо, що ці номери мали надаватися приблизно у 1983-84 роках.)
З шести київських МТВ-82 №№ 1223, 1267, 1271, 1302, 1327, 1579 лише останній був у депо ім. Шевченка, що обслуговувало восьмий маршрут. А. Оландер навіть зробив його фото у 1981 році http://www.mashke.org/kievtram/pictures/showphoto.php?g=tram/mtv82/12&f=%2Fkievtram%2Fpictures%2Ftram%2Fmtv82%2F15%2Fmtv82-1579%2B1374-15-19810627-lukyanovka-AO.jpg&l=ru&fd=parsefname (дублюю сюди). Як на мене, цей 1579 цілком може бути цим Г-34. І доля в 1579 така бурхлива (Кривий Ріг – Київ – Дніпропетровськ), що перебудова у двосторонній могла б бути її гармонійною складовою.
Якщо комусь щось трапиться про двосторонні МТВ-82, дуже прошу поділитися!
Згадана хромована емблема мабуть також гідна окремого дослідження. Напевно можно бачити, що її встановлено на ризьких МТВ-82, але також її встановлено на київських КТВ-55, які нібито є переробками з довоєнних “пульманів”. Але, якщо порівняти КТВ-55, МТВ-82 і довоєнні “пульмани”, то КТВ-55 набагато більше схожі саме на МТВ-82. Ну і повертаючись до емблеми – що вона означає, чому встановлювалася і ризьким, і київським заводами на різних моделях вагонів?
Щодо КТМ-2 Г-29. Мені інтуїтивно також здається, що це має бути з семисотих, але як би те ні було, враховуючи, що київські МТВ-82 1983 року передачі мали номери в районі Г-33, то Г-29 мало б бути переобладнано у службовий (а саме, видимо, у вантажний, хоча він на такий не схожий) ще раніше, щось у 1981-83 роках.Attachments:
22.10.2020 о 12:16 #16382Олексій АдамчикУчасникДо речі, Стефан Машкевич http://www.mashke.org/kievtram/ ніде не прив’язує КТВ-55 до “пульманів”, а СТТС https://transphoto.org/list.php?t=1&cid=96&st=1500 – прив’язує. Щось мене більше хилить до картини, створеної Машкевичем.
22.10.2020 о 12:40 #16384Олексій АдамчикУчасникАлексей, а где фото 92года(наши, с Днепропетровска?) с КТМ2 на линии?
Увидеть здесь его можно?Перепрошую, що часто так пишу – без пояснень, без посилань. Просто це був другий день викладання на трансфото серії фотографій з Дніпропетровська 1992 року. Я там на пару коментарів вище наводив посилання, після першого дня викладання. Дякую Олегу за допомогу! Так, звичайно саме фотографію Г-29 я мав на увазі.
22.10.2020 о 14:52 #16387Олексій АдамчикУчасник… І дуже проситься надати шести київським МТВ-82 номери Г-33, Г-34, Г-35, Г-36, Г-37, Г-38. (Зазначимо, що ці номери мали надаватися приблизно у 1983-84 роках.)…
Хоча – не дуже проситься. Якщо Г-37 – це справді 1027, то надання йому Г-37 після аварії на Короленка 29.10.84 укладається у часовий ланцюжок. Хоча й не зовсім зрозуміло, навіщо його було виводити з експлуатації на пасажирських лініях – наскільки я розумію, це був перший вагон.
51 рік вагону (якщо це 1027)! Молодці (навіть якщо не 1027, все одно не набагато молодший)!22.10.2020 о 16:00 #16389imperatorУчасникЩиро подякуємо редактору трансфото andreymrklv і автору Thomas E. Fischer © за цю підбірку! І розуміємо, що це — тільки початок.
Ну що ж — щетри(що я пишу?!) два київських МТВ-82, треба розуміти. Лишилося ще два, ну може три!
Г-34 — двосторонній!!!! Друга кабіна — точно як заводська (тобто, ясно, що заводську прилаштували, просто дивно таке бачити)! Двері — на два боки! Ну дива!!! Цікаво, він що у Києві з одними дверима на маршруті ходив?
https://transphoto.org/photo/1398451/ і такі ж адреси файлів 1398452 — 1398460.
Ще раз величезна подяка!Пересмотрел все фото – заинтересовал монстр С12 – на базе чего он был сделан и двусторонний ли он?
Фото свежее, прошлогоднее рождественское.
А вот почти перестроечные:Attachments:
22.10.2020 о 16:03 #16395imperatorУчасникИ где этот Г34 на фото там, тоже двусторонний,который на базе пульмана МТВшки сделан?
22.10.2020 о 16:17 #16397Олексій АдамчикУчасникГ-34 ось: https://transphoto.org/photo/1398457, https://transphoto.org/photo/1398458.
Інформацію щодо С-12 зібрано тут: https://transphoto.org/vehicle/71984/. Це – окрема модель ГС-4, наскільки я зрозумів – вагоноремонтного завода з м. Горького. Так, він двосторонній. Власна це їх розробка чи на базі чогось – я не знаю.22.10.2020 о 18:41 #16398Олексій АдамчикУчасникКоментар, що породжує запитань не менше, ніж дає відповідей https://transphoto.org/photo/360601/?vid=96765#749327.
МТВ-82 у 1979 році? Аж не віриться. Де ж їх шукати, на тій-таки четвірці?
Десь є відомість вагонів по маршрутах від 1967 року?
Номер Г-24 надано ще у 1970 році?22.10.2020 о 18:43 #16399Олексій АдамчикУчасник… Якщо Г-37 — це справді 1027, то надання йому Г-37 після аварії на Короленка 29.10.84 укладається у часовий ланцюжок. Хоча й не зовсім зрозуміло, навіщо його було виводити з експлуатації на пасажирських лініях — наскільки я розумію, це був перший вагон…
Чи може система все ж була 1028 – 1027?
23.10.2020 о 08:53 #16402Горлов ВладимирУчасникАлексей,у меня вопрос,вот такие трамваи ходили двойные или тройные или по Рабочей,тройные не потянули бы?
Attachments:
23.10.2020 о 11:38 #16410Олексій АдамчикУчасникВідомостей про потрійні КТМ/П-1 на Робітничій нема. Майже 100 %, що їх там не було. Швидше за все, вони взагалі “гірськими” маршрутами не ходили. Невелика ймовірність є, що ходив такий “трійник” першим маршрутом. Але цьому потрібні докази.
Такий потрійний поїзд (з вагонів цієї моделі) у місті був лише один. Майже 100 %, що все своє життя він промешкав у депо 1. Маршрути з Робітничої обслуговувалися депо 2 (до 1967 року). На фото звичайний “подвійний” поїзд, швидше за все, так би мовити “перший” з поставки 1950 року.23.10.2020 о 15:46 #16411Горлов ВладимирУчасникспасибо Алексей
24.10.2020 о 16:06 #16433Олексій АдамчикУчасникРухомий склад Міського трамвая станом на початок 1910 року. 30 моторних, 6 причіпних. На мій простецький погляд, службовий парк дуже солідний.
Величезна подяка Н. Бусигіній і О. Волоку! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50522256198/in/photostream/.09.11.2020 о 12:09 #16684vicenteУчасникПо Г-29, думаю, информации от Николая Веремея можно полностью доверять. Он там физически эти вагоны “щупал”
https://transphoto.org/photo/1386269/#2725646
Так что, Г-29 с практически 100% вероятностью бывший 747 -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .