Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,786 по 1,800 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15722

    На мій погляд, на користь Виборзької, 9 виступають стіна з вікнами – порівняйте, будь ласка, з https://www.google.com.ua/maps/@48.4707276,34.995752,3a,15y,171.79h,92.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1s973qBBtRzqZ3DqUrpjEA-g!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk – і 21 квартира = 3 поверхи × 7 витяжок.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15718

    Адресу тепер поділено між якимись іншими структурами. Була Виборзька, 28. Наскільки я розумію, ці бойні – це колишній основний м’ясокомбінат.
    Споруди з фотографії не збереглися. Хрест на лівому зображенні за посиланнями встановлено на сфотографовану браму.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15713

    Бойні – Виборзька (Бойка, від цих боєн)- у попередньому коментарі посилання. У порівнянні із сучасним – ось: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643&rightmap=google#17/48.46638/34.99192.
    За Виборзьку, 9 перепрошую, що пішов отак, без пояснень. Мова йде про статтю у журналі “Звезда”. На своїй сторінці у фейсбуці https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3 оприлюднив Олександр Волок. Конкретніше посилання не дається. Станом на зараз це шоста фотографія там.
    Фотографія будівлі у статті є, але, на жаль, маленька, лише з дворовою стіною і вікнами, але на Виборзьку, 9 дуже схоже.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15710

    Фотография старая, помню что мы обсуждали где-то ее, но не нашел, подниму тему…

    Звичайно, це вони. Брама трохи вище. Ось https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643&rightmap=300544#17/48.46638/34.99192.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #15709

    Якось все більшає чотириповерхових будинків до 1905 року у Катеринославі. Важко у це віриться, і я схиляюся, що у “Звєзді” перебільшення.
    Але, тим не менш, цікаво, на підставі чого Олександр Волок вважає будинок Виборзька, 9 чотириповерховим?
    UPD. Сергію і Олександре! Повідомлення про статтю у “Звєзді” я побачив раніше, а лише тепер побачив і Ваш діалог там, на фейсбуці, так що перепрошую за вищепоставлене запитання. І все-таки чотири поверхи для 1904-05 років багатенько. А Алтайська, 19, все ж, навіть на виді зверху на аерофото’1941 виглядає передвоєнної архітектури, навряд чи воно 1904-05 років.
    UPDUPD. Та й 21 квартира на три поверхи красивіше ділиться, ніж на чотири.
    UPDUPDUPD. Не знаю, наскільки це можна брати як аргумент, але на аерофото’1941 на Виборзькій, 9 саме сім якихось вентиляційних каналів чи чогось такого.

    Щодо статті у “Дніпрі вечірньому”. У інших джерелах пояснення згаданим переселенням у великі будинки геть інше. Це покращання житлових умов німців за національністю. І, як там вірно зазначено, за рахунок когось іншого. До того ж не пригадую, щоб мені зустрічалось бодай ще одне зізнання, що при відступі німці когось везли поїздом у Гамбург, а, незважаючи на катастрофу, вперто доправили біженців до пункту призначення.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15702

    Так, там все одно майже нічого не зрозуміло. Якщо я вірно розумію їхні плани, то навіщо вони взагалі прокладали колію вул. ХХІІ партз’їзда, чому не продовжувати Бородинською? Хоча треба подякувати, а то б бульвара вже не було!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15700

    А Севастопольську ж зайняли повністю під трамвай. А на Володарського ще й “палісадники” (чи як їх назвати) обабіч широченні.

    Владислав звернув мою увагу (дякую за це) на пару трамвайних поїздів 1968 року. Я раніше собі занотував згадування у газеті 97 – 458. Але супутні обставини залишилися поза увагою. А там… Цей поїзд їхав на перехресті просп. Пушкіна і Шмідта 12 травня 1968 року. “Татр” ще у місті нема. Що там міг робити один з найновіших КТМ/П-1???
    В принципі, якась одна-єдина химерна згадка, що по відкриттю депо 3 там були МТВ-82, КТМ-2 і КТМ-1, мені траплялася. Але не більше.
    У світлі цього, в принципі, трохи по-іншому сприймається згадка 74 на 17 маршруті. Але то було 15.05.70, а 17.07.70 74 вже згадується на 3 маршруті депо 1.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #15694

    Хоча тут є чергове фото 205 вагона, розміщу статтю сюди.
    “Зоря” за 11 листопада 1958 року. Невеличка стаття, як на мене, порівняно із масштабом події. Автори намагаються надати трохи відповідей на наші питання. Схоже, Володарського – це невдала спроба перенесення руху з Карла Лібкнехта. У 1970-х керівництво ДТТУ веде схожі розмови про перенесення руху на Червону. Знято, мабуть, на Володарського перед поворотом на просп. Ілліча.

    Хромована емблема, що її знято мабуть з усіх “наших” МТВ-82 і пофарбовано на “київських”.

    Переглянув сьогодні “Електротранспортник” за 1970-і. Додатково до того, що вже було, додалося небагато. Але непрямо можна зробити висновок, що розклад поставок “Татр” за роками на transphoto слід визнати точним. Тоді виходить, справді, новими у депо 1 надійшли 1155 (чи 1156) – 1177, а 1145 – 1154 – трохи-трохи вживаними. Або усі 1145 – 1177 спочатку по року попрацюють у депо 3, і їх віддають у депо 1.
    24.03.78 систему згадано як 1178 – 1187.

    Ось ще один кандидат. Якщо це не той-таки Г-33. https://transphoto.org/photo/360352/?vid=200891 праворуч вдалині.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #15686

    Про тролейбусну лінію нічого сказати не можу. Не знаю, не пам’ятаю або й те, й інше.
    Але я бачу, що почали знаходитися “київські” МТВ-82! Скільки там їх має бути? Вісім, здається? Один є. Дякуємо! А якого року ця фотографія?
    UPD: Ні! Всього лише шість! Лишилося всього п’ять знайти! Ну, можливо плюс один причіпний КТП-55, і те навряд чи.

    Олеже! Я теж що далі вчитуюсь, то менше й менше розумію. І ну гаразд, пам’ять наша підводить, може ми й справді довигадуємо те, що хотіли би бачити. Але купа якихось фактів, то з різних джерел, то з цього ж “Електротранспортника”, тільки з різних статей – не співставляються, і тільки заплутується все.
    Але нічого, будемо розплутувати. А то в історії забагато помилок буде.

    Про інше. Поки перебирав туди-сюди все, з десятого разу усвідомив: це ж 1975 рік. А шрифт який?! Цирк! https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T751121E1-IMG02091-scaled.jpg. UPD. А ні! Це також маленький. А якогось моменту здався великим. Перепрошую за галас! UPDUPD. Ні, їх таки два! Цей менше! https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T770318E1-IMG02234-scaled.jpg.

    Ось у тому ж 1979-му пишуть, що “останнім часом пущено п’ять систем”. Звичайно, можливо, це саме останнім часом, на додаток до пущених раніше. Але самй факт, що там далеко не всі вагони з’єднані у системи. Ну і просто поруч стаття близького змісту, тому її також навожу.

    Там поїзди – явне перебільшення. Зі статей ясно, що навіть у 1977-му більшість була одиночних. Щоправда, треба ще набрати на 3 поїзда четвірки + якийсь резерв. Але вагонів було 33 (можливо без 1155 – тоді 32), з 1145 до 1177. Оце вони й були.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,786 по 1,800 (всього 3,047)