- This topic has 222 відповіді, 11 учасників, and was last updated 11 місяців, 1 тиждень тому by Артем Костюк.
-
АвторЗаписи
-
08.08.2020 о 15:04 #15318Олексій АдамчикУчасник
Важко шукати логіку у діях чи поясненнях тодішнього ДТТУ. Скаржаться на нестачу потужності на Карла Маркса при тому, що за результатами 1966 року пущено купу дублюючих маршрутів – Б, 2, 1, 6, частково 7, 4, А – тролейбусних; 1, 14 – трамвайних. (Щоправда прибрано 3 і 6 трамвайні.) У підсумку закривають рух проспектом саме сьомого маршрута. Чому так?
Щодо перенесення кінцевої з Філософської на вокзал – на жаль, нічого нового. 5 листопада 1966 року, у день відкриття руху мостом мова йде про Філософську. Треба погоджуватися, що маршрут туди пішов. На цьому фото – мабуть, варто вважати, що осінь (не весна) 1967 року. Маршрут вже на вокзалі.08.08.2020 о 18:07 #15319vladislav kliuchikУчасникИнтересно теперь, когда его убрали с Философской на вокзал и сколько времени конечная продержалась на вокзале и когда её сократили до центра?
08.08.2020 о 18:09 #15320vladislav kliuchikУчасникЯ пролистал “Днепровскую правду” за весь 1966, ничего про № 6 не сказано.
08.08.2020 о 18:47 #15321Олексій АдамчикУчасникИнтересно теперь, когда его убрали с Философской на вокзал и сколько времени конечная продержалась на вокзале и когда её сократили до центра?
Скоротили до центра десь на межі 1967 і 1968 років – ось “Електротранспортник” за 6 січня 1968 року https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T680106E1-IMG01799.jpg.
Я раніше передивлявся “Зорю” за 1966 рік – про шостий маршрут також нічого не трапилося. Є оголошення за 3 жовтня 1965, де шостий маршрут НЕ згадано, а, якби він існував, то його б там обов’язково згадали. Але воно й зі звітів у “Електротранспортнику” ясно, що у 1965-му нового шостого маршрута ще не було.
08.08.2020 о 22:55 #15323Олексій АдамчикУчасникНа карті М. Шатрова Кільце Б ще крутиться Філософською (хоч там ця петля утворює незрозумілий трикутник на Шмідта, але сумнівів не залишає), а 7 ходить на Вокзал (це 16 листопада 1967 року). А от Науменко ще 22 жовтня 1966 року (7 ще й не було навіть) у “Електротранспортнику” піддав суворій обструкції ці заїзди на Філософську. Очікувалося б, що швидше Кільце Б звідти приберуть, а от ні!
Attachments:
08.08.2020 о 23:39 #15325vladislav kliuchikУчасникТам в 1965 году в каком-то номере ещё тоже подвергли критике существование трамвайного маршрута № 13, но, судя по всему, он ещё несколько лет существовал.
11.08.2020 о 19:55 #15374vladislav kliuchikУчасникДнепровская правда. – 1966. – № 244 (20 декабря). – С. 4.
Можно было бы предположить, что как раз эта статья повлияла на открытие троллейбусного маршрута № 6 “Вокзал – Подстанция”, но ведь на тот момент уже запущен № 7 на левый берег, значит и № 6 уже должен быть, тем более статья написана в конце года. Но № 6 в статье почему-то не упомянут.
Attachments:
11.08.2020 о 20:46 #15379Олексій АдамчикУчасникНе виключено, що за результатами цієї публікації саме й перенесли кінцеву з Філософської на Вокзал. Вони просили подовжити їм сьомий тролейбус і чотирнадцятий (Західне – Вокзал) автобус? Ну, дещо познущавшись, їм ці два прохання ї об’єднали – їдьте до Вокзала сьомим тролейбусом, а далі до Заводів – чотирнадцятим автобусом.
13.08.2020 о 20:12 #15396vladislav kliuchikУчасник1. Приднепровский металлург. — 1973. — № 94 (11 декабря). — С. 1.
2. Приднепровский металлург. — 1974. — № 55 (23 июля). — С. 1.
3. Приднепровский металлург. — 1981. — № 16 (27 февраля). — С. 2.Attachments:
13.08.2020 о 20:31 #15401Сергій МушенокУчасникНасколько вообще целесообразен такой маршрут подобный 14а, полной длиной в 3.5 км всего? Зачем его выделять и распылять на него подвижной состав, если можно добавить его в существующим маршрутам 14 и 15, тем самым уменьшив их интервал движения? Или был в этом какой-то смысл?
И еще вопрос, даты открытия/изменения маршрутов из периодики вы, участники этой темы, где-то фиксируете, чтобы систематизировать информацию? Или все уже есть в сети и в этом нет необходимости?
13.08.2020 о 20:42 #15402Олексій АдамчикУчасникНу, якщо, напр., на просп. “Правди” половина пасажирів все одно виходить, щоб їхати направо, то, мабуть, є сенс.
На жаль, все, що є в мережі, потребує перевіряння.20.08.2020 о 12:32 #15508Сергій МушенокУчасникИз справочника 1974г. маршруты троллейбусов, возможно пригодится:
Что заметил интересного, конечная 7-ки и др. указана как ЦУМ, ошибка вероятно?Attachments:
20.08.2020 о 13:21 #15513Олексій АдамчикУчасникЇї і пізніше періодично йменували ЦУМ’ом – це така собі реклама маршрута.
Тут більше вносить сум’яття шлях “Миронова – Глінки”, але це я вважаю саме помилкою. На моє розуміння, в той час вони мали розвертатися там так само, як зараз.23.08.2020 о 00:47 #15547Олексій АдамчикУчасникРозгортання тролейбусного руху у Дніпропетровську в період з 1946 до 1951 року…
Був би дуже вдячний за Ваші думки на підставі газетних публікацій з коментаря № 15237, чи було поставлено у 1949 році шість тролейбусів у місто, чи це джерело розповсюдженої у подальшому інсинуації? Перепрошую за ці навідні думки. Принагідно зазначу, що ЗГІДНО ТРАНСФОТО у Дніпро з Києва у 1950-му році було поставлено тролейбуси, що у Києві мали номери 46, 50, 52, 53, 54 (квітень), 21 – 25.
26.08.2020 о 00:23 #15608Олексій АдамчикУчасникДві пари тролейбусних проводів. Одна веде на розворот.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .