Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 526 по 540 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #15757

    Звичайно, це посилання обов’язково треба продублювати сюди. Дублюю: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3211043212348259&set=a.262978550488088&type=1&theater.
    Схоже, що конфігурація дороги, балка, конфігурація петлі розвороту трамваю тут неодноразово змінювалися. Зміни петлі, мабуть варто обмежити трьома основними варіантами: з 1930-31 року, з 1948 року і з 1960 року. Не виключено, що на фото ми бачимо щось перехідне з 1948 до 1960 – мені здається, що колія “у місто” вже йде як би на Севастопольську, згодом повертає ліворуч і далі праворуч вивертає на як би Гагаріна. Водночас колія паралельно колії “з міста” ще є, але її перегороджено якимись купами землі. Те, що мені здається, – намалював. Можливо, то лише здається.

    Attachments:
    #15760
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Может быть это какая-то временная петля на время ремонта путей?

    Или может быть там был отстойник.

    #15815
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Сегодня полистал газету “Электротранспортник” за начало 1960-х гг. В № 1 за 3 января 1963 года была опубликована статья о работе ДТТУ в прошлом (т. е. 1962-м) году. Преимущественно, малоинформативная статья, в ней, в основном, приводят фамилии лучших и передовых работников, критика недостатков в работе депо, показатели по выручке, выполнение плана ремонта вагонов и т. п. Но был такой абзац:

    Вжито деяких заходів і нами: трамваї 11-го маршруту нині курсують лише до вулиці Криворізької, ліквідовано 6-А маршрут, за наказом начальника управління випуск трамваїв і тролейбусів на маршрути починається на годину раніше.

    #15827

    Сьогодні Владислав знайшов у “Дніпровській правді” за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.

    #15833
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Вот где=то тут, получается
    https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40499/34.98639

    Здание, на которое я навёл – это 4-этажное здание на первом плане на фото.

    #15834

    Так, на аерофото ще все з 1960-го збереглося. Ось пожежна тренувальна стінка (чи що воно там таке) https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.40583/34.98756.

    #15905

    Користувачеві transphoto.org Kirr.
    Перепрошую, що пишу у іншому місці.
    Кільце на лакофарбовому заводі: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4696/34.9350 – у 1970 ще є, у 1971 вже нема.
    Кільце на ДЗМУ (побудоване не пізніше 1937 року, згадується у замітці; його існування незаперечне): https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4757/34.9585 – є і у 1970, і у 1971 роках. Знов подякую Артемові Костюку і додам, що і у 1972 році кільце на ДЗМУ є.
    Трикутник біля собора – навпаки пізніша споруда, у 1972 його ще нема. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4776/34.9855. Я не знаю, коли його побудували, мабуть логічно припустити, що його поява пов’язана з ліквідацією кільця на ДЗМУ.

    #15906
    vicente
    Учасник

    Спасибо огромное! 🙂

    #15964

    Сьогодні Владислав знайшов у «Дніпровській правді» за 14 грудня 1960 року фото будівництва шинного завода, на якому частково видно перше розворотне кільце 16 маршрута. Щоб було зрозуміло, про що йдеться, наводжу його тут у поганенькій якості.

    Ось це ж фото, не так сильно обрізане, у “Молодому ленінці” за 27 листопада 1960 року. Кільце майже у всій красі.

    #15978
    vicente
    Учасник

    А, на чем мы остановились в плане переурёстка Пушкина/Шмидта? Там был поворот со стороны городского депо. На снимке 1965 года там рельсы видны, вроде… 👀

    #15980

    В мене вже все сплутано у голові, так що я не пам’ятаю. До війни то єдиний зв’язок був другого депо і 6-го маршрута, та й 4-го. 12-й з Робітничої у 1948-му, на моє переконання, теж тільки сюди міг ходити.

    #16000
    vladislav kliuchik
    Учасник

    За зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 1.

    Attachments:
    #16002
    vladislav kliuchik
    Учасник

    За зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 2.

    Attachments:
    #16004
    vladislav kliuchik
    Учасник

    За зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 3.

    Attachments:
    #16006
    vladislav kliuchik
    Учасник

    За зразковий трамвай. — 1935. — № 51 (1683) (16 квітня). – С. 4.

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 526 по 540 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .