Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникНі-ні, у 1968-71 – не було. Десь у листопаді чи грудні 1965 передали КТМ/П-1 у перше депо (є відповідна згадка у “Електротранспортнику”, я її не фотографував, на жаль). Всі згадки КТМ/П-1 після передачі першого маршрута у третє депо, які я помітив у “Електротранспортнику”, йдуть у зв’язку з першим депо. Переважно вони на третьому, шостому і дев’ятому маршрутах (тільки зараз до мене доходить: “Татри” надійшли – можна збагрити “Готи”), але є одна згадка 74 на сімнадцятому. Там також зустрічається опис, як сімнадцятий (не 74, якийсь інший) кружляє через Вокзал, так що варіантів не лишається – такий цікавий період, що маршрут з Карла Маркса у третьому депо, а маршрут з Войцеховича у першому. 8 січня 1971 року, там-таки, де останній раз у “Електротранспортнику” згадуються лінійні КТМ/П-1, вперше після повернення з третього згадується четвірка у першому депо, але там МТВ-82 (чи всі їх одразу повернули у перше депо, чи частина залишилася у третьому, зараз не скажу – треба уважніше подивитися записи з газети).
Звороти фотографій КТМ-2 є, але вони, на жаль, чистісінькі. Але, подивившись на фотографію з серії В. Гороховського, про яку відомо, що вона 1967 року, висловлю припущення, що і ці дві фотографії теж 1967 року, а саме 1 травня. Бо конструкцію з плакатами паралельно стіні Хіміко-технологічного можна роздивитися і у Гороховського, а одяг, відсутність листя на тополях і наявність святкових “транспарантів” чи “прапорів”, чи як би їх назвати між вікнами ринка непогано пасують Першому травня.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникБудинок це інший (не знаю, який саме).
Наскільки я пригадую, там підписано, що це якась меса. Більш ніж впевнений, що до страти партизанів це не має анінайменшого стосунку.
Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно. Осі об’єктивів фотоапаратів цих двох фотографів співпадають.
Олексій АдамчикУчасникЩе один Ленін майже у парку Шевченка.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗупинка п’ятірки і сімки не за, а перед просп. Гагаріна. Як зазвичай, інвентарний номер фотографа не цікавить.
Під це згадалася мені стаття у “Електротранспортнику”. Подивився її – щодо цієї зупинки особливо й не варто було б її повторювати, але там інше незвично – КТМ/П-1 на вісімці. Тому нагадаю її.
Олексій АдамчикУчасникНі, вони стоять на тротуарі площі. У мене виходить, що ракурс такий:
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТам на reibert.info пішло певне тлумачення, що спонукало мене трохи подумати.
Щодо нижченаведеного давно виявленого фото я підсвідомо чомусь також вважав, що вони стоять внизу на вул. Червоній. Але ж собор на цьому саме фото куди вже промовистіше нам кричить, що ні – вони стоять на Червоній площі, десь отут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.46318/35.04451.
Колоритні такі деловари. Цікаво, як все це німець-фотограф сприймав? Не здивуюся, якщо вони так само стояли і у 1940-му році, і у 1946-му. Шкода, що у 90-х Нижньотроїцького базара вже не було. А теперішні бандюгани вже так стояти не будуть.
Що більше дивлюся, то більше вражаюся – ну персонажі просто, як для класичної літератури чи кінематографії. Найобачніший сховався, тільки ноги видно.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникРозгортання тролейбусного руху у Дніпропетровську в період з 1946 до 1951 року…
Був би дуже вдячний за Ваші думки на підставі газетних публікацій з коментаря № 15237, чи було поставлено у 1949 році шість тролейбусів у місто, чи це джерело розповсюдженої у подальшому інсинуації? Перепрошую за ці навідні думки. Принагідно зазначу, що ЗГІДНО ТРАНСФОТО у Дніпро з Києва у 1950-му році було поставлено тролейбуси, що у Києві мали номери 46, 50, 52, 53, 54 (квітень), 21 – 25.
Олексій АдамчикУчасникЦю вулицю, начебто, не впізнаю. Але Ви нагадали, що це серія – я її у себе знайшов. Так от в ній є ще одна фотографія тих вікон, що на першому фото. Там взято правіше, і добре все видно – і вікна, і водостічну трубу.
Олексій АдамчикУчасникВ принципі, просп. С. Нігояна, 42. Але до найправішої міліметрової смуги фотографії питання залишаються.
Ну, вважатимемо, що то тінь від водостічної труби, але чомусь я її бачу виключно навпроти віконних отворів. Крім того, то не можуть бути сусідні вікна, бо там ще балконна огорожа в стінку не вперлася.
Олексій АдамчикУчасникНаразі не знайшов. Будемо думати.
Олексій АдамчикУчасникА тим часом на ebay: https://www.ebay.de/itm/Foto-zersorte-Werk-Gebaude-in-Dnjepropetrowsk-Dnipro-in-der-Ukraine-1941/293670973919?hash=item44602771df:g:kiQAAOSwS15fI862, https://www.ebay.de/itm/Foto-Haus-aus-der-Zarenzeit-in-Dnjepropetrowsk-Dnipro-in-der-Ukraine-1941/233666236067?hash=item366797cea3:g:vKwAAOSwcoNfI89X.
Німець фотографії робив і підписував, мабуть, вже вдома, підзабувши навколишні пейзажі, бо Пайторг без вікон і покупців, нагадує йому завод.
Олексій АдамчикУчасникПерше вчорашнє фото знайшлося у другому екземплярі, який підписано Знам’янкою. Це схоже на істину.
Наведу ще три фото 1943 року, наскільки я розумію, з ДТРЗ (ДПРЗ), можливо, вони тоді – раніше – й були у обігу, але я не пам’ятаю – про всяк випадок наводжу їх.
Також там на сайті виправили відверту помилку. Четверте фото – Дрезден, 1944 рік. Там вулиці вказано, все як годиться, так що тепер точно.
Автор усіх – Гольнагель.
П’яте фото на сайті без вказання на Дніпропетровськ, і навіть з натяком, що це у Німеччині жінки замінили чоловіків, але мені воно щось за сюжетом і антуражем здається близьким до серії з ДТРЗ. Для порівняння шостим файлом наводжу відому фотографію.
Єдине що – це те, що весь цей ДТРЗ дуже не схожий на липень. Щоб це все було правдою, Гольнагель мав тут бувати хоча б двічі. Або RAW (EAW) Dnjepropetrowsk мав розташовуватися у іншому місті.
Олексій АдамчикУчасникТак, це поштамт. Балкон на місці й зараз.
Олексій АдамчикУчасник18 січня 1974 року на шляху 15 маршрута вже немає розворотних петель (“Електротранспортник”).
Attachments:
-
АвторЗаписи

















