- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
24.09.2020 о 22:18 #16008Олексій АдамчикУчасник
Оце так так!!! Ваші знахідки, як завжди, приголомшують! Шедеврально!
Ну а ребусів тільки додалося! Доведеться, мабуть, вночі розв’язувати. Маршрут Заводи – Транспортний інститут в цей час – це який??? 5??? 9??? Чи Траспортний ін-т – це Залізничний технікум?
245 вагон у 1933 бачимо на 7 маршруті – тобто, депо 1. У квітні 1935 він вже їде з Заводів на той-таки Транспортний ін-т.
247 міг вже бути перебудований на широку колію? Навряд чи. Добре. В цей час ділянка Винний склад – Вокзал перешивається, причому руху від проспекта К. Маркса до Вокзала нема. Чи я щось плутаю? Зараз буду дивитися архівні справи.
Величезне дякую, Владиславе!24.09.2020 о 22:37 #16012Олексій АдамчикУчасникОце так так!!! Ваші знахідки, як завжди, приголомшують! Шедеврально!
…
247 міг вже бути перебудований на широку колію?..Шо я верзу?! У 1936 він з причепом “М” він на п’ятому вузькоколійному маршруті.
(Четвертим маршрутом він мав ходити одиночним. Хоча… – це якщо з Тельмана, а ту ділянку перешито 1934 року. Перечитуємо.. Ага, для таких, як я чітко кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти – перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки).Я дуже перепрошую за ці думки вголос, ще й такі сумбурні.
Газета – клас!24.09.2020 о 22:41 #16013Олексій АдамчикУчасник… В цей час ділянка Винний склад — Вокзал перешивається, причому руху від проспекта К. Маркса до Вокзала нема…
Для таких, як я, ж написано: 20 березня!
24.09.2020 о 22:48 #16014Олексій АдамчикУчасник… кажуть: їхала з Базарної. Починаю здогадуватися, як могло бути влаштовано четвертий маршрут на межі 1934-35 років. Хоча мав би бути один з них якимось 4а чи щось таке. Цікаво, де вони на Базарній сходилися? Оскільки Базарна, а не просп. Пушкіна, то, в принципі лишається два варіанти — перехідні стрілки або внизу гори на Короленка, або (менш ймовірно) на Сєрова, якщо там залишилися від перешивання двійки…
Та! Нічого я не починаю здогадуватися. Які перехідні стрілки?! Для цього ж потрібні двосторонні одиночні вагони! В принцпи можливо, але навіщо б?
99 % – що, значит, четвірка в цей час ходила “Петля Базарна – Вокзал”!!! Найновітніший поворот!24.09.2020 о 23:04 #16015Олексій АдамчикУчасникТа-ак! Тепер новими очима читаю приказ № 124. Велика ймовірність, що 247 – це саме з тих, перекинутих з четвірки на п’ятірку, та так там і залишених вагонів. Тільки тепер дуже важко вгадати хто ж куди ходив: 5 чи 9; на Парк Шевченка чи на Транспортний? Що ж ходило осінь 1934 – весну 1935 з “Петлі Казанської” і куди?
Attachments:
25.09.2020 о 00:09 #16021Олексій АдамчикУчасникДо цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут.25.09.2020 о 00:13 #16022Олексій АдамчикУчасникТам, де йдется про складність профілю (?) і їзди, втрачено, судячи з усього, дві цифри. Якими ж вони могли б бути? Вісімка серед маршрутів підвищеної складності. Не дуже очікувано, начебто.
25.09.2020 о 00:26 #16024vladislav kliuchikУчасникПо идее, сложными должны быть 1, 4, 5, 7, 9, а лёгкими 2, 3, 6.
25.09.2020 о 00:42 #16026Олексій АдамчикУчасникЯ гублюся у здогадах, які узвози легкі, а які важкі. Як воно Артема – хіба не нормальний такий узвіз? А може, вони трійку й до важких зараховують?
25.09.2020 о 00:50 #16027Олексій АдамчикУчасникЗ чого б першому депо віддавати у друге вузькоколійний 245? В принципі, напрошується висновок – після перешивання першого маршрута. Але 245 – не з першого маршрута, він порівняно новий, його трохи шкода віддавати. З іншого боку, у другому депо також не має бракувати вузькоколійних вагонів, бо перешито двійку й половину четвірки.
Чи не могло перше депо на Заводи ходити? Маячня, звичайно…25.09.2020 о 00:59 #16029Олексій АдамчикУчасникЦе все цікаво, звичайно, але які там драми відбувалися!
Бідна вагоновожата, звичайно! У годину ночі трамвай сам їде з Боброва до вокзала. Там тільки площу М. Островського проїхати чого варте! Два повороти, стрілки, двониткова – триниткова – двониткова колія! Дивина якась! З іншого боку, хоч таким чином до якихось санітарів дісталася.25.09.2020 о 01:44 #16031vladislav kliuchikУчасникА ещё вагон № 236, который за 1 день 4 раза повалился.
25.09.2020 о 21:34 #16047Олексій АдамчикУчасникДокорінний розворот у світогляді щодо закритих дніпропетровських трамвайних ліній.
Питання підняв Володимир Горлов тут https://artkostyuk.com/forums/topic/kadri-z-filma-quot-u-tihoj-pristani-quot-vid-ekaterinoslav-dnepropetrovsk/page/2.
Кіно дивитися (01:04:02 – 01:04:15).
Це неймовірно!27.09.2020 о 12:42 #16131Олексій АдамчикУчасникТак, там все одно майже нічого не зрозуміло. Якщо я вірно розумію їхні плани, то навіщо вони взагалі прокладали колію вул. ХХІІ партз’їзда, чому не продовжувати Бородинською? Хоча треба подякувати, а то б бульвара вже не було!
Важкувато доходить до мене, а Олег же ж їх давно зрозумів і акцентував на цьому! Ніхто й не хотів прокладати Бородинською! Мало бути щось на кшталт Володарського – ХХІІ партз’їзда – Мініна – Ульяновська – Ю. Савченка.
27.09.2020 о 18:54 #16148vladislav kliuchikУчасникА как бы он там ехал с 22 Партсъезда на Ульяновскую? Посмотрел по карте, там зигзаги мелких переулков, не особо разгуляешься.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .