Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,261 по 1,275 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17728

    Володимире, я там у попередньому виправився.
    Перепрошую за поспіх!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17727

    Це типове місце збирання демонстрантів. Високі будинки – то Чкалова, 62. Маленькі будинки пішли за наслідками зливи 28.07.77. А найправіший – це взагалі як би не Чкалова, 52, тобто з тих, хто вижив – треба інші фотографії пороздивлятися.
    UPD Звичайно, ні! Зараз спробуємо роздивитися, що це таке.
    UPDUPD. Та-ак! То не було-не було, тепер повалили одна за одною! Знов цінне фото з Таллінською, 2. Люди стоять на йдуть вулицею Шмідта майже навпроти Боброва.
    “Основний” будинок тут вже у своєму пізнішому вигляді.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17714

    Вопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
    Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?

    Як я розумію, отак і їздили, прямо на морозі. (Закриті вагони, безумовно, також були.) У двадцятих водієві стали вставляти вітрове скло https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/19702073_1818262658502838_4774373895405158628_n.jpg.

    Я і для цього також цю схему й навів. Можемо бачити, що “офіційна версія” нікуди не свістить. Колія вулицями Шмідта, Короленка разом із “бельгійською” петлею на вокзалі з’являються лише на плані 1909 року. Тут питання, що спочатку один міський маршрут був – “Брянський з-д” – “Казанська”, – чи від початку на Шмідта пересадка була? Дякую, що звернули увагу.
    Але й від мене тоді не зовсім з цієї теми питання. Як розуміти задній трафарет “Брянський завод” (і все) на вагоні з відомої стереофотографії М. Вечерського? (Завважу тут вкотре, що інвентарних номерів вагонів на старих фотографіях геть не видно!)

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17709

    Оце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані – я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
    Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.

    Attachments:
    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17706

    Трамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
    Взяв зі сторінки Антона Мухіна Екскурсії Дніпром https://www.facebook.com/excursiondp/?__tn__=-UC*F, за що йому дуже дякую!
    Посилання на власне фотографію https://www.facebook.com/excursiondp/photos/a.435235307258872/848275942621471.

    Мостової і проспекта. Парканом огороджено будинок 94а, будівництво якого не встигли завершити до війни.
    Володимире, я Вам рекомендую передивитися весь сайт Артема. Тут є багато про що.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17691

    … левый высокий дом,он существует или он в глубине двора?..

    Як я розумію, це проєкт саме його “добудови”.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17689
    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17687

    Олександрові Волоку.
    Перша загадка – Старокозацька, назвемо їх 2, 4, 6.
    Друга загадка – Січових Стрільців, 13, значно погіршений. Але Старокозацька, 5, не знаю який літер – значно покращений.
    По місцю загадок чомусь ніхто не відповідає, так я собі дозволив. Перепрошую за такі витівки.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17681

    Можливо, це щось перехідне між 1912 роком і 1913.
    Для ілюстрації, які там поневіряння відбувалися, – 1897 рік.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17679

    Ні, то саме будівля вокзала.
    Щодо столів (якщо це столи), то то я вчора поспішно написав, що вони мають бути за будиночком. Ні, вони приблизно там, де Ви вказали, навіть ще правіше, правіше стовпа. Ракурс знімання цієї фотографії визначається неважко.
    Щодо фото з базарчиком – треба ще думати. В принципі, аерофото 1943 року – за 19 червня. І дерева тут виглядають дуже постраждалими. Але обидві фотографії, які ми роздивляємося, з серій, знятих у 1942 році. Все ж, за логікою, дерева мають бути…

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17672

    Логіка, звичайно, підказує, що базару там не має бути. То якийсь склад, схоже. Розберемося.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17671

    Дякую, що нагадали про цю фотографію. Я вже забув про неї. Так, Ви вказали на ті столи, що на аерофото. А от чи звідси попереднє фото (те, що з серії з нашкрябаними хрестами), я засумнівався. Все б нічого, і відсутність конструкції – не біда, і стовп з правого края фотографії можна за бажання знайти, але ми мали б бачити дерева. А не бачимо. Поки категоричних висновків не робитиму, але, як буде час, подумаю. Тут відповідь, воно чи не воно, буде.
    UPD. Прикинув ракурс знімання – ні, столи з аерофото мають бути ліворуч, позаду будиночка. Зате я побачив якусь конструкцію. Придивіться, за вантажівкою. Вона якогось схожого сенсу, але виглядає, звичайно, покапітальніше. Або це мені щось лише ввижається.
    Зенітка – в парку, просто берег крутий – протока під урвищем. Щодо касок – не знаю. Мені нагадують якісь пожежні.

    Звичайно, як і 10,61 і 1127 у останній замітці.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #17661

    Ця штука і вагон лівіше неї стоять не на виїзді на мост, а в тупику. Ця конструкція як раз-таки невеликого розміру. Але я б не хотів Вас надто мучити нею. Це не дуже на щось впливає, просто цікаво, щоб то таке могло бути?

Перегляд 15 повідомлень - з 1,261 по 1,275 (всього 3,047)