Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникДо речі, Стефан Машкевич http://www.mashke.org/kievtram/ ніде не прив’язує КТВ-55 до “пульманів”, а СТТС https://transphoto.org/list.php?t=1&cid=96&st=1500 – прив’язує. Щось мене більше хилить до картини, створеної Машкевичем.
Олексій АдамчикУчасникГ-34, звичайно, справляє наддивне враження. В інтернеті анічичирк про такі перебудови МТВ-82. Можливо, ми бачимо єдиний у історії такий екземпляр?
Не ясно, де це зроблено (може й вже у Дніпропетровську) і з якою метою. До речі, мені чомусь здається, що у Києві під час подібної перебудови йому б встановили ще другий бугель. Але не хочу не брати до уваги можливість цього саме у Києві, і саме у прив’язці до восьмого маршрута. Не знаю, чи залишалися там ще тупикові маршрути, чи ні, але нехай буде восьмий. І Ви, Олеже, коли згадували, що бачили на МТВ-82 вісімку ще не могли бути під впливом цих наших сучасних вишукувань. Я вважаю, що цю вісімку з Вашої пам’яті не можна не брати до уваги.
На мій погляд, цей Г-34 однозначно з Києва. Решіточки внизу на борту під кабіною, хромована (але вже пофарбована) емблема попереду, кватирка у кабіні (хоча у Г-33 вже “дніпропетровську” встановлено) – це все, а також інші, дрібніші, деталі – такі, як у МТВ-82 у Києві. Також, підозрюю, що я багато чого ще й не роздивився.
Номер Г-34 явно саме цього вагона, а не Татри – адже поруч Г-33. І дуже проситься надати шести київським МТВ-82 номери Г-33, Г-34, Г-35, Г-36, Г-37, Г-38. (Зазначимо, що ці номери мали надаватися приблизно у 1983-84 роках.)
З шести київських МТВ-82 №№ 1223, 1267, 1271, 1302, 1327, 1579 лише останній був у депо ім. Шевченка, що обслуговувало восьмий маршрут. А. Оландер навіть зробив його фото у 1981 році http://www.mashke.org/kievtram/pictures/showphoto.php?g=tram/mtv82/12&f=%2Fkievtram%2Fpictures%2Ftram%2Fmtv82%2F15%2Fmtv82-1579%2B1374-15-19810627-lukyanovka-AO.jpg&l=ru&fd=parsefname (дублюю сюди). Як на мене, цей 1579 цілком може бути цим Г-34. І доля в 1579 така бурхлива (Кривий Ріг – Київ – Дніпропетровськ), що перебудова у двосторонній могла б бути її гармонійною складовою.
Якщо комусь щось трапиться про двосторонні МТВ-82, дуже прошу поділитися!
Згадана хромована емблема мабуть також гідна окремого дослідження. Напевно можно бачити, що її встановлено на ризьких МТВ-82, але також її встановлено на київських КТВ-55, які нібито є переробками з довоєнних “пульманів”. Але, якщо порівняти КТВ-55, МТВ-82 і довоєнні “пульмани”, то КТВ-55 набагато більше схожі саме на МТВ-82. Ну і повертаючись до емблеми – що вона означає, чому встановлювалася і ризьким, і київським заводами на різних моделях вагонів?
Щодо КТМ-2 Г-29. Мені інтуїтивно також здається, що це має бути з семисотих, але як би те ні було, враховуючи, що київські МТВ-82 1983 року передачі мали номери в районі Г-33, то Г-29 мало б бути переобладнано у службовий (а саме, видимо, у вантажний, хоча він на такий не схожий) ще раніше, щось у 1981-83 роках.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно, це воно! Дуже вдячний Вам за цю фотографію!
Поділіться, будь ласка, де Ви це взяли, що там ще є?
Ще раз дякую і не можу втриматися – не продублювати її до “трамвайних ліній”.
Олексій АдамчикУчасникДублюю шедевр з майже петлею “Площа Жовтневої революції” (насправді Табірний базар) першого маршрута приблизно у 1929-30 році, знайдений Володимиром Горловим.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно. Але ж за нашими відомостями перші п’ять – 1930 року поставки (чи виготовлення), причому ймовірність поставки вже у першому кварталі невисока, а другі сім – тільки 1931 року поставки (чи виготовлення).
І я ніяк не знаходжу тут можливості для пояснення. Якщо б газета не вигадала щось, то тут виходить щось приблизно таке, що сім вагонів двічі брали на баланс (я абсолютно гадки не маю, чи можливо таке). Типу, отримали на самому початку 1930 року 12 вагонів, ввели до експлуатації, вони всі виявилися дефектними, з п’ятьма щось зробили у 1930 році, а за сім вагонів ПАРВАГДИЗ і ЕЛЕКТРОТЯГСТРОЙ (чи хто там постачав вагони чи електроустаткування, чи й те й інше у 1930 році) повернули Трамвайному тресту гроші, а у 1931 році поставили ці ж або нові сім вагонів за новим договором (причому на цих, 1931 року поставки, також виявилися дефекти, за усунення яких митищівський завод Трамвайному тресту ще винен 680,54 крб.) – ну, тобто, повна маячня.
