- This topic has 222 відповіді, 11 учасників, and was last updated 11 місяців, 1 тиждень тому by Артем Костюк.
-
АвторЗаписи
-
31.08.2020 о 12:12 #15626Сергій МушенокУчасник
Там в телеграмме Артема вопрос интересный задали, зачем вот эти столбы на ул.6-ой Стрелковой дивизии. Не ходила ли изначально 10-ка по ней,а уж потом стала нырять под путепровод?
https://goo.gl/maps/V9m5NaHf17Muc9uJ831.08.2020 о 19:53 #15629Олексій АдамчикУчасникТипу, поки не було 11-го, десятка поближче до пішохідного мосту під’їздила? Струнке припущення, але я б більше схилився, що ні. По-перше, на фото бачимо опори для лінії десятки на проспекті. Більш ймовірно, що й там повстановлювали б такі самі. По-друге, десятку відкрито на 1 Травня 1971-го. Маємо 1970-й рік і вересень 1971-го. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4546/35.0781. Порівняйте: з’явився розворот, що використовується для заїзду тролейбусів на узвіз. Логічно припустити, що його влаштовано саме для цих цілей.
Хоча, звичайно, опори стоять, начебто, точно навпроти таких саме на протилежному тротуарі.Attachments:
04.09.2020 о 15:49 #15684vladislav kliuchikУчасникА в каких годах была троллейбусная КС на Войцеховича и на каком участке улицы она была?
Attachments:
04.09.2020 о 17:33 #15686Олексій АдамчикУчасникПро тролейбусну лінію нічого сказати не можу. Не знаю, не пам’ятаю або й те, й інше.
Але я бачу, що почали знаходитися “київські” МТВ-82! Скільки там їх має бути? Вісім, здається? Один є. Дякуємо! А якого року ця фотографія?
UPD: Ні! Всього лише шість! Лишилося всього п’ять знайти! Ну, можливо плюс один причіпний КТП-55, і те навряд чи.05.09.2020 о 10:14 #15689vicenteУчасникЯ бывал там где-то между 1985 и 1990. Никакой троллейбусной линии там не было. А, тем более – не было проводов по Ю. Савченко и по Войцеховича в сторону ДТВРЗ. Возможно, провода повесили
а) позже
б) какой-то короткий, внутренний испытательный участок
с) если провода вообще есть
UPD по “с)”:
если провода вообще есть, а не просто крепление аисит на растяжке..05.09.2020 о 20:07 #15697vladislav kliuchikУчасникесли провода вообще есть, а не просто крепление аисит на растяжке..
Есть там, видно на фото. Вопрос – на каком участке улицы она была.
10.09.2020 о 18:16 #15762Олексій АдамчикУчасник… на фото бачимо опори для лінії десятки на проспекті. Більш ймовірно, що й там повстановлювали б такі самі…
Це я сказав не подумавши. Там, де стоїть 201, то опори лінії, прокладеної 1957 року. Так що мінус один, причому основний, аргумент.
15.09.2020 о 21:40 #15817vladislav kliuchikУчасникНемного ретро:
https://www.facebook.com/profcomelectrotransport/posts/2822583534627878Attachments:
15.09.2020 о 21:41 #15822vladislav kliuchikУчасник..
Attachments:
15.09.2020 о 22:13 #15826Олексій АдамчикУчасникВладиславе, оце так знахідки! Найвеличезніша подяка. Фото ЗіУ-5 – реліквії.
Ну а за ЗіУ-9 – з Олега пляшка мені, а з мене – Вам! Ще раз дуже дякую!15.09.2020 о 23:52 #15835Олексій АдамчикУчасникСудячи з вигляду 354, датування 1994 роком видається неймовірним. Я у 1994 у депо не заглядав, але гадаю, що ЗіУ-5 там вже давненько взагалі не було.
Судячи з вигляду 2352, то не 1985 рік. Ну хоча б 1986-й.
Гадаю, багато кому має бути цікаво побачити, як виглядали номери з домальованими двійками. Хоча так, у А. Оландера на 1349 видно. Але ж тут двійки.
Владиславе, ще раз дуже дякую Вам і тим, хто надав і розмістив фотографії! Дуже сподіваюся, що в депо або у працівників ще є! І що більше – то краще!16.09.2020 о 22:33 #15836vicenteУчасник…з Олега пляшка мені…
Ахаха!
Алексей, я говорил л заводском “окрасе”. А, с завода он пришел желтым. На фото – уже перекраска. Обратите внимание на молдинг. Их на заводе никогда не красили. А, при перекрасках – наоборот – всегда. К тому же, оригинальная схема окраски с полосой под молдингом окон предусматривала полосу и спереди. Не такой толщины, как сбоку и немного ниже уровня боковой, но всё оавно спереди она имелась. Надо порыться в интернете и поискать, может, в других городах на СТТС. В Днепропетровске я не нахожу фотографий спереди новых с двумя полосами.17.09.2020 о 00:12 #15837Олексій АдамчикУчасникНі, Олеже! Хоч у тролейбуса на фото смуги здаються не жовтогарячими, а червоними і навіть хоч в нього і дофарбовано молдинг, це тролейбус у заводському розфарбуванні білим із жовтогарячими смугами. Передній номер у нього нанесено явно жовтогарячою фарбою, а ні на яке інше розфарбування номер такого кольору не нанесли б. Та й погодьтеся, якби це був первісно жовтий тролейбус, ми б це якось вирахували б.
2778 і 2779 надійшли разом із 2776, 2777 і були однакового з ними розфарбування. У першому депо я тролейбусів із жовтогарячими смугами не пам’ятаю, але це, на жаль, нічого не значить. По-перше, все-таки вже погано пам’ятаю, по-друге, гіпотетично я міг їх “не помітити”, хоча це – утопія. Нові тролейбуси ходили на “Б”, на четвірці. На цих маршрутах я б помітив. Власної думки щодо кольору 1786, 1787 майже не маю, але гадаю, вони були жовтими.
Це все таке. З’ясується. Я дуже радий, що з’явилися такі фотографії. Особливо чекатиму ще ЗіУ-5. Але й ЗіУ-9 радий не менше. Щодо ЗіУ-5 просто я ще глобальніше суперечу загальноприйнятій постановці.
Стверджую: були ЗіУ-5 з номерами на чотириста.17.09.2020 о 00:12 #15838vladislav kliuchikУчасникА когда троллейбусный маршрут № 1 “Завод Петровского – Подстанция” сместили с Курчатова на Пушкина и Серова?
В путеводителе 1970 года (список составлен явно в 1969 или даже 1968) он на Курчатова, в 1974 – на Серова.Не было ли это связано с появлением трамвая № 14 (май 1970)?
Attachments:
17.09.2020 о 00:19 #15841Олексій АдамчикУчасникНе раніше жовтня 1972 р. Отакі оголошення йдуть у “Дніпрі вечірньому” до кінця третього квартала 1972 року.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .