Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникНі, на початку 60-х – тільки з лакофарбового. Колію на Західне прокладено лише у 1970 році.
Я зрозумів, у чому неправий. Під нинішнім виглядом п’ятірки мав на увазі, що не так, як до війни. А у 1960-му з п’ятіркою неясність, як і з двійкою: чи то з ДЗМУ, чи то з лакофарбового – поки що точно не з’ясовано.
Олексій АдамчикУчасникСтаном на даний час абсолютно неможливо зрозуміти різницю між двійкою і відкритим у 1957 році чотирнадцятим. Можливо, вона й була, можливо й полягала саме у тому, що двійка йшла тільки до ДЗМУ, можливо у 1959 році саме так і було. Ясно, що десь невдовзі той, перший, чотирнадцятий припинив існування, і десь з початку 1960 (найпізніший з можливих термін – 1965, але ясно, що це було раніше) двійка точно йде до ЛФЗ. Але, ще раз наголошую, що там до пуття не зрозуміти поки що – можливо, двійка пішла до ЛФЗ і одразу, у 1957 році. На Західне двійка пішла, напевно, разом із відкриттям цієї ділянки перед Першим травня 1970 року. Історія закриття двійки повністю відсутня. Рейки на Шевченка знято в жовтні 1975 року. Маршрут, можливо, закрито раніше. Але не раніше 1974 року.
П’ятірка – не замість двійки. У нинішньому вигляді ходить з-перед Сьомого листопада 1960 року.
Олексій АдамчикУчасникЦе все явно 1942 рік. Амурський відновлено, видно укріплення, що їх було встановлено на мосту. Мерефо-Херсонський також відновлено, просто файли нізького розділення, і саму проїжджу частину і верх металоконструкцій, що слугують опорами, не видно.
Олексій АдамчикУчасникНа мій запит “Kommandantur V/246” гугл видав фото теперішньої двадцять третьої школи. В принципі, цей напис – на фото з непарною стороною проспекта, тобто напрямок співпадає. Але штучний інтелект вже навіть не вважає за потрібне щось пояснювати людині.
Олексій АдамчикУчасникВсе так і є.
1, 7, 8 – вокзал; 2, 6 – буд. кол. Трояновського; 3, 4 – набережна (від переправи слідів не бачу); 5, 6 – довоєнні листівки (обидвома той, хто писав, ілюструє дорогу до чогось – поки що не розшифрував, до чого саме, але Wiko – це також не ім’я людини); 9 – Троїцький базар між Короленка і Червоною; 10 – як сказав Сергій (тут контактну мережу четвірки пошкоджено); 11 – пасаж навпроти квартала Фрунзе – Пастера.
Олексій АдамчикУчасникНабережна.
Будинок на Троїцькому базарі бачу вперше.
Звичне перехрестя рано вранці у незвичному напрямку. І, як завжди, якісь інші вказівники.
Крім цього, на e-bay зо півтора десятки нових пропозицій П’ятихаток і дещо Кривого Рогу (Pjatichatki, Kriwoi Rog).Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЩодо “Фабрика” – “Казанська”, то я для себе вирішив, що це автор так тодішню п’ятірку називає, яка з Артема повертала направо вул. Базарною, й проходила, треба розуміти, два з половиною – три квартали, зокрема і повз вул. Казанську. Інакше я пояснень не бачу, там, щоб з четвірки на трійку переїхати, у 20-х роках ще поворотів колій не було.
Я тому й не виключаю, що “Брянською” – “Казанською” автор з таких саме міркувань двійку називає.Щодо післявоєнної п’яітірки, то тут різко підвищується актуальність питання, коли після війни поперешивали вузькі колії? Чи точна “офіційна” версія відповіді? І яка доля довоєнних вузькоколійних вагонів?
Щодо четвертого маршрута тролейбуса – це ще не все. “Зоря” за 1 березня 1951 року. Його, начебто, не тільки запланували, а й почали прокладати. А починатися він, можливо, мав на Центральній площі. Цей факт підіймає нову хвилю питань: чи не це початок тролейбусної лінії Центральною вулицею (тодішньою площею)? (при цьому ми пам’ятаємо, що з 1949 року трійка вже повертає з проспекта на Московську, але куди далі – невідомо); чи не цим розворотом розвертався маршрут № 1, коли він пішов Старим мостом на ту сторону; чи було реалізовано у якийсь час лівий поворот з проспекта на Ширшова? чи, можливо розворот там реалізовувався через Барикадну, і в цьому випадку для того, щоби у 1965 році у фільмі “Рано вранці” ЗіУ-5 повернув направо з проспекта на Ширшова, все було підготовано ледь не 1951 року???Attachments:
Олексій АдамчикУчасникСпроба відповіді на запитання, чому з’являлися маршрути 10 – 13 при тому, що не було маршрута 5 і чому не розбирали колію повз Історичний музей аж до 1960 року.
“Зоря” за 1 січня 1951 року.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникСхоже, що так.
Єдине, що є така “Звезда” за 13 лютого 1925 року, і тут згадується лінія “Брянська” – “Казанська”. Але , може, це так обізвано другий маршрут? Або, наприклад, у 1925 році він мав номер 3?Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВважаю, що була з 1927 (або з 1926) року – Діївка – Базарна. А п’ятірка – Фабрика – Табори. Лінія – п’ята. А трійка ходить цією п’ятою лінією і її подовженням до Кодаків.
Ну і все ж пропущено її до 1926 мало бути не просто так. Поки що вважаю, що раніше третій номер могла мати лінія Вокзал – Йорданська.
На цей час (1931 рік) вже були і шістка Заводи – Транспортний інститут, і сімка Вокзал – Транспортний інститут. Саме для них колії вулицями Базарною і Табірною. Базарна – це ділянка Короленка – Артема, а Табірна – це ділянка Табори – Транспортний інститут. І побудовано їх, як ми бачимо, саме 1931 року.
Олексій АдамчикУчасникПридбане та вибуле протягом 1931 року майно Дніпропетровського Трамвая.
З цього ж звіта.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВитяги з інвентарних відомостей майна на 1 січня 1932 року. Вагони і колії – інформація – бомба!
Як би дізнатися, що за колії “Кювет” і “Ловушки на Кодаках”?
Це з того ж звіта за 1931 рік.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникВідомості ремонтів вагонів з бухгалтерського звіту за 1931 рік. Напис “Причіпки” у “Випадкоих ремонтах”, там де перелічуються вагони на двісті – 100 % помилка, маються на увазі моторні вагони.
Також з цього я роблю висновок, що у відомості зі звіта 1934 року номери митищівських вагонів на сто (моторних) і на двісті (причіпних) до появи якоїсь іншої інформації слід сприймати як заводські підприємства-виробника.
Знайти б ще пояснення київським причіпним з номерами 200 і 201 (також з відомості 1934 року).
Олексій АдамчикУчасникТак, тепер щодо цього ніяких сумнівів.
Олексій АдамчикУчасникТ.е. выходит конечная все таки была с южной стороны от завода? А точнее? Калитка эта получается была там где и сейчас уже заброшенная проходная?
Виходить, що кінцева таки була, але щодо подробиць поки що я також гублюся у здогадах.
І ще до цієї теми. В “Звезде” 1925 року мені зустрівся також “топонім” “директорський міст” – можливо колись десь нам це також знадобиться. -
АвторЗаписи
