Тільки, якщо це маячня, то от звідки б “Зоря” у 1930-му році могла знати, що кількість вагонів 12 справді матиме місце після перших двох поставок?
Перепрошую за цей сумбур, але я ж кажу, не клеїться воно. Ну ніяк!
Там на трансфото цікаво.
Щоб мені у 1992 році зустрічався КТМ-2?.. Ще й так гарно виглядає… Міг, звичайно, просто не зустрічати… Але все одно – аж дивно, що ще у 1992-му був такий.
Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Владиславе, що тримаєте у курсі!
12 московських вагонів у експлуатації у березні 1930 року… Чогось я не розумію…
Олексій АдамчикУчасникvicente, вы говорили, что видели на Карла Маркса какой-то загадочный МТВ-82 с номером 8 на трафарете? Это были какие годы? 1980-е?
Да. Как раз в указанный период. Теперь всё сходится. Потому что тогда я подумал «откуда они этот вагон откопали?». Можно проверить : на каких маршрутах в Киеве работали эти вагоны перед отправкой. Я уже говорил, что видел «8». Это я 100% помню.
Возможно, что и для переделки в служебные.Олеже, Г-34 саме для київського восьмого маршрута! Але чи могли Ви не побачити другу кабіну?
Олексій АдамчикУчасникМабуть, з цих МТВ-82 київський – лише один, Г-34. Поливомийний, мабуть, з наших. В нього все по-іншому.
Олексій АдамчикУчасникЩиро подякуємо редактору трансфото andreymrklv і автору Thomas E. Fischer © за цю підбірку! І розуміємо, що це – тільки початок.
Ну що ж – щетри(що я пишу?!) два київських МТВ-82, треба розуміти. Лишилося ще два, ну може три!
Г-34 – двосторонній!!!! Друга кабіна – точно як заводська (тобто, ясно, що заводську прилаштували, просто дивно таке бачити)! Двері – на два боки! Ну дива!!! Цікаво, він що у Києві з одними дверима на маршруті ходив?
https://transphoto.org/photo/1398451/ і такі ж адреси файлів 1398452 – 1398460.
Ще раз величезна подяка!
Олексій АдамчикУчасникНомер 42 в межах міста можна припустити хіба що у “…пищеторг”‘а або “…промторг”‘а. Але там явно інші літери. Але нумерація магазинів може бути наскрізною на весь Союз. Тим паче, що “обувьторг” у інтернеті зустрічається здебільшого як “Союзобувьторг”. І, до речі, у зв’язку з якимись іншими містами, не Дніпропетровськом. А у дніпропетровському телефонному довіднику ні взуттєторгів, ні обувьторгів мені не трапилося.
Дуже було б непогано, якби Юр Черваков поточнив, це залізобетонно Дніпропетровськ, чи все може бути?
Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Владиславе!
Олексій АдамчикУчасникЩось я не можу оце знайти https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50500200158/. Геть нічого вигадати не можу.
Щоб це був проспект – дуже сумніваюся.
З криптографії – гадаю там “…обувьторг”. Можливо “спецобувьторг”, але про таку організацію мені нічого не трапилося.
Продублюю сюди; якщо це – Дніпро, то надцінний знімок.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДякую, Владиславе! Якщо згадати це https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Dneprovskaya-pravda-1966-12-20-1.jpg, то, можливо, тут ще й 14-й якось зав’язується, на кшталт скасували 14-й – пустили 3-й до Вокзала. Зв’язку не бачу, але ж це не означає, що його нема.
Дуже мені цікаво, якою вулицею хотіли сполучити 8 і 2. Адже тоді теперішнього широкого проїзду з просп. Петровського на просп. Калініна не було.
Олексій АдамчикУчасникО. Волоку і Юр Червакову.
Дуже дякую Вам за фотографії! Невпізнане – це Святослава Хороброго 62 (триповерховий), а перед ним 60б чи якась літера (двоповерховий). Приблизний напрямок знімання https://www.google.com.ua/maps/@48.4638352,35.0340101,3a,75y,9.28h,84.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr-VB3SVkouQwgar2gtwAGw!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Олексій АдамчикУчасникВладиславе, дякую, що нагадали. Стаття із такими самими словами є і у “Електротрнспортнику”, за 5 квітня 1968 року. На жаль, фотографію не робив.
Можливо, з причини реконструкції площі трикутником чомусь не можна було розвертатися, і пустили на Вокзал? -
АвторЗаписи






