Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 766 по 780 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #17705

    интересный маршрут

    #17706

    Трамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
    Взяв зі сторінки Антона Мухіна Екскурсії Дніпром https://www.facebook.com/excursiondp/?__tn__=-UC*F, за що йому дуже дякую!
    Посилання на власне фотографію https://www.facebook.com/excursiondp/photos/a.435235307258872/848275942621471.

    #17708

    Трамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
    Алексей,а как же тогда там было-2 стороны управления в трамвае?Трамвай действительно по углом к вокзалу стоит,разворотом и не пахнет

    #17709

    Оце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані – я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
    Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.

    Attachments:
    #17711
    imperator
    Учасник

    Вопрос не по теме – а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
    Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?

    #17712

    Оце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані — я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
    Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.

    Спасибо Алексей за исчерпывающие ответы.

    #17713

    Вопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
    Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?

    ну были фотки вроде с 1903 г.-там вроде закрытые трамваи,а может всё наоборот,такие трамваи(как сегодня ретро),условно летние,пускали на линию,что люди не парились

    #17714

    Вопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
    Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?

    Як я розумію, отак і їздили, прямо на морозі. (Закриті вагони, безумовно, також були.) У двадцятих водієві стали вставляти вітрове скло https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/19702073_1818262658502838_4774373895405158628_n.jpg.

    Я і для цього також цю схему й навів. Можемо бачити, що “офіційна версія” нікуди не свістить. Колія вулицями Шмідта, Короленка разом із “бельгійською” петлею на вокзалі з’являються лише на плані 1909 року. Тут питання, що спочатку один міський маршрут був – “Брянський з-д” – “Казанська”, – чи від початку на Шмідта пересадка була? Дякую, що звернули увагу.
    Але й від мене тоді не зовсім з цієї теми питання. Як розуміти задній трафарет “Брянський завод” (і все) на вагоні з відомої стереофотографії М. Вечерського? (Завважу тут вкотре, що інвентарних номерів вагонів на старих фотографіях геть не видно!)

    #17814
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Шляхи комунальника. — Дніпропетровськ, 1931. — № 10 (11 жовтня). — С. 2.

    Attachments:
    #17816

    Теперішні одинадцятий, сімнадцятий, минулий вже десятий – все це діти цієї невеличкої Цегельної колії.
    Як же ж там їздили у два вагони? Може зробили роз’їзд? На плані 1929 року роз’їздів нема. А у проєктах 1933 року один вагон на цю колію.

    #17817
    imperator
    Учасник

    А ул.Запорожская – это нынешняя Войцеховича?
    И изначально в район нынешнего 3его депо шла только одна линия от Пушкина(как в 19веке по Артёма)? И скорее всего по центру Савченко, а не как сейчас?

    #17818

    А ул.Запорожская — это нынешняя Войцеховича?

    Да

    #17819

    … И скорее всего по центру Савченко, а не как сейчас?

    Моя версія, що мостовою непарного боку. Хоча, звичайно, тупик 1935 року могли змонтувати й не точно трасою Цегельної колії. За фото дякуємо Г. Цапову і А. Костюку.

    Attachments:
    #17822

    На плане города 1929г. эта линия идет по Савченко, я не сразу и заметил, потому что одна колея всего.

    Attachments:
    #17997
    vladislav kliuchik
    Учасник

    За зразковий трамвай. — 1935. — № 23 (16 травня). — С. 2.
    Упоминается 9-я линия

    Есть мысль, что 4-ка тогда разворачивалась на Исполкомовской.

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 766 по 780 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .