Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,246 по 1,260 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17781

    …008 — не знаю, але схиляюся, що все ж вул. Нова…

    Ні, це не вул. Нова — див. фотографії Ю. Поллюля з парашутної вишки. Вони 1950 року, а там нічого подібного нема. Треба ще думати. Вокзал — це не дуже ймовірно.

    Нарешті дійшло до мене роздивитися навколо, і я нарешті побачив, що фотографію 007 знято у той самий час. Виходить, що треба шукати біля парка Шевченка. У самому парку? Стадіон «Динамо»? Жовтнева площа? Мабуть, найймовірнішим здається парк… Але де б там могли не пізніше 1950 року нарости такі дерева https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=90644&double=0#17/48.46200/35.07229?..

    І все ж таки це https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50924063448/ має бути на Новій. Це звідти огорожа. Десь на цьому відтинку https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544&rightmap=41065#18/48.47159/35.03147. Надвечір вони завершили прогулянку десь тут. Я переконаний. Сподіваюсь, із часом з’являться і прямі докази.

    Я щось знов трохи замислився і знов я до пуття не розумію сенсу в так розповсюджених перебивках інвентарних номерів. Якщо неважко, може хтось пояснити на прикладі коментаря Андрія Янковського, хай пробачить він мені таке використання його коментаря? І окремо дякую йому за нього! https://transphoto.org/photo/1398457/#2785262.
    Я продублюю його частину, Андрій припускає, що: “…1149 официально переделали в служебный Г-34, но реально под этим номером где-то до 1995 года ездил МТВ-82. Вероятно, контроль за служебным ПС был не такой строгий и там могли быть перебивки даже между вагонами совсем разных моделей.
    По документам разных вагонов с номером Г-34 быть скорее всего не могло.”
    Мені неясно таке: куди за такою “схемою” подіти за бухгалтерськими документами цей самий МТВ-82?
    P. S. Не можу зайвий раз не відзначити, що для прикладу трапився той унікально (?) перебудований на двосторонній явно київський МТВ-82.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17776

    Из второго депо на вокзал они сворачивают, как то же восьмерка должна была на маршрут выходить, и какой там ещё маршрут широколейный во втором депо базировался…

    Трохи не все так. До війни (після війни до 1961 – не знаю) вісімка-то базувалася у першому депо – відкритий парк, широкі колії, отут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.47464/35.01619. А от коли перешивали двійку, то колії у другому депо ще не перешивали. Їх перешили поступово, починаючи з 1934 року і пізніше. І тому навпаки – якийсь час двійки, ну і нові шістки (Заводи – Вокзал, а у 1934 і можливо 1935 роках – Заводи – Центральна площа) базувалися у першому депо, на цьому ж майданчику. Цей поворот для шістки і для виходу двійки на маршрут. Ну а в подальшому, мабуть просто для ширококолійного зв’язку між двома депо.

    … Вроде где то тут читал за современный(конца ХХ века) переход типа эстакады на территории ДТВРЗ, чтобы трамвай своим ходом сьезжал с платформы ЖД и как то выезжал на линию тройки. С балластными тягачами даже 50х годов я это представляю, не паровозом-толкачом же его стягивали с платформы и вытаскивали на линию. Но как это было в то время когда не было таких тягачей, да и тройка была узкоколейной, а то и не восстановили ещё её до 07.11.1949, а приходили уже ширококолейные вагоны?

    Цей т. зв. гейт не на території ДТРЗ. Він був отут https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=181076&rightmap=300775#17/48.48154/35.02052. Раніше, поки була залізнична міськвітка він, нібито, був десь на Горького. За аерофото я його не можу ідентифікувати. До речі, можливо тут варто пошукати зв’язок з отою дивною ідеєю вікіпедії, по розворот четвірки Горького – Ленінградська – Пастера – Вокзальна. Як тягають вагони зараз і тягали раніше – не скажу, не знаю.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17775

    подскажите место пожалуйта,силюсь вспомнить и не получается

    Він стоіть на перехресті проспект – Шмідта – Горького. Найбільший будинок – Горького, 3.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17774

    а кто поскажет,что это за остров такой длинный,прямо под мост,Зеленый вроде короче,а со стороны Амура острова тоже вроде до моста не доставали

    Тоді діставали https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#17/48.48966/35.02936.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17763

    Дякую, друзі!
    Сергію, у мене за вказаним посиланням біле поле.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17760

    У мене зникла з контекстного меню команда “Зберегти зображення як…”. Тепер мені доводиться в “інформації про зображення” копіювати URL власне зображення, переходити на ту адресу, а звідти вже воно дає зберігати. (Але при цьому я не знаю як задати адресу інших, крім заголовного, зображень лота). Це марудна справа. Можливо, просто мої браузери застаріли. Якщо у інших користувачів зберігає нормально, то я оновлю браузер. Якщо це фокуси ebay – не стану.
    Дякую!

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17758

    Якщо не важко, скажіть будь ласка, пару людей, у когось виникають, як у мене, перепони при збереженні зображень з ebay?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17755

    фото от Елены Присягиной,без конкретного адреса-Рабочая,может это участок,где-то ближе к Уральской?

    Трамвай – на зупинці “Міжшкільний комбінат”. Рік, я так розумію, 1988 або 1989. Маршрут 10, вагони 1053-1054 – я так бачу або здогадуюсь. Автор фото – Віктор Грабовський – я так здогадуюсь, або навіть десь було написано.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17742

    На мій погляд, то або щось зі служби побуту, або магазинчик якийсь.
    Критий ринок здали до експлаутації у 1964 році, начебто 30 вересня. Я можу обмежити друге фото роками 1960-63. Щодо першого фото – мені також здається, що воно приблизно одного часу з другим.
    Тролейбусна лінія з’явилася на Шмідта у 1957 році. Там півроку походила четвірка. На другому фото проводи непогано видно. Якщо наші припущення вірні, то на першому фото ліня просто не потрапила до кадра. Ну а може перше і справді до 1957?
    Як я тепер розумію, кільце Б пішов Шмідта лише у 1965 році, а до цього з 1961 підіймався Сєрова.

    Attachments:
    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17740

    І я Вам дякую за питання і за наведення!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17738

    Все так.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17735

    І ще ж. Давно пішли маленькі будинки. А найвищий і дещо, що стояло вище за нього – порівняно нещодавно, перед будуванням того сучасного доробала. А от фотографій його майже нема.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17733


    вот этот маленький дом не он?

    Ні-ні, це адреси Шмідта, 4 з літерами. Це все ліворуч за кадром.
    Ось непогана фотографія. Точно джерела не памятаю, здається звідси https://www.facebook.com/pg/DenysPhotoArchive/photos/?ref=page_internal, але не точно.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17732


    т.е.они идут по Шмидта,мимомо боброва,а дом что,на Таллинской 2?

    Так. Ця адреса належить ледь не всім цим будинкам (можливо – ні), але я маю на увазі найвищий з них.
    До речі, будинків, що стоять ближче за цей найвищий, я вживу не пам’ятаю. На аерофото я достеменно не розберу, але, можливо, й вони пішли після тієї ж зливи.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,246 по 1,260 (всього 3,047)