Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 541 по 555 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #16008

    Оце так так!!! Ваші знахідки, як завжди, приголомшують! Шедеврально!

    Ну а ребусів тільки додалося! Доведеться, мабуть, вночі розв’язувати. Маршрут Заводи – Транспортний інститут в цей час – це який??? 5??? 9??? Чи Траспортний ін-т – це Залізничний технікум?
    245 вагон у 1933 бачимо на 7 маршруті – тобто, депо 1. У квітні 1935 він вже їде з Заводів на той-таки Транспортний ін-т.
    247 міг вже бути перебудований на широку колію? Навряд чи. Добре. В цей час ділянка Винний склад – Вокзал перешивається, причому руху від проспекта К. Маркса до Вокзала нема. Чи я щось плутаю? Зараз буду дивитися архівні справи.
    Величезне дякую, Владиславе!

    #16012

    Оце так так!!! Ваші знахідки, як завжди, приголомшують! Шедеврально!


    247 міг вже бути перебудований на широку колію?..

    Шо я верзу?! У 1936 він з причепом “М” він на п’ятому вузькоколійному маршруті.
    (Четвертим маршрутом він мав ходити одиночним. Хоча… – це якщо з Тельмана, а ту ділянку перешито 1934 року. Перечитуємо.. Ага, для таких, як я чітко кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти – перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки).Я дуже перепрошую за ці думки вголос, ще й такі сумбурні.
    Газета – клас!

    #16013

    … В цей час ділянка Винний склад — Вокзал перешивається, причому руху від проспекта К. Маркса до Вокзала нема…

    Для таких, як я, ж написано: 20 березня!

    #16014

    … кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти — перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки…

    Та! Нічого я не починаю здогадуватися. Які перехідні стрілки?! Для цього ж потрібні двосторонні одиночні вагони! В принцпи можливо, але навіщо б?
    99 % – що, значит, четвірка в цей час ходила “Петля Базарна – Вокзал”!!! Найновітніший поворот!

    #16015

    Та-ак! Тепер новими очима читаю приказ № 124. Велика ймовірність, що 247 – це саме з тих, перекинутих з четвірки на п’ятірку, та так там і залишених вагонів. Тільки тепер дуже важко вгадати хто ж куди ходив: 5 чи 9; на Парк Шевченка чи на Транспортний? Що ж ходило осінь 1934 – весну 1935 з “Петлі Казанської” і куди?

    #16021

    До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
    Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут.

    #16022

    Там, де йдется про складність профілю (?) і їзди, втрачено, судячи з усього, дві цифри. Якими ж вони могли б бути? Вісімка серед маршрутів підвищеної складності. Не дуже очікувано, начебто.

    #16024
    vladislav kliuchik
    Учасник

    По идее, сложными должны быть 1, 4, 5, 7, 9, а лёгкими 2, 3, 6.

    #16026

    Я гублюся у здогадах, які узвози легкі, а які важкі. Як воно Артема – хіба не нормальний такий узвіз? А може, вони трійку й до важких зараховують?

    #16027

    З чого б першому депо віддавати у друге вузькоколійний 245? В принципі, напрошується висновок – після перешивання першого маршрута. Але 245 – не з першого маршрута, він порівняно новий, його трохи шкода віддавати. З іншого боку, у другому депо також не має бракувати вузькоколійних вагонів, бо перешито двійку й половину четвірки.
    Чи не могло перше депо на Заводи ходити? Маячня, звичайно…

    #16029

    Це все цікаво, звичайно, але які там драми відбувалися!
    Бідна вагоновожата, звичайно! У годину ночі трамвай сам їде з Боброва до вокзала. Там тільки площу М. Островського проїхати чого варте! Два повороти, стрілки, двониткова – триниткова – двониткова колія! Дивина якась! З іншого боку, хоч таким чином до якихось санітарів дісталася.

    #16031
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А ещё вагон № 236, который за 1 день 4 раза повалился.

    #16047

    Докорінний розворот у світогляді щодо закритих дніпропетровських трамвайних ліній.
    Питання підняв Володимир Горлов тут https://artkostyuk.com/forums/topic/kadri-z-filma-quot-u-tihoj-pristani-quot-vid-ekaterinoslav-dnepropetrovsk/page/2.
    Кіно дивитися (01:04:02 – 01:04:15).
    Це неймовірно!

    #16131

    Так, там все одно майже нічого не зрозуміло. Якщо я вірно розумію їхні плани, то навіщо вони взагалі прокладали колію вул. ХХІІ партз’їзда, чому не продовжувати Бородинською? Хоча треба подякувати, а то б бульвара вже не було!

    Важкувато доходить до мене, а Олег же ж їх давно зрозумів і акцентував на цьому! Ніхто й не хотів прокладати Бородинською! Мало бути щось на кшталт Володарського – ХХІІ партз’їзда – Мініна – Ульяновська – Ю. Савченка.

    #16148
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А как бы он там ехал с 22 Партсъезда на Ульяновскую? Посмотрел по карте, там зигзаги мелких переулков, не особо разгуляешься.

Перегляд 15 повідомлень - з 541 по 555 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .