- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
11.08.2020 о 20:01 #15376vladislav kliuchikУчасник
Найти бы ещё, откуда это фото взято.
11.08.2020 о 20:09 #15377vladislav kliuchikУчасникСюда добавлю тоже.
Днепровская правда. – 1966. – № 244 (20 декабря). – С. 4.
Судя по тексту одного из писем, тройка после сокращения с центра, не ходила на привокзальную площадь, а разворачивалась на Островского.
Скорее всего, треугольником Пастера – Вокзальная, иначе – не представляю как.Может быть неудобства, связанные с таким разворотом и повлияли на решение о строительстве однопутной линии к речпорту в объезд.
Attachments:
11.08.2020 о 22:11 #15380Олексій АдамчикУчасникНа Вокзальній – Пастера йшли ж й інші маршрути – 4, 7, 17. Цікаво, можна так? На трикутнику двійки такого все ж не було.
UPD. Згадав, де це вже було! На схемі М. Шатрова. У легенді – пл. Дзержинського – пл. М. Островського; на детальнішій врізці у трійки немає шансів розвернутися ні на площі, ні на Вокзалі; на загальнішій основній карті є колія з Пастера на Вокзал. Можливо, хтось там все ж бачить розв’язання питання?
Схему підписано 16 листопада, а сімнадцятий на ній не згадано. Повністю достовірних джерел просто нема! Проте, непрямо можна вважати, що кінцеву сьомого тролейбуса змінено на вокзал не пізніше 24 липня 1967 року (дата відкриття 17-го трамвайного), бо на схемі це вже є.11.08.2020 о 22:48 #15381vladislav kliuchikУчасникНа Вокзальній — Пастера йшли ж й інші маршрути — 4, 7, 17. Цікаво, можна так?
Думаю, да. Были ещё подобные пляски треугольником у 11-го маршрута до конца 1950-х, пока его на вокзал не продлили. Там и двойка мимо проходила, и 10-ка с 13-м.
А с 12/16 на Володарского чёрти что вытворяли, вместо того, чтобы положить в тупике 4-ки обычное разворотное кольцо.
То, что развороты треугольником неудобны – это факт. Нужен всегда маневровщик. Не знаю, можно ли было кондукторам участвовать в маневровых работах тогда. Скорее всего, нет. Там станция рядом и наверное был штатный маневрощик-стрелочник.
Может из-за неудобств и решили потом в 1968 сделать однопутку мимо речпорта. Опять же, начальные работы могли начать уже в конце 1966, а разворот треугольником могли априори рассматривать как что-то временное.
На вокзал тройку могли не пустить из-за того, что там и так перегружено всё: и 1, и 11, и 8, и 15, а также троллейбусы. Подстанция может не выдержать.
11.08.2020 о 23:11 #15382Олексій АдамчикУчасникТак, Ви праві. На просп. Пушкіна у одинадцятого із двійкою ситуація точно така сама. А існування там розвороту, причому протягом тривалого часу, – факт доконаний. (Просто на решті трикутників трамваї саме сходили із задіяної колії в тупик, а в цих двох випадках всі маневри на задіяних коліях.)
13.08.2020 о 00:33 #15392vladislav kliuchikУчасникЕщё одна статья про 14-й
Днепровская правда. — 1966. — № 194 (5 октября). — С. 4.
Attachments:
20.08.2020 о 12:30 #15506Сергій МушенокУчасникПопал в руки справочник 1974г. Выкладываю маршруты трамваев, вдруг пригодится.
Из того что я заметил интересного, возможно только для меня, 2-ка и 8-ка еще есть. Конечная 6-ки почему-то указана ст. Нижнеднепровск, ошибка?Attachments:
20.08.2020 о 13:06 #15512Олексій АдамчикУчасникДата підписання до друку – 7 травня 1974 р.
Проти двійки заперечень немає; вісімку в цей час за всього бажання підтвердити не можу – не вірю довіднику; кінцева шістки – АНД райрада переїхала, і не змогли вигадати кращого орієнтира для кінцевої.20.08.2020 о 18:26 #15517vladislav kliuchikУчасникТут из трамвайных маршрутов нет № 10-А (в путеводителе 1976 года есть).
Путеводитель 1974 года, судя по всему, готовили в 1973 году, когда восьмёрка ещё была (закрыта осенью 1973), а 10-А ещё не открыли (открыт 1 июня 1973). Хотя может быть 10-А не упомянули из-за того, что он был второстепенным, и, надо полагать, ходил только по будням в час пик.
20.08.2020 о 19:25 #15518Олексій АдамчикУчасник18 січня 1974 року на шляху 15 маршрута вже немає розворотних петель (“Електротранспортник”).
Attachments:
05.09.2020 о 19:18 #15694Олексій АдамчикУчасникХоча тут є чергове фото 205 вагона, розміщу статтю сюди.
“Зоря” за 11 листопада 1958 року. Невеличка стаття, як на мене, порівняно із масштабом події. Автори намагаються надати трохи відповідей на наші питання. Схоже, Володарського – це невдала спроба перенесення руху з Карла Лібкнехта. У 1970-х керівництво ДТТУ веде схожі розмови про перенесення руху на Червону. Знято, мабуть, на Володарського перед поворотом на просп. Ілліча.Attachments:
05.09.2020 о 19:59 #15696vladislav kliuchikУчасникСкорее всего, хотели не полностью перенести на Володарского, а только в одном направлении (вниз). Улицы не особо широкие.
05.09.2020 о 20:14 #15700Олексій АдамчикУчасникА Севастопольську ж зайняли повністю під трамвай. А на Володарського ще й “палісадники” (чи як їх назвати) обабіч широченні.
05.09.2020 о 21:06 #15701vladislav kliuchikУчасникПросто тогда непонятно, чего они сразу по Володарского не сделали двойную, а сделали только одинарную линию? Однопутке на Партсъезда в таком случае есть объяснение – по планам 1950-х это временная соединяющая линия, а эта на Володарского по плану долгоиграющая почему не двухстороняя? Там получилась вообще какая-то длинная “слепая” однопутка.
05.09.2020 о 21:34 #15702Олексій АдамчикУчасникТак, там все одно майже нічого не зрозуміло. Якщо я вірно розумію їхні плани, то навіщо вони взагалі прокладали колію вул. ХХІІ партз’їзда, чому не продовжувати Бородинською? Хоча треба подякувати, а то б бульвара вже не було!
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .