- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
19.10.2020 о 22:24 #16350vladislav kliuchikУчасник
Днепровская правда. — 1951. — № 256 (30 декабря). — С. 2.
Attachments:
19.10.2020 о 23:44 #16354Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Владиславе!
22.10.2020 о 10:47 #16376Олексій АдамчикУчасникДублюю шедевр з майже петлею “Площа Жовтневої революції” (насправді Табірний базар) першого маршрута приблизно у 1929-30 році, знайдений Володимиром Горловим.
Attachments:
24.10.2020 о 16:17 #16434Олексій АдамчикУчасникКолії Міського трамвая станом на початок 1910 року і маршрути у 1909 році. Номерів ще нема. Брянську лінію ставлять перед Казанською. Чому б на її вагонах згодом стали встановлювати той трафарет “2”?
Ще двісті разів красно дякуємо Н. Бусигіній і О. Волоку! https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50523156782/in/photostream/, https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50522256198/in/photostream/.Нурії Бусигіній і Олександру Волоку. Дуже перепрошую за нахабство, але із ніяковістю запитаю: а додатків у екземплярі немає?
24.10.2020 о 17:55 #16439Олексій АдамчикУчасникУ вікіпедії https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 змінилася позиція – тепер вже у 1906 році Міський трамвай пішов не від буд. Боте, а одразу від Вокзала. Не знаю-не знаю…
24.10.2020 о 18:27 #16447vicenteУчасникВряд-ли. Википедия – ещё тот источник. Насчет нумерации – не думаю, что сделано это специально. Они пересчитывали длину путевого там. Очевидно, последовательность всё-таки хронологическая:
Проспект – Чечелевка
Гимнастическая – Казанская
Вокзал – Проспект
Б. Базарная – Управа (бьёт козырем карту Википедии).
Мне интересно другое. С вводом линии на Управу, вместо введения нового маршрута “двойку” разворачивают с Гимнастической по новой линии. Почему? Некватка ПС? Малый пассажиропоток? Посчитали, чтоработяги на базар могут и сдклать пересадку? Кто ездил вообще с заводов на Управу?24.10.2020 о 18:36 #16448Олексій АдамчикУчасникЯ так розумію, що там на “Винному складі” вагони різних маршрутів завжди чекали один одного (є фотографія), крім того, це місце – спеціально призначене для безкоштовної пересадки. Ну а звідси випливає, що цілком логічно оптимізувати шляхи так, щоб два маршрути не мали спільних ділянок – ось і вийшло: з Заводів – на Управу, а з Казанської – на Вокзал.
25.10.2020 о 20:14 #16516Горлов ВладимирУчасникАлексей на этом фото трамвайная колея,если да,то почему на Первозвановской и где столбы для троллей
Attachments:
25.10.2020 о 20:28 #16520Олексій АдамчикУчасникТому що це другий маршрут, стовпів на фотографії повно, провід підвішено на розтяжках.
28.10.2020 о 21:34 #16564vladislav kliuchikУчасникМіське господарство України. – Київ, 1970. – № 1. – С. 30—31.
Attachments:
28.10.2020 о 21:39 #16568vladislav kliuchikУчасникМіське господарство України. — Київ, 1971. — № 4. — С. 35—36.
Attachments:
28.10.2020 о 21:50 #16572Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Владиславе!
20 потрійних поїздів! Майже намальована схема поїзда КТМ-КТМ-КТП!28.10.2020 о 22:12 #16573vladislav kliuchikУчасник20 штук М+П+П и 5 штук М+М+П
28.10.2020 о 22:59 #16579Олексій АдамчикУчасникЦікаво, М+М+П були у першому депо?, взагалі трійники були у третьому депо?
29.10.2020 о 00:21 #16581vladislav kliuchikУчасникТам непонятно про депо у М+М+П. Но вообще, известно, что изначально были поезда М+П+П и эксплуатировались на самых лёгких маршрутах. Это, стало быть, 3, 6, 9. Все в первом депо. Затем для маршрутов с более тяжёлым профилем пути сделали М+М+П. Но более сложные маршруты – это второе или третье депо. В первом депо 3, 6, 9 – самые лёгкие. Какие ещё маршруты к 1971 году в первом депо оставались?
Скорее всего тройники с двумя моторными были во втором депо и выпускались на маршруты 8 и 15. В третьем их наверное не было. Да и 5 поездов – не то количество, чтобы разбивать их по двум депо.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .