Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникТак, Дніпромлин. Є у “Нових фотографіях з Ebay” про неї.
Олексій АдамчикУчасникДві пари тролейбусних проводів. Одна веде на розворот.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасник…німецькі самохідки…
Танк ІІ, видимо. Ясно, що не самохідка
Олексій АдамчикУчасникНа фото 1941 рік
Олексій АдамчикУчасникТам на дореволюційних фотографіях і 20-х років у чоловіків ледь не частіше справа наліво зустрічається, але в цілому десь навпіл. Про жінок не скажу.
Олексій АдамчикУчасникНа моє розуміння, коли німецькі самохідки, чи що це таке – не знаю, були у полі досяжності для захисників Дніпропетровська, то захисникам вже було не до того, щоб їх тягати у місто і тут оглядати.
Олексій АдамчикУчасникНе можу нічого припустити, де це б могло бути. Але самому сюжету дуже важко надати пояснення у нашому місті. Не неможливо, звичайно, але надважко.
Олексій АдамчикУчасникВін просто лівіше Горбатого моста. Раніше міст потрапить у кадр, ніж комбайновий завод.
Олексій АдамчикУчасникНі, з-да Ворошилова там не буде, бо Горбатого моста нема. То ДТРЗ.
Олексій АдамчикУчасникСхоже. Це воно. Певні питання до водонапірної вежі ДТРЗ залишаються, але це воно. Фотограф, на мій погляд, був приблизно тут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=190643&rightmap=300544&double=0#17/48.47264/35.00724.
Олексій АдамчикУчасникЯ не знаю, де це,але треба шукати електрифіковану залізничну вітку. Я розумію, що підписано так твердо і впевнено, але важко віриться, що в Дніпропетровську була якась електрифікована ділянка. На мою думку, треба шукати у Кривому Розі або Нікополі.
Олексій АдамчикУчасникВоно ж.
Попереднє – Ростов-на-Дону.
Олексій АдамчикУчасникЩодо вишки не скажу, але у 1965 вона ще є, чи працює – не знаю, але якщо кажуть, що у 1967 працювала – не бачу підстав не вірити.
Педучилище (вона ж сш 75) на просп. О. Поля, 83. Тільки будівля типова, є не тільки у нас. Зустрічаються схожі фото з Донецька, наприклад. Саме це фото – у нас.
Олексій АдамчикУчасникНі, це не Дніпрорпетровськ. Машина дивізії “Вікінг” зі складу групи Кляйста, в принципі, досить суттєво звужує коло пошуків. Я не поринав у вивчення їх бойвих шляхів, але почав би шукати з Маріуполя.
Цікаво ще й інше – що це за опори? Мало, що такі трамвайні опори ніде не зустрічаються, це ще й не трамвайні опори взагалі. Подивіться, той дріт – він же ж зависоко висить.
UPD. Хоча за одягом, листям, можливо треба брати у протилежний бік від Дніпропетровська, Київ, наприклад (не знаю, чи була там див. “Вікінг”?)
Олексій АдамчикУчасникЯкщо це 1967, то трамвай на фото, певна річ, має бути п’ятого маршрута.
Перепрошую, я зберу тут трохи щодо сімнадцятого маршрута. Ми щось схоже обговорювали раніше. Але треба подивитися на все це іншими очима, ну і просто, нехай буде зібрано все, пов’язане з цим маршрутом у першому депо.
21.02.69 згадується 104 на сімнадцятому маршруті. Впевнений, що це депо 3. Далі сімнадцятий якось не згадується, і з’являється аж 15.05.70 – отой 74. Впевнений, що першого депо. 17.07.70 74-й згадується на третьому маршруті. Прямо вказано – першого депо. 11.12.70 колектив першого депо вивчає нові для них вагони КТМ-2, які передано їм на експлуатацію з депо 2 і депо 3. UPD: 16.02.73 7, 16, 17 маршрути у депо 3. 27.07.73 – те ж саме. 7.09.73 згадується 286-686 сімнадцятого маршрута на Вокзалі.Впевнений, що першого депо.14.09.73 згадується 280-680 сімнадцятого маршрута.За аналогією впевнений, що першого депо.Далі сімнадцятий довго не згадується. 11.07.75 згадується самий маршрут. 19.10.75 293-693 був на сімнадцятому. Ніяк не думаю, якого депо. 7.05.76 у третьому депо є начальник 7-16-17 маршрутів. -
АвторЗаписи
