Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникЗвичайно, це посилання обов’язково треба продублювати сюди. Дублюю: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3211043212348259&set=a.262978550488088&type=1&theater.
Схоже, що конфігурація дороги, балка, конфігурація петлі розвороту трамваю тут неодноразово змінювалися. Зміни петлі, мабуть варто обмежити трьома основними варіантами: з 1930-31 року, з 1948 року і з 1960 року. Не виключено, що на фото ми бачимо щось перехідне з 1948 до 1960 – мені здається, що колія “у місто” вже йде як би на Севастопольську, згодом повертає ліворуч і далі праворуч вивертає на як би Гагаріна. Водночас колія паралельно колії “з міста” ще є, але її перегороджено якимись купами землі. Те, що мені здається, – намалював. Можливо, то лише здається.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗайшов сюди https://www.facebook.com/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B8-%D0%BE%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B8-%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%BE%D0%B2-106588207802255/?__tn__=k*F&tn-str=k*F подивився. Там клас!
Дуже дякую Андрієві Короткову і Альбертові Гоголєву!
Олексій АдамчикУчасникДля О. Волока. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3211205055665408&set=a.262978550488088&type=1&theater – Шмідта, 53. Дякую за тренування – нечасто його фотографують. Й місцевість цікаво побачити.
Фото, схоже, довоєнне. А! Або воєнне?
Олексій АдамчикУчасникСергію! То не той портик. То оцей https://www.google.com.ua/maps/@48.4360105,35.0465847,3a,75y,139.72h,101.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1saNMe5CQQKGmkqxYHlHwIyQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Дякую, що звернули увагу! Я теж не віддав собі звіт, що то за колони.
Олексій АдамчикУчасникФеєрія триває!!!
Найщиріше дкуємо О. Волоку і Н. Бусигіній. Тут прям з трамваєм! Я в газетах читав: зупинка – вул. Університетська. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3211043212348259&set=a.262978550488088&type=1&theater.
Олексій АдамчикУчасникЯ ж кажу – гра ракурсів. Може, звичайно, то тільки я так невірно бачу.
Виявляється, то дорогу втиснуто між територією інститута і городом. Ну, якщо довго (мені, принаймні) дивитися в oldmaps, то виходить, що город – то вже ботсад? Ну, в сенсі, що він настільки близько підходив до “непарної сторони просп. Гагаріна”. UPD: Та ні, дурниці! Межі ботсада на місці з довоєнного часу. Поки не зрозумів, що це за город. Ще й з тополею, тобто був там тривалий час.
Ну і, звісно, залізниці, виходить, нема. Щось мені здається, що пару раз – на межі 1935-36 років і на межі 1950-их-60-их місто стояло на порозі прокладання там трамвайної колії.
Дуже дякую Андрієві Короткову!
Олексій АдамчикУчасникДо фотографії вагона 2114 https://transphoto.org/photo/486821/?aid=820.
Ось 2115 на згадуваному конкурсі 1983 року з “Електротранспортника”.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникСенсація у самому факті появи такого знімка. Не пригадується щось фотографій цих об’єктів у такому стані. А щось нове, таке, що дає нове уявлення, з’являється нечасто і вже саме собою претендує на сенсаційність.
Сенсація у старому вході на територію інститута. Можливо, це головна сенсація.
Сенсація у взаємному розташуванні цього входа й нового корпуса. Нехай навіть просто у підтвердженні їх розташування, відомого нам з oldmaps. У тому, що будівельники і фотограф нам їх обох разом надали можливість подивитися.
Якби замість проспекта був город, це взагалі була б сенсація. Але, хоч ми й бачимо город, але ми розуміємо, що це гра ракурсів. І може у 1954 році залізниці там й не було, але дорога типу шосе-то точно була! Куди їй подітися? Так що тут сенсація у тому, що між територією інститута і дорогою ще й було втиснуто город.
Сенсацією щодо залізниці, мабуть, це фото не стане. Як на мене, з нього додатково не ясно – може й нема її, а може й є.
Там нам натякнули, що це кадри зі сканованих плівок… Чекатимемо із надією.
Олексій АдамчикУчасник!!! Сенсацію від О. Присягиної https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct, А. Короткова, А. Гоголєва побачили???!!!
Олексій АдамчикУчасникЗа шириною “верхнього шпангоута”, чи як би вірно назвати пояс навколо вагона одразу під дахом. У вагонів Х, М він чітко широкий. Решта непевних варіантів – київські вагони (ну можливо, ще дніпропетровські).
Два приклади: 1) довоєнні, з повітрозабірниками Х і 2П (613); післявоєнні, вже без повітрозабірників М (509) і 2П (або, можливо, дніпропетровський).
Ці київські 303 чи 309 фігурують ще на двох фотографіях, видимо, трійки – файли 3 і 4.
Олексій АдамчикУчасникПодякуємо ще О. Волоку і Н. Бусигіній за добре розділення цієї листівки. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3207247786061135&set=a.262978550488088&type=1&theater. На зовнішній кривій – “київський” поїзд, обидва вагони. Швидше за все, у той період часу їх у першому депо не так вже й багато. Якщо не сказати – один.
Але все ж варіанти можливі – до прикладу, стаття з “Зорі” за 10 жовтня 1958 року “Чому погано працює міський електротранспорт?”. 309 (колишній номер третього “пульмана”!) – також у першому депо. Та й з вузькоколійних (263 – 270) хтось міг дожити перебудованим (хоча ця партія, гадаю, все життя провела у депо 2).
Олексій АдамчикУчасникТак, Сергію, дякую!
Я побачив вже там, на фейсбуці, але абсолютно синхронно не виходить, так що стаються такі накладки.
З надією на наступні загадки.
Олексій АдамчикУчасникДля Олександра Волока.
Спробую назвати руїни, не підглядаючи на інші фотографії: станція Комсомольськ.
Тепер пішов перевіряти. Дуже перепрошую за ці експерименти і дуже дякую за фотографії. Нурії Бусигіній також.UPD. Та, власне, тут можна й не перевіряти. Це воно. Ще раз дякую!
Олексій АдамчикУчасникОгляд преси.
О. Присягина сьогодні оприлюднила історію пам’ятника генералові Пушкіну. https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct. Додамо до неї фото згаданого проєкта па’ятника з “Дніпровської правди” за 27 березня 1946 року і подякуємо О. Присягиній.
О. Волок сьогодні розпочав (щиро із вдячністю вірю в це) публікувати фотографії, надані Н. Бусигіною і надані їй С. Грицаєнком, зняті, видимо, різними невідомими авторами. Також від душі подякуємо цим людям. Звернімо увагу на фотографію зі стадіона “Сталь”. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3207406086045305&set=a.262978550488088&type=1&theater. (Гадаю, це не 1950-ті роки, а щось 1945-47.) Можемо побачити післявоєнну мечеть із мінаретом. Ну і додати ще одну пару Ленін – Сталін.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникАлексей,а с этим фотом ничего не определилось,у нас ли этот дом или двор,он немного похож на Пушкина 77 или мне кажется?
Ні, я не знаю, де це. Але точно не просп. Пушкіна, 77. Там все по-іншому.
-
АвторЗаписи








