- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
07.09.2020 о 22:24 #15721vladislav kliuchikУчасник
А, что у 3-го депо? «Единица», для тех, кто любит потешить ЧСВ — маршрут очень тяжёлый, полно народу, светофоры, тяжёлый профиль, в туалет на Центральной под присмотром и давлением — интервал 2-3 минуты — не разгонишься. «17» маршрут — единственный «лёгкий», остальные — ну, МРАК!!! «10» ещё меньшее из зол, остальные — «11», «12» и «16» — одни нервы и работа на износ. Возможно, это была одна из причин, по которым последние два вновь укоротили в 1986
Я помню, как мне о своей работе рассказывала бывший водитель, которая в 1980-х работала на 16 маршруте. Она говорила, что у 16 были всегда самые идиотские графики.
На Шмидта всегда скапливалась большая очередь трамваев и были частые задержки. Приезжала на станцию, а диспетчер ей: “Чего так долго?”, а та ей в ответ: “Оставила вагон, в кино сходила, в ресторане посидела, потом пошла на Озёрке скупилась”.
Кстати, из маршрутов третьего депо ещё семёрка не особо напряжная. Не знаю, как было тогда, но в 2000-2010-х это считался маршрут с средним профилем пути, но допускались водители третьего класса после курсов.
08.09.2020 о 23:13 #15734Олексій АдамчикУчасникПодякуємо ще О. Волоку і Н. Бусигіній за добре розділення цієї листівки. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3207247786061135&set=a.262978550488088&type=1&theater. На зовнішній кривій – “київський” поїзд, обидва вагони. Швидше за все, у той період часу їх у першому депо не так вже й багато. Якщо не сказати – один.
Але все ж варіанти можливі – до прикладу, стаття з “Зорі” за 10 жовтня 1958 року “Чому погано працює міський електротранспорт?”. 309 (колишній номер третього “пульмана”!) – також у першому депо. Та й з вузькоколійних (263 – 270) хтось міг дожити перебудованим (хоча ця партія, гадаю, все життя провела у депо 2).Attachments:
09.09.2020 о 09:12 #15737vicenteУчасникКак Вы определили, что киевский?
09.09.2020 о 13:43 #15738Олексій АдамчикУчасникЗа шириною “верхнього шпангоута”, чи як би вірно назвати пояс навколо вагона одразу під дахом. У вагонів Х, М він чітко широкий. Решта непевних варіантів – київські вагони (ну можливо, ще дніпропетровські).
Два приклади: 1) довоєнні, з повітрозабірниками Х і 2П (613); післявоєнні, вже без повітрозабірників М (509) і 2П (або, можливо, дніпропетровський).
Ці київські 303 чи 309 фігурують ще на двох фотографіях, видимо, трійки – файли 3 і 4.Attachments:
09.09.2020 о 20:22 #15748Олексій АдамчикУчасникДо фотографії вагона 2114 https://transphoto.org/photo/486821/?aid=820.
Ось 2115 на згадуваному конкурсі 1983 року з “Електротранспортника”.Attachments:
10.09.2020 о 02:10 #15759vicenteУчасникПоезд 2114+2115 расцепили для конкурса. И понавешали пластины разных маршрутов. Даже матовые стёкла вставили в передний маршрутоуказатель. Причем, с разных вагонов. Поэтому две цифры “15” мы видим.
11.09.2020 о 23:40 #15766Олексій АдамчикУчасникЗ приводу фотографії й коментарів https://transphoto.org/photo/270621/.
У “Електротранспортнику” за 1.03.85 згадується вантажний тролейбус ВРЗ Т-31.12.09.2020 о 23:17 #15774Олексій АдамчикУчасникОсь як саме він згадується. В Каменецький непогано пише, тобто жваво так. Легко читається.
І ще Г-33 з номера за 11 жовтня 1985 р. Там ще один МТВ-82 за ним стоїть, але іншого розфарбування.Attachments:
13.09.2020 о 02:30 #15778vicenteУчасникДоводилось ездить в 755. Синяя “юбка” с завода – довольно редкий случай для ЗиУ-9 Днепропетровска на то время. Закреплён был на “Б”.
Относительно МТВ-82, всё больше думаю о том, что все киевские, которые были переданы городу никуда не пошли, а были порезаны в служебные грузовые и “сменили” местные МТВ-82.13.09.2020 о 10:21 #15781vladislav kliuchikУчасникИнтересно, что забыл трамвай 3-го маршрута на пл. Петровского?
13.09.2020 о 11:44 #15782Олексій АдамчикУчасникА там же ж написано – Чусов попросив. Відстоятися треба було, а де трійці на пл. М. Островського відстоятися?
Ось ще один твір В. Каменецького, місяць по тому.Attachments:
13.09.2020 о 12:05 #15784Олексій АдамчикУчасникОлеже! Там я читав коментарі на transphoto до фотографії тролейбуса 2775. Мені вперто пригадується трохи інший варіант. І я не те що на ньому особливо наполягаю, але оскільки мені внутрішньо десь важкувато відмовлятися від власних уявлень, то чи не могли б Ви уточнити: Ваші дані – це залізобетонно чи все ж варіанти можливі?
У мене картина така: у другому депо білі із жовтогарячими смугами – 2776, 2777, 2778, 2779. 2777 в основному на “А”, решта бувала на Гагаріна, але рідко. Хтось з них, а можливо усі три, в основному на п’ятірці. 777 встиг якийсь час походити без двійки – демонстративно, звичайно; можливо, й 776, 778, 779 – також.
Щодо першого депо усі спогади взагалі повивітрювалися, але чи відомо, чому 1786, 1787 було надано раніше, ніж 2780 наприклад?13.09.2020 о 12:17 #15785Олексій АдамчикУчасникПам’ятаєте 666? “Агітаційний”, з мигалкою (!), з якимись темними фіранками, купою фар, чого там тільки ні було на ньому наставлено!
13.09.2020 о 13:37 #15786vicenteУчасникКак раз наоборот! Отстояться на пл. Петровского было просто нереально. Где? Отстояться можно было на ул. Пастера. Там не было маршрутного движения. Вопрос в том, что такое “третья станция”. По тексту, это должен быть диспетчерский пункт на пл. Островского. Ситуация могла быть такой:
1. 1195+1196 отстаивался себе на пл. Островского, сзади подошел вагон, которому нужно было в депо и надо было сделать круг через вокзал, чтобы пропустить этот вагон и “инструктор” отправил стажёра на этот маневр, чтобы остаться в тёплой диспетчерской и помять тёплые сиськи.
2. 1195+1196 направлялся в депо и “старослужащий” соскочил “на третьей станции”, отправив салагу загонять вагон через вокзал.13.09.2020 о 13:40 #15787vladislav kliuchikУчасникИ до сих пор продолжается такая привычка у многих водителей – следуя нулевым рейсом на исправном ПС, не подбирать пассажиров на остановках.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .