Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 511 по 525 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #15721
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А, что у 3-го депо? «Единица», для тех, кто любит потешить ЧСВ — маршрут очень тяжёлый, полно народу, светофоры, тяжёлый профиль, в туалет на Центральной под присмотром и давлением — интервал 2-3 минуты — не разгонишься. «17» маршрут — единственный «лёгкий», остальные — ну, МРАК!!! «10» ещё меньшее из зол, остальные — «11», «12» и «16» — одни нервы и работа на износ. Возможно, это была одна из причин, по которым последние два вновь укоротили в 1986

    Я помню, как мне о своей работе рассказывала бывший водитель, которая в 1980-х работала на 16 маршруте. Она говорила, что у 16 были всегда самые идиотские графики.

    На Шмидта всегда скапливалась большая очередь трамваев и были частые задержки. Приезжала на станцию, а диспетчер ей: “Чего так долго?”, а та ей в ответ: “Оставила вагон, в кино сходила, в ресторане посидела, потом пошла на Озёрке скупилась”.

    Кстати, из маршрутов третьего депо ещё семёрка не особо напряжная. Не знаю, как было тогда, но в 2000-2010-х это считался маршрут с средним профилем пути, но допускались водители третьего класса после курсов.

    #15734

    Подякуємо ще О. Волоку і Н. Бусигіній за добре розділення цієї листівки. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3207247786061135&set=a.262978550488088&type=1&theater. На зовнішній кривій – “київський” поїзд, обидва вагони. Швидше за все, у той період часу їх у першому депо не так вже й багато. Якщо не сказати – один.
    Але все ж варіанти можливі – до прикладу, стаття з “Зорі” за 10 жовтня 1958 року “Чому погано працює міський електротранспорт?”. 309 (колишній номер третього “пульмана”!) – також у першому депо. Та й з вузькоколійних (263 – 270) хтось міг дожити перебудованим (хоча ця партія, гадаю, все життя провела у депо 2).

    #15737
    vicente
    Учасник

    Как Вы определили, что киевский?

    #15738

    За шириною “верхнього шпангоута”, чи як би вірно назвати пояс навколо вагона одразу під дахом. У вагонів Х, М він чітко широкий. Решта непевних варіантів – київські вагони (ну можливо, ще дніпропетровські).
    Два приклади: 1) довоєнні, з повітрозабірниками Х і 2П (613); післявоєнні, вже без повітрозабірників М (509) і 2П (або, можливо, дніпропетровський).
    Ці київські 303 чи 309 фігурують ще на двох фотографіях, видимо, трійки – файли 3 і 4.

    #15748

    До фотографії вагона 2114 https://transphoto.org/photo/486821/?aid=820.
    Ось 2115 на згадуваному конкурсі 1983 року з “Електротранспортника”.

    #15759
    vicente
    Учасник

    Поезд 2114+2115 расцепили для конкурса. И понавешали пластины разных маршрутов. Даже матовые стёкла вставили в передний маршрутоуказатель. Причем, с разных вагонов. Поэтому две цифры “15” мы видим.

    #15766

    З приводу фотографії й коментарів https://transphoto.org/photo/270621/.
    У “Електротранспортнику” за 1.03.85 згадується вантажний тролейбус ВРЗ Т-31.

    #15774

    Ось як саме він згадується. В Каменецький непогано пише, тобто жваво так. Легко читається.
    І ще Г-33 з номера за 11 жовтня 1985 р. Там ще один МТВ-82 за ним стоїть, але іншого розфарбування.

    #15778
    vicente
    Учасник

    Доводилось ездить в 755. Синяя “юбка” с завода – довольно редкий случай для ЗиУ-9 Днепропетровска на то время. Закреплён был на “Б”.
    Относительно МТВ-82, всё больше думаю о том, что все киевские, которые были переданы городу никуда не пошли, а были порезаны в служебные грузовые и “сменили” местные МТВ-82.

    #15781
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Интересно, что забыл трамвай 3-го маршрута на пл. Петровского?

    #15782

    А там же ж написано – Чусов попросив. Відстоятися треба було, а де трійці на пл. М. Островського відстоятися?
    Ось ще один твір В. Каменецького, місяць по тому.

    #15784

    Олеже! Там я читав коментарі на transphoto до фотографії тролейбуса 2775. Мені вперто пригадується трохи інший варіант. І я не те що на ньому особливо наполягаю, але оскільки мені внутрішньо десь важкувато відмовлятися від власних уявлень, то чи не могли б Ви уточнити: Ваші дані – це залізобетонно чи все ж варіанти можливі?
    У мене картина така: у другому депо білі із жовтогарячими смугами – 2776, 2777, 2778, 2779. 2777 в основному на “А”, решта бувала на Гагаріна, але рідко. Хтось з них, а можливо усі три, в основному на п’ятірці. 777 встиг якийсь час походити без двійки – демонстративно, звичайно; можливо, й 776, 778, 779 – також.
    Щодо першого депо усі спогади взагалі повивітрювалися, але чи відомо, чому 1786, 1787 було надано раніше, ніж 2780 наприклад?

    #15785

    Пам’ятаєте 666? “Агітаційний”, з мигалкою (!), з якимись темними фіранками, купою фар, чого там тільки ні було на ньому наставлено!

    #15786
    vicente
    Учасник

    Как раз наоборот! Отстояться на пл. Петровского было просто нереально. Где? Отстояться можно было на ул. Пастера. Там не было маршрутного движения. Вопрос в том, что такое “третья станция”. По тексту, это должен быть диспетчерский пункт на пл. Островского. Ситуация могла быть такой:
    1. 1195+1196 отстаивался себе на пл. Островского, сзади подошел вагон, которому нужно было в депо и надо было сделать круг через вокзал, чтобы пропустить этот вагон и “инструктор” отправил стажёра на этот маневр, чтобы остаться в тёплой диспетчерской и помять тёплые сиськи.
    2. 1195+1196 направлялся в депо и “старослужащий” соскочил “на третьей станции”, отправив салагу загонять вагон через вокзал.

    #15787
    vladislav kliuchik
    Учасник

    И до сих пор продолжается такая привычка у многих водителей – следуя нулевым рейсом на исправном ПС, не подбирать пассажиров на остановках.

Перегляд 15 повідомлень - з 511 по 525 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .