Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые троллейбусные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые троллейбусные линии

Закрытые троллейбусные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые троллейбусные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 166 по 180 (всього 223)
  • Автор
    Записи
  • #15626

    Там в телеграмме Артема вопрос интересный задали, зачем вот эти столбы на ул.6-ой Стрелковой дивизии. Не ходила ли изначально 10-ка по ней,а уж потом стала нырять под путепровод?
    https://goo.gl/maps/V9m5NaHf17Muc9uJ8

    #15629

    Типу, поки не було 11-го, десятка поближче до пішохідного мосту під’їздила? Струнке припущення, але я б більше схилився, що ні. По-перше, на фото бачимо опори для лінії десятки на проспекті. Більш ймовірно, що й там повстановлювали б такі самі. По-друге, десятку відкрито на 1 Травня 1971-го. Маємо 1970-й рік і вересень 1971-го. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=100370&rightmap=240971#16/48.4546/35.0781. Порівняйте: з’явився розворот, що використовується для заїзду тролейбусів на узвіз. Логічно припустити, що його влаштовано саме для цих цілей.
    Хоча, звичайно, опори стоять, начебто, точно навпроти таких саме на протилежному тротуарі.

    Attachments:
    #15684
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А в каких годах была троллейбусная КС на Войцеховича и на каком участке улицы она была?

    #15686

    Про тролейбусну лінію нічого сказати не можу. Не знаю, не пам’ятаю або й те, й інше.
    Але я бачу, що почали знаходитися “київські” МТВ-82! Скільки там їх має бути? Вісім, здається? Один є. Дякуємо! А якого року ця фотографія?
    UPD: Ні! Всього лише шість! Лишилося всього п’ять знайти! Ну, можливо плюс один причіпний КТП-55, і те навряд чи.

    #15689
    vicente
    Учасник

    Я бывал там где-то между 1985 и 1990. Никакой троллейбусной линии там не было. А, тем более – не было проводов по Ю. Савченко и по Войцеховича в сторону ДТВРЗ. Возможно, провода повесили
    а) позже
    б) какой-то короткий, внутренний испытательный участок
    с) если провода вообще есть
    UPD по “с)”:
    если провода вообще есть, а не просто крепление аисит на растяжке..

    #15697
    vladislav kliuchik
    Учасник

    если провода вообще есть, а не просто крепление аисит на растяжке..

    Есть там, видно на фото. Вопрос – на каком участке улицы она была.

    #15762

    … на фото бачимо опори для лінії десятки на проспекті. Більш ймовірно, що й там повстановлювали б такі самі…

    Це я сказав не подумавши. Там, де стоїть 201, то опори лінії, прокладеної 1957 року. Так що мінус один, причому основний, аргумент.

    #15817
    vladislav kliuchik
    Учасник
    #15822
    vladislav kliuchik
    Учасник
    #15826

    Владиславе, оце так знахідки! Найвеличезніша подяка. Фото ЗіУ-5 – реліквії.
    Ну а за ЗіУ-9 – з Олега пляшка мені, а з мене – Вам! Ще раз дуже дякую!

    #15835

    Судячи з вигляду 354, датування 1994 роком видається неймовірним. Я у 1994 у депо не заглядав, але гадаю, що ЗіУ-5 там вже давненько взагалі не було.
    Судячи з вигляду 2352, то не 1985 рік. Ну хоча б 1986-й.
    Гадаю, багато кому має бути цікаво побачити, як виглядали номери з домальованими двійками. Хоча так, у А. Оландера на 1349 видно. Але ж тут двійки.
    Владиславе, ще раз дуже дякую Вам і тим, хто надав і розмістив фотографії! Дуже сподіваюся, що в депо або у працівників ще є! І що більше – то краще!

    #15836
    vicente
    Учасник

    …з Олега пляшка мені…

    Ахаха!
    Алексей, я говорил л заводском “окрасе”. А, с завода он пришел желтым. На фото – уже перекраска. Обратите внимание на молдинг. Их на заводе никогда не красили. А, при перекрасках – наоборот – всегда. К тому же, оригинальная схема окраски с полосой под молдингом окон предусматривала полосу и спереди. Не такой толщины, как сбоку и немного ниже уровня боковой, но всё оавно спереди она имелась. Надо порыться в интернете и поискать, может, в других городах на СТТС. В Днепропетровске я не нахожу фотографий спереди новых с двумя полосами.

    #15837

    Ні, Олеже! Хоч у тролейбуса на фото смуги здаються не жовтогарячими, а червоними і навіть хоч в нього і дофарбовано молдинг, це тролейбус у заводському розфарбуванні білим із жовтогарячими смугами. Передній номер у нього нанесено явно жовтогарячою фарбою, а ні на яке інше розфарбування номер такого кольору не нанесли б. Та й погодьтеся, якби це був первісно жовтий тролейбус, ми б це якось вирахували б.
    2778 і 2779 надійшли разом із 2776, 2777 і були однакового з ними розфарбування. У першому депо я тролейбусів із жовтогарячими смугами не пам’ятаю, але це, на жаль, нічого не значить. По-перше, все-таки вже погано пам’ятаю, по-друге, гіпотетично я міг їх “не помітити”, хоча це – утопія. Нові тролейбуси ходили на “Б”, на четвірці. На цих маршрутах я б помітив. Власної думки щодо кольору 1786, 1787 майже не маю, але гадаю, вони були жовтими.
    Це все таке. З’ясується. Я дуже радий, що з’явилися такі фотографії. Особливо чекатиму ще ЗіУ-5. Але й ЗіУ-9 радий не менше. Щодо ЗіУ-5 просто я ще глобальніше суперечу загальноприйнятій постановці.
    Стверджую: були ЗіУ-5 з номерами на чотириста.

    #15838
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А когда троллейбусный маршрут № 1 “Завод Петровского – Подстанция” сместили с Курчатова на Пушкина и Серова?
    В путеводителе 1970 года (список составлен явно в 1969 или даже 1968) он на Курчатова, в 1974 – на Серова.

    Не было ли это связано с появлением трамвая № 14 (май 1970)?

    #15841

    Не раніше жовтня 1972 р. Отакі оголошення йдуть у “Дніпрі вечірньому” до кінця третього квартала 1972 року.

Перегляд 15 повідомлень - з 166 по 180 (всього 223)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .