- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
13.06.2021 о 10:10 #19023Олексій АдамчикУчасник
Ось, мені здається, дуже правдоподібний варіант. А якщо там школа була і на час знімання, то й поготів.
Вважаю, що це звідти фотографія. Дуже дякую за підказку!Attachments:
08.09.2021 о 10:01 #19710Олексій АдамчикУчасникРеліквію https://www.facebook.com/photo/?fbid=4493839770638860&set=a.1022038801152325 продублюю сюди. Щиро дякую Юрієві Биковському!
Attachments:
24.09.2021 о 22:58 #19811Олексій АдамчикУчасникЯк завжди, надцікава знахідка від Дмитра Бондаренка. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1006165566852853&set=ecnf.100023782569794. Дуже дякуємо!
Якщо це правда, то існував момент, коли ходили двійка Брянський завод – Виконком – Табірна і п’ятірка Фабрика – Базарна. З “Зорі” такого, нібито, не випливає.
А може десь у цьому треба шукати третій маршрут? Наприклад, Виконком – Табірна?25.09.2021 о 19:47 #19821vladislav kliuchikУчасникСхема сделана в период между 8 ноября 1924 и 19 мая 1925. 20 мая 1925 пошла изменённая пятёрка “Фабрика – Лагерная” по новому участку пути между Артёмовской и Исполкомской, а до начала ноября 1924 линию на Фабрику только делали.
1. Либо какое-то время существовал маршрут № 3 “Исполкомовская – Лагерная”, но его в итоге почему-то решили закрыть, и таки закрыли (примерно в начале 1925 года).
2. Либо намеревались открыть движение по этой линии и пустить маршрут № 3, нанесли на карту, но движения по нему не было. Может линия была в плохом состоянии или из-за нехватки вагонов там осуществлялись только редкие грузовые перевозки.В пользу первой версии говорит то, что маршруту “Фабрика – Базарная” дали № 5, значит на момент его открытия в ноябре 1924 номера с 1 по 4 уже заняты. Иначе какой смысл делать пропуск в нумерации? не застолбили же они специально номер маршрута ради красивой цифры? Держать третий номер для запланированного маршрута Исполкомовская — Лагерная, в итоге его так и не открыть, а вместо него пустить пятёрку на Лагерную?
В объявлении из газеты “Звезда” за 20.05.1925 не сказано, что в связи с продлением № 5 на Лагерную упраздняют третий маршрут, точнее он вообще не упомянут. Также ничего не понятно про двойку “Заводы – Горсовет” или “Заводы – Горсовет – Исполкомовская – Лагерная” (всё-таки сильно сомнительно, что так было в 1920-х)
Интересно также то, что, линия на Иорданскую вообще не показана. Полагаю, что её уже успешно разобрали.
Attachments:
29.10.2021 о 18:45 #20069Олексій АдамчикУчасникПотрійний (митищівський або усть-катавський – миколаївський – київський) на маршруті А https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51636882198/!
І ще раз дякуємо В. Хохолєву і О. Волоку! І невідомому автору фотографії!29.10.2021 о 19:51 #20074vladislav kliuchikУчасникМаршрут А – это Вокзал – Центр?
29.10.2021 о 20:05 #20075Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно.
29.10.2021 о 23:39 #20082imperatorУчасникА снят этот состав на той площади Ленина, что была до 57года напротив центрального входа в парк Чкалова? И слева дом на углу Половицкой/К.Маркса, вроде #72?
30.10.2021 о 08:59 #20083Олексій АдамчикУчасникТак, але, здається, вона тоді вже була площею Горького.
12.12.2021 о 22:51 #20388Олексій АдамчикУчасникНадцікаво. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4571307616321805&set=p.4571307616321805&type=3. 1921 (!) рік.
Трамвайної лінії на Йорданську-то й нема! Гм???. Перепрошую! Усе на місці. То я погано бачу. Хоча її й відірвано від колій проспектом.
Дуже дякуємо Олександрові Волоку!20.12.2021 о 21:20 #20413Олексій АдамчикУчасникНе існуючі вже трамвайні тупики з т. зв. Вступних балансів Управління Дніпропетровського трамвая від 1 листопада 1943 р. Один з найцікавіших – на третю трамвайну підстанцію. Але схоже, він використовувався лише за часів її будівництва, і тут йдеться вже про якісь його рештки, бо 70 м там замало буде, треба хоча б 125.
1 листопада 1943 р. до цілком знищених зарахували на 10 вагонів більше, ніж згодом, у 1944 році. (Вагони, звісно, треба було у іншій темі вказати, але нехай вже матеріали з однієї справи усі разом будуть).
Ще раз дякуємо зазначеним трохи раніше установам і особам!Attachments:
21.12.2021 о 19:32 #20431Олексій АдамчикУчасникДовідка про стан Дніпропетровського трамвая. Розміщую її саме тут, бо найяскравішим є додаток з планованими маршрутними мережами. Додатки з потрібною кількістю матеріалів не наводжу.
Ще раз дякую Владиславу і Державному архіву Дніпропетровської області і перепрошую за якість!Attachments:
21.12.2021 о 21:42 #20447vicenteУчасникНу, я бы сказал, во-первых, по маршрутам, не только подтверждается предположение, что “восьмёрка” вступила в войну от ЦУМа до посёлка, но, скорее всего и после войны какое-то время восстановлена была именно оттуда… а во-вторых… 12-й маршрут “по аналогии с довоенной схемой”, получается был вовсе не укороченной “единицей”, как указано во всем известной карте. Так получается?
21.12.2021 о 22:24 #20449Олексій АдамчикУчасникЩодо довоєнної вісімки – моя думка така ж. Після війни – чомусь у цій частині план не виконали. Можливо, якось вплинула розпочата реконструкція вокзала і площі. Наведу тут дві замітки – від 1 січня 1946 року і від 12 листопада 1947. У першій ще явно збираються вести восьмий маршрут з Центральної площі. Але друга невблаганна – Вокзал.
Щодо 12-го. У доповідях і т. ін. кількість довоєнних маршрутів, все ж, вказується 11. Ось і на першій сторінці цієї довідки так само. Тому я б сформулював якось так: якщо й існував до війни дванадцятий маршрут, то він був “Міськрада – роз’їзд Фабричний”.
Мабуть саме собою зрозуміло, але вже заразом відзначимо, що третій маршрут до самої окупації ходив до Виконкомівської.Attachments:
21.12.2021 о 22:27 #20452Олексій АдамчикУчасникТаке ж питання й з одинадцятим: до війни його кінцевою була “Пушкінський просп.” чи “Вокзал”?
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .