Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 601 по 615 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #16350
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Днепровская правда. — 1951. — № 256 (30 декабря). — С. 2.

    #16354

    Дуже дякую, Владиславе!

    #16376

    Дублюю шедевр з майже петлею “Площа Жовтневої революції” (насправді Табірний базар) першого маршрута приблизно у 1929-30 році, знайдений Володимиром Горловим.

    #16434

    Колії Міського трамвая станом на початок 1910 року і маршрути у 1909 році. Номерів ще нема. Брянську лінію ставлять перед Казанською. Чому б на її вагонах згодом стали встановлювати той трафарет “2”?
    Ще двісті разів красно дякуємо Н. Бусигіній і О. Волоку! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50523156782/in/photostream/, https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50522256198/in/photostream/.

    Нурії Бусигіній і Олександру Волоку. Дуже перепрошую за нахабство, але із ніяковістю запитаю: а додатків у екземплярі немає?

    #16439

    У вікіпедії https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 змінилася позиція – тепер вже у 1906 році Міський трамвай пішов не від буд. Боте, а одразу від Вокзала. Не знаю-не знаю…

    #16447
    vicente
    Учасник

    Вряд-ли. Википедия – ещё тот источник. Насчет нумерации – не думаю, что сделано это специально. Они пересчитывали длину путевого там. Очевидно, последовательность всё-таки хронологическая:
    Проспект – Чечелевка
    Гимнастическая – Казанская
    Вокзал – Проспект
    Б. Базарная – Управа (бьёт козырем карту Википедии).
    Мне интересно другое. С вводом линии на Управу, вместо введения нового маршрута “двойку” разворачивают с Гимнастической по новой линии. Почему? Некватка ПС? Малый пассажиропоток? Посчитали, чтоработяги на базар могут и сдклать пересадку? Кто ездил вообще с заводов на Управу?

    #16448

    Я так розумію, що там на “Винному складі” вагони різних маршрутів завжди чекали один одного (є фотографія), крім того, це місце – спеціально призначене для безкоштовної пересадки. Ну а звідси випливає, що цілком логічно оптимізувати шляхи так, щоб два маршрути не мали спільних ділянок – ось і вийшло: з Заводів – на Управу, а з Казанської – на Вокзал.

    #16516

    Алексей на этом фото трамвайная колея,если да,то почему на Первозвановской и где столбы для троллей

    #16520

    Тому що це другий маршрут, стовпів на фотографії повно, провід підвішено на розтяжках.

    #16564
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Міське господарство України. – Київ, 1970. – № 1. – С. 30—31.

    #16568
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Міське господарство України. — Київ, 1971. — № 4. — С. 35—36.

    #16572

    Дуже дякую, Владиславе!
    20 потрійних поїздів! Майже намальована схема поїзда КТМ-КТМ-КТП!

    #16573
    vladislav kliuchik
    Учасник

    20 штук М+П+П и 5 штук М+М+П

    #16579

    Цікаво, М+М+П були у першому депо?, взагалі трійники були у третьому депо?

    #16581
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Там непонятно про депо у М+М+П. Но вообще, известно, что изначально были поезда М+П+П и эксплуатировались на самых лёгких маршрутах. Это, стало быть, 3, 6, 9. Все в первом депо. Затем для маршрутов с более тяжёлым профилем пути сделали М+М+П. Но более сложные маршруты – это второе или третье депо. В первом депо 3, 6, 9 – самые лёгкие. Какие ещё маршруты к 1971 году в первом депо оставались?

    Скорее всего тройники с двумя моторными были во втором депо и выпускались на маршруты 8 и 15. В третьем их наверное не было. Да и 5 поездов – не то количество, чтобы разбивать их по двум депо.

Перегляд 15 повідомлень - з 601 по 615 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .