Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникВолодимире, я там у попередньому виправився.
Перепрошую за поспіх!
Олексій АдамчикУчасникЦе типове місце збирання демонстрантів. Високі будинки – то Чкалова, 62. Маленькі будинки пішли за наслідками зливи 28.07.77. А найправіший – це взагалі як би не Чкалова, 52, тобто з тих, хто вижив – треба інші фотографії пороздивлятися.
UPD Звичайно, ні! Зараз спробуємо роздивитися, що це таке.
UPDUPD. Та-ак! То не було-не було, тепер повалили одна за одною! Знов цінне фото з Таллінською, 2. Людистоять найдуть вулицею Шмідтамайженавпроти Боброва.
“Основний” будинок тут вже у своєму пізнішому вигляді.
Олексій АдамчикУчасникВопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?Як я розумію, отак і їздили, прямо на морозі. (Закриті вагони, безумовно, також були.) У двадцятих водієві стали вставляти вітрове скло https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/19702073_1818262658502838_4774373895405158628_n.jpg.
Я і для цього також цю схему й навів. Можемо бачити, що “офіційна версія” нікуди не свістить. Колія вулицями Шмідта, Короленка разом із “бельгійською” петлею на вокзалі з’являються лише на плані 1909 року. Тут питання, що спочатку один міський маршрут був – “Брянський з-д” – “Казанська”, – чи від початку на Шмідта пересадка була? Дякую, що звернули увагу.
Але й від мене тоді не зовсім з цієї теми питання. Як розуміти задній трафарет “Брянський завод” (і все) на вагоні з відомої стереофотографії М. Вечерського? (Завважу тут вкотре, що інвентарних номерів вагонів на старих фотографіях геть не видно!)Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані – я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТрамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
Взяв зі сторінки Антона Мухіна Екскурсії Дніпром https://www.facebook.com/excursiondp/?__tn__=-UC*F, за що йому дуже дякую!
Посилання на власне фотографію https://www.facebook.com/excursiondp/photos/a.435235307258872/848275942621471.
Олексій АдамчикУчасникМостової і проспекта. Парканом огороджено будинок 94а, будівництво якого не встигли завершити до війни.
Володимире, я Вам рекомендую передивитися весь сайт Артема. Тут є багато про що.
Олексій АдамчикУчасник… левый высокий дом,он существует или он в глубине двора?..
Як я розумію, це проєкт саме його “добудови”.
Олексій АдамчикУчасник
Олексій АдамчикУчасникОлександрові Волоку.
Перша загадка – Старокозацька, назвемо їх 2, 4, 6.
Друга загадка – Січових Стрільців, 13, значно погіршений. Але Старокозацька, 5, не знаю який літер – значно покращений.
По місцю загадок чомусь ніхто не відповідає, так я собі дозволив. Перепрошую за такі витівки.
Олексій АдамчикУчасникМожливо, це щось перехідне між 1912 роком і 1913.
Для ілюстрації, які там поневіряння відбувалися, – 1897 рік.
Олексій АдамчикУчасникНі, то саме будівля вокзала.
Щодо столів (якщо це столи), то то я вчора поспішно написав, що вони мають бути за будиночком. Ні, вони приблизно там, де Ви вказали, навіть ще правіше, правіше стовпа. Ракурс знімання цієї фотографії визначається неважко.
Щодо фото з базарчиком – треба ще думати. В принципі, аерофото 1943 року – за 19 червня. І дерева тут виглядають дуже постраждалими. Але обидві фотографії, які ми роздивляємося, з серій, знятих у 1942 році. Все ж, за логікою, дерева мають бути…Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЛогіка, звичайно, підказує, що базару там не має бути. То якийсь склад, схоже. Розберемося.
Олексій АдамчикУчасникДякую, що нагадали про цю фотографію. Я вже забув про неї.
Так, Ви вказали на ті столи, що на аерофото. А от чи звідси попереднє фото (те, що з серії з нашкрябаними хрестами), я засумнівався. Все б нічого, і відсутність конструкції – не біда, і стовп з правого края фотографії можна за бажання знайти, але ми мали б бачити дерева. А не бачимо. Поки категоричних висновків не робитиму, але, як буде час, подумаю. Тут відповідь, воно чи не воно, буде.
UPD. Прикинув ракурс знімання – ні, столи з аерофото мають бути ліворуч, позаду будиночка. Зате я побачив якусь конструкцію. Придивіться, за вантажівкою. Вона якогось схожого сенсу, але виглядає, звичайно, покапітальніше. Або це мені щось лише ввижається.
Зенітка – в парку, просто берег крутий – протока під урвищем. Щодо касок – не знаю. Мені нагадують якісь пожежні.
Олексій АдамчикУчасникЗвичайно, як і 10,61 і 1127 у останній замітці.
Олексій АдамчикУчасникЦя штука і вагон лівіше неї стоять не на виїзді на мост, а в тупику. Ця конструкція як раз-таки невеликого розміру. Але я б не хотів Вас надто мучити нею. Це не дуже на щось впливає, просто цікаво, щоб то таке могло бути?
-
АвторЗаписи






