- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
25.02.2021 о 06:58 #17705Горлов ВладимирУчасник
интересный маршрут
26.02.2021 о 11:48 #17706Олексій АдамчикУчасникТрамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
Взяв зі сторінки Антона Мухіна Екскурсії Дніпром https://www.facebook.com/excursiondp/?__tn__=-UC*F, за що йому дуже дякую!
Посилання на власне фотографію https://www.facebook.com/excursiondp/photos/a.435235307258872/848275942621471.Attachments:
26.02.2021 о 14:06 #17708Горлов ВладимирУчасникТрамвай на Вокзалі, коли ще не було розворотної петлі. Така чудова фотографія, що треба продублювати.
Алексей,а как же тогда там было-2 стороны управления в трамвае?Трамвай действительно по углом к вокзалу стоит,разворотом и не пахнет26.02.2021 о 17:49 #17709Олексій АдамчикУчасникОце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані – я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.Attachments:
27.02.2021 о 01:08 #17711imperatorУчасникВопрос не по теме – а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?27.02.2021 о 07:47 #17712Горлов ВладимирУчасникОце ж на фото й є досторонній. Як кажуть чи пишуть, водій забирав з собою рукоятку контролера й йшов на протилежний кінець вагона, він же чи кондуктор переводив штангу, й можна їхати. Контролери мабуть просто паралельно з’єднані — я абсолютно не уявляю електричну схему трамвайного вагона.
Розворот начебто вперше з’являється на плані 1909 року, а на 1908 колію підведено до пішоходного мосту, ну де ми й бачимо вагон.Спасибо Алексей за исчерпывающие ответы.
27.02.2021 о 07:51 #17713Горлов ВладимирУчасникВопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?ну были фотки вроде с 1903 г.-там вроде закрытые трамваи,а может всё наоборот,такие трамваи(как сегодня ретро),условно летние,пускали на линию,что люди не парились
27.02.2021 о 12:15 #17714Олексій АдамчикУчасникВопрос не по теме — а зимой ездили другие вагоны или эти как то обшивали снаружи ну и стёкла ставили на них? Ведь в принципе раньше зимы были с долгими периодами отрицательных температур, ну хотя бы такие, как я помню с 80х-90х годов. Или зимой трамвай стал использоваться только с появлением вагонов подобных ретротрамваю Лиссабона и пр., т.е. где то сразу перед первой мировой?
Алексей, а где на карте 1908года линия на управу от второго депо и по Шмидта/Горького и на вокзал с таким же тупиком той четвёрки?Як я розумію, отак і їздили, прямо на морозі. (Закриті вагони, безумовно, також були.) У двадцятих водієві стали вставляти вітрове скло https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/19702073_1818262658502838_4774373895405158628_n.jpg.
Я і для цього також цю схему й навів. Можемо бачити, що “офіційна версія” нікуди не свістить. Колія вулицями Шмідта, Короленка разом із “бельгійською” петлею на вокзалі з’являються лише на плані 1909 року. Тут питання, що спочатку один міський маршрут був – “Брянський з-д” – “Казанська”, – чи від початку на Шмідта пересадка була? Дякую, що звернули увагу.
Але й від мене тоді не зовсім з цієї теми питання. Як розуміти задній трафарет “Брянський завод” (і все) на вагоні з відомої стереофотографії М. Вечерського? (Завважу тут вкотре, що інвентарних номерів вагонів на старих фотографіях геть не видно!)Attachments:
03.03.2021 о 22:46 #17814vladislav kliuchikУчасникШляхи комунальника. — Дніпропетровськ, 1931. — № 10 (11 жовтня). — С. 2.
Attachments:
04.03.2021 о 00:07 #17816Олексій АдамчикУчасникТеперішні одинадцятий, сімнадцятий, минулий вже десятий – все це діти цієї невеличкої Цегельної колії.
Як же ж там їздили у два вагони? Може зробили роз’їзд? На плані 1929 року роз’їздів нема. А у проєктах 1933 року один вагон на цю колію.04.03.2021 о 02:26 #17817imperatorУчасникА ул.Запорожская – это нынешняя Войцеховича?
И изначально в район нынешнего 3его депо шла только одна линия от Пушкина(как в 19веке по Артёма)? И скорее всего по центру Савченко, а не как сейчас?04.03.2021 о 03:13 #17818Сергій МушенокУчасникА ул.Запорожская — это нынешняя Войцеховича?
Да
04.03.2021 о 10:45 #17819Олексій АдамчикУчасник… И скорее всего по центру Савченко, а не как сейчас?
Моя версія, що мостовою непарного боку. Хоча, звичайно, тупик 1935 року могли змонтувати й не точно трасою Цегельної колії. За фото дякуємо Г. Цапову і А. Костюку.
Attachments:
04.03.2021 о 10:57 #17822Сергій МушенокУчасникНа плане города 1929г. эта линия идет по Савченко, я не сразу и заметил, потому что одна колея всего.
Attachments:
14.03.2021 о 00:30 #17997vladislav kliuchikУчасникЗа зразковий трамвай. — 1935. — № 23 (16 травня). — С. 2.
Упоминается 9-я линияЕсть мысль, что 4-ка тогда разворачивалась на Исполкомовской.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .