Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникБанк є банк. Стабільність майже як у Швейцарії. Навіть двері на місці (огорожа – вже ні). Хоча пацани там зараз, мабуть, не посидять.
https://www.google.com.ua/maps/@48.4614525,35.0451714,3a,15y,133.6h,90.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw4kB0st3LX-8W6Xz0DYang!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.Attachments:
15.06.2021 о 23:22 в відповідь на: Сканы журнала Strassenbahn Magazin со статьей об электротранспорте Днепра #19066
Олексій АдамчикУчасникНіби трохи не складається. Міські вагони №№ 20 і 24 – закриті, також закриті два вагони, сфотографовані на лінії “Вокзал – Казанська”. Це суперечить 22-м відкритим вагонам 1905-08 років. Не виходить з істиною у останній інстанції. А шкода. Треба думати.
Звичайно, найпростіший варіант, що 22 відкритих 1905-08 років поставки – це не останні MAN’и, і мали вони номери 1 – 22. Тоді і т. зв. “В. Е. К.” пішли б як MAN’и з електроустаткуванням ВКЕ…
Ну так, а тепер ще пригадаємо “Весь Катеринослав” на 1911 рік – дякуємо Н. Бусигіній і О. Волоку. Згідно із ним на початок 1910 р. у міському трамваї було 16 відкритих, 14 закритих і 6 причіпних вагонів. Не збігається. Ще раз: шкода.15.06.2021 о 21:05 в відповідь на: Сканы журнала Strassenbahn Magazin со статьей об электротранспорте Днепра #19064
Олексій АдамчикУчасникПовертаємося сюди. Треба визнавати відомості щодо MAN’ів істиною у останній інстанції, а цей номер журнала найціннішою реліквією.
Ще раз щиро дякую користувачеві stolbchenko за скани!
Тоді вагони бельгійського товариства:
1. №№ 1 – 16, 17 – 25 – відповідно закриті і відкриті моторні MAN’и 1896 року поставки – так звані “Сіменс-Шуккерт” звіту’31; до 31-го року дожили 20 вагонів з 25.
2. №№ 26 – 29, 30 – 34 – відповідно закриті і відкриті моторні MAN’и 1899 року поставки; до 31-го року не дожили.
3. №№ 35 – 43 – моторні MAN’и 1901 року поставки, є як закриті, так і відкриті (UPD); до 31-го року не дожили.
UPD!
Швидше за все – це усі MAN’и бельгійського товариства.
Вважаю, що все промовляє за те, що причіпні вагони бельгійського товариства або з’явилися як такі пізніше 1901 року, або мали іншу нумерацію.
22 відкритих MAN’и 1905-08 років поставки – це MAN’и міського товариства; так звані “Сіменс-Гальске” звіту’31; до 31-го року дожили 19 вагонів з 22.
Швидше за все – це усі MAN’и міського товариства. Наявність MAN’ів №№ 25 і 32 слід пояснювати “вклинюванням” у нумерацію причіпних вагонів.Моторні вагони бельгійського товариства з номерами після 43 і моторні вагони міського товариства з невідомо якими номерами, але більшими за 32, – це вже будуть так звані “В. Е. К.”, під якими, на моє припущення (і переконання) маються на увазі вагони чи то виробництва, чи то з електроустаткуванням “Всезагальної компанії електрики”, тобто В. К. Е., а не В. Е. К.
Також мабуть не варто виключати можливість наявності у місті ще якихось моторних вагонів, які не дожили до звіту’31.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ так до пуття й не збагнув, чому свого часу була поставлена під сумнів можлівість вагонів бельгійського трамвая мати номери 59 і більше, проте тепер це питання треба знімати. Музей історії Дніпра дарує нам вагон № 70 (13 (видимо, 26).09.1914 на маршруті “Торгова” (не знаю, як правильно йменувалася зупинка) – Йорданська). Дуже дякуємо Ю. В. Берестеневі і музею!
https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/517422639682569/?type=3&theater.
Олексій АдамчикУчасникОлені Присягиній і Валентині Лазебник стосовно https://www.facebook.com/photo?fbid=1197512470711907&set=oa.583368478833945.
Це тут https://www.google.com.ua/maps/@48.4714019,35.0467413,3a,75y,176.55h,112.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRjyfgZK_jH349mOWFi1fUA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Олексій АдамчикУчасникВолодимире, перепрошую, я там виправив – я не впевнений.
Олексій АдамчикУчасникНе підписано
, але поза сумнівами – 1941-й.
Хоча ні, хто його зна, як воно було.
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.google.com.ua/maps/@48.4806323,35.0138785,3a,17.7y,126.1h,89.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgirKnBRrryWzw568_5130Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Щось останні дні літопис саме третього маршрута швидко поповнюється.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТак, то той поворот.
Владиславе, повірите, ні – я тільки зараз збагнув, що там вагон стоїть (чи поїзд). Його присутність справді непояснювана. Адже ж готувалися до повені, чому ж він там опинився? І чому назад не поїхав? Чи Дмитро Поздняков схопив момент щасливої зустрічі трамвая з водою, що підіймається?
Олексій АдамчикУчасникОсь, мені здається, дуже правдоподібний варіант. А якщо там школа була і на час знімання, то й поготів.
Вважаю, що це звідти фотографія. Дуже дякую за підказку!Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗабув. Забув про неї!.. А кажу “методом виключення”! От же ж…
Дуже-дуже дякую Вам! Спробуємо там щось роздивитися.
Олексій АдамчикУчасникМало того, ті два балкони на поверхах будинка 6 геть не там, де був один балкон. https://www.google.com/maps/@48.4688579,35.0475251,3a,15y,6.92h,108.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1slxNwzH0jH9-0h2F0KWcYVw!2e0!7i13312!8i6656.
Знущаються люди з будинків як тільки можуть.
Олексій АдамчикУчасникДуже мене зацікавила фотографія з альбома О. П. Ковальчука від Н. Д. Бусигіної і О. М. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/46820691154/in/album-72157704428195582/.
Методом виключення я змушений припустити, що це знято приблизно так (тільки з бульвара, звичайно): https://www.google.com.ua/maps/@48.4654353,35.0241374,3a,75y,31.4h,90.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKRMZ_GYdoWaDjfLDu5LLPA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
Якщо б це справдилося, то ми бачимо “Цегельну колію” дніпропетровського трамвая.
Був би вдячний за критику, бо ніяких зачіпок на сучасній місцевості я вигадати не можу. А можливо, хтось просто знає, де цей будинок?Attachments:
Олексій АдамчикУчасник…А почему тогда несколько зданий тоже конца 19века постройки по улице далее уцелели ? По реперу обычно ведь не бьют…
Так, погоджуюся, що її висота їй, швидше, допомагала зберегтися. Перефразуємо так, що у будівлі таких розмірів дуже багато шансів, що в неї щось влучить.
Олексій АдамчикУчасникАрка за стовпом. Знаючи про неї, її можна роздивитися. А входи – то не під’їзди, то сучасні фокуси.
-
АвторЗаписи




