Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 511 по 525 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #15376
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Найти бы ещё, откуда это фото взято.

    #15377
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Сюда добавлю тоже.

    Днепровская правда. – 1966. – № 244 (20 декабря). – С. 4.

    Судя по тексту одного из писем, тройка после сокращения с центра, не ходила на привокзальную площадь, а разворачивалась на Островского.
    Скорее всего, треугольником Пастера – Вокзальная, иначе – не представляю как.

    Может быть неудобства, связанные с таким разворотом и повлияли на решение о строительстве однопутной линии к речпорту в объезд.

    #15380

    На Вокзальній – Пастера йшли ж й інші маршрути – 4, 7, 17. Цікаво, можна так? На трикутнику двійки такого все ж не було.

    UPD. Згадав, де це вже було! На схемі М. Шатрова. У легенді – пл. Дзержинського – пл. М. Островського; на детальнішій врізці у трійки немає шансів розвернутися ні на площі, ні на Вокзалі; на загальнішій основній карті є колія з Пастера на Вокзал. Можливо, хтось там все ж бачить розв’язання питання?
    Схему підписано 16 листопада, а сімнадцятий на ній не згадано. Повністю достовірних джерел просто нема! Проте, непрямо можна вважати, що кінцеву сьомого тролейбуса змінено на вокзал не пізніше 24 липня 1967 року (дата відкриття 17-го трамвайного), бо на схемі це вже є.

    #15381
    vladislav kliuchik
    Учасник

    На Вокзальній — Пастера йшли ж й інші маршрути — 4, 7, 17. Цікаво, можна так?

    Думаю, да. Были ещё подобные пляски треугольником у 11-го маршрута до конца 1950-х, пока его на вокзал не продлили. Там и двойка мимо проходила, и 10-ка с 13-м.

    А с 12/16 на Володарского чёрти что вытворяли, вместо того, чтобы положить в тупике 4-ки обычное разворотное кольцо.

    То, что развороты треугольником неудобны – это факт. Нужен всегда маневровщик. Не знаю, можно ли было кондукторам участвовать в маневровых работах тогда. Скорее всего, нет. Там станция рядом и наверное был штатный маневрощик-стрелочник.

    Может из-за неудобств и решили потом в 1968 сделать однопутку мимо речпорта. Опять же, начальные работы могли начать уже в конце 1966, а разворот треугольником могли априори рассматривать как что-то временное.

    На вокзал тройку могли не пустить из-за того, что там и так перегружено всё: и 1, и 11, и 8, и 15, а также троллейбусы. Подстанция может не выдержать.

    #15382

    Так, Ви праві. На просп. Пушкіна у одинадцятого із двійкою ситуація точно така сама. А існування там розвороту, причому протягом тривалого часу, – факт доконаний. (Просто на решті трикутників трамваї саме сходили із задіяної колії в тупик, а в цих двох випадках всі маневри на задіяних коліях.)

    #15392
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Ещё одна статья про 14-й

    Днепровская правда. — 1966. — № 194 (5 октября). — С. 4.

    #15506

    Попал в руки справочник 1974г. Выкладываю маршруты трамваев, вдруг пригодится.
    Из того что я заметил интересного, возможно только для меня, 2-ка и 8-ка еще есть. Конечная 6-ки почему-то указана ст. Нижнеднепровск, ошибка?

    #15512

    Дата підписання до друку – 7 травня 1974 р.
    Проти двійки заперечень немає; вісімку в цей час за всього бажання підтвердити не можу – не вірю довіднику; кінцева шістки – АНД райрада переїхала, і не змогли вигадати кращого орієнтира для кінцевої.

    #15517
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Тут из трамвайных маршрутов нет № 10-А (в путеводителе 1976 года есть).

    Путеводитель 1974 года, судя по всему, готовили в 1973 году, когда восьмёрка ещё была (закрыта осенью 1973), а 10-А ещё не открыли (открыт 1 июня 1973). Хотя может быть 10-А не упомянули из-за того, что он был второстепенным, и, надо полагать, ходил только по будням в час пик.

    #15518

    18 січня 1974 року на шляху 15 маршрута вже немає розворотних петель (“Електротранспортник”).

    #15694

    Хоча тут є чергове фото 205 вагона, розміщу статтю сюди.
    “Зоря” за 11 листопада 1958 року. Невеличка стаття, як на мене, порівняно із масштабом події. Автори намагаються надати трохи відповідей на наші питання. Схоже, Володарського – це невдала спроба перенесення руху з Карла Лібкнехта. У 1970-х керівництво ДТТУ веде схожі розмови про перенесення руху на Червону. Знято, мабуть, на Володарського перед поворотом на просп. Ілліча.

    #15696
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Скорее всего, хотели не полностью перенести на Володарского, а только в одном направлении (вниз). Улицы не особо широкие.

    #15700

    А Севастопольську ж зайняли повністю під трамвай. А на Володарського ще й “палісадники” (чи як їх назвати) обабіч широченні.

    #15701
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Просто тогда непонятно, чего они сразу по Володарского не сделали двойную, а сделали только одинарную линию? Однопутке на Партсъезда в таком случае есть объяснение – по планам 1950-х это временная соединяющая линия, а эта на Володарского по плану долгоиграющая почему не двухстороняя? Там получилась вообще какая-то длинная “слепая” однопутка.

    #15702

    Так, там все одно майже нічого не зрозуміло. Якщо я вірно розумію їхні плани, то навіщо вони взагалі прокладали колію вул. ХХІІ партз’їзда, чому не продовжувати Бородинською? Хоча треба подякувати, а то б бульвара вже не було!

Перегляд 15 повідомлень - з 511 по 525 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .