- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
10.09.2020 о 01:32 #15757Олексій АдамчикУчасник
Звичайно, це посилання обов’язково треба продублювати сюди. Дублюю: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3211043212348259&set=a.262978550488088&type=1&theater.
Схоже, що конфігурація дороги, балка, конфігурація петлі розвороту трамваю тут неодноразово змінювалися. Зміни петлі, мабуть варто обмежити трьома основними варіантами: з 1930-31 року, з 1948 року і з 1960 року. Не виключено, що на фото ми бачимо щось перехідне з 1948 до 1960 – мені здається, що колія “у місто” вже йде як би на Севастопольську, згодом повертає ліворуч і далі праворуч вивертає на як би Гагаріна. Водночас колія паралельно колії “з міста” ще є, але її перегороджено якимись купами землі. Те, що мені здається, – намалював. Можливо, то лише здається.Attachments:
10.09.2020 о 08:34 #15760vladislav kliuchikУчасникМожет быть это какая-то временная петля на время ремонта путей?
Или может быть там был отстойник.
14.09.2020 о 22:17 #15815vladislav kliuchikУчасникСегодня полистал газету “Электротранспортник” за начало 1960-х гг. В № 1 за 3 января 1963 года была опубликована статья о работе ДТТУ в прошлом (т. е. 1962-м) году. Преимущественно, малоинформативная статья, в ней, в основном, приводят фамилии лучших и передовых работников, критика недостатков в работе депо, показатели по выручке, выполнение плана ремонта вагонов и т. п. Но был такой абзац:
Вжито деяких заходів і нами: трамваї 11-го маршруту нині курсують лише до вулиці Криворізької, ліквідовано 6-А маршрут, за наказом начальника управління випуск трамваїв і тролейбусів на маршрути починається на годину раніше.
15.09.2020 о 22:22 #15827Олексій АдамчикУчасникСьогодні Владислав знайшов у “Дніпровській правді” за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.
Attachments:
15.09.2020 о 22:56 #15833vladislav kliuchikУчасникВот где=то тут, получается
https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40499/34.98639Здание, на которое я навёл – это 4-этажное здание на первом плане на фото.
15.09.2020 о 23:04 #15834Олексій АдамчикУчасникТак, на аерофото ще все з 1960-го збереглося. Ось пожежна тренувальна стінка (чи що воно там таке) https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40583/34.98756.
21.09.2020 о 10:59 #15905Олексій АдамчикУчасникКористувачеві transphoto.org Kirr.
Перепрошую, що пишу у іншому місці.
Кільце на лакофарбовому заводі: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4696/34.9350 – у 1970 ще є, у 1971 вже нема.
Кільце на ДЗМУ (побудоване не пізніше 1937 року, згадується у замітці; його існування незаперечне): https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4757/34.9585 – є і у 1970, і у 1971 роках. Знов подякую Артемові Костюку і додам, що і у 1972 році кільце на ДЗМУ є.
Трикутник біля собора – навпаки пізніша споруда, у 1972 його ще нема. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4776/34.9855. Я не знаю, коли його побудували, мабуть логічно припустити, що його поява пов’язана з ліквідацією кільця на ДЗМУ.21.09.2020 о 12:55 #15906vicenteУчасникСпасибо огромное! 🙂
23.09.2020 о 21:01 #15964Олексій АдамчикУчасникСьогодні Владислав знайшов у «Дніпровській правді» за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.
Ось це ж фото, не так сильно обрізане, у “Молодому ленінці” за 27 листопада 1960 року. Кільце майже у всій красі.
Attachments:
23.09.2020 о 22:07 #15978vicenteУчасникА, на чем мы остановились в плане переурёстка Пушкина/Шмидта? Там был поворот со стороны городского депо. На снимке 1965 года там рельсы видны, вроде… 👀
Attachments:
23.09.2020 о 22:22 #15980Олексій АдамчикУчасникВ мене вже все сплутано у голові, так що я не пам’ятаю. До війни то єдиний зв’язок був другого депо і 6-го маршрута, та й 4-го. 12-й з Робітничої у 1948-му, на моє переконання, теж тільки сюди міг ходити.
24.09.2020 о 21:13 #16000vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 1.
Attachments:
24.09.2020 о 21:14 #16002vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 2.
Attachments:
24.09.2020 о 21:14 #16004vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 3.
Attachments:
24.09.2020 о 21:15 #16006vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 4.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .