Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникТе, що вони вийшли з 6-го або 9-го трамвая, Ви й без мене розумієте. Таких, “центральних”, зупинок там не так й багато. Але від чого це міг би бути паркан, ще й від чогось такого, що в ньому є перукарня, поки вигадати не можу. І будівлю не знаходжу. (Вона, як на мене, поза парканом).
Нагадайте, будь ласка, там до дати геть немає прив’язки (ну, крім згадування райпромкомбіната)? А то я з тієї сторінки нічого не бачу. Я пам’ятаю, що вони там йдуть з проспекта, стоять на Островського, але до дати, здається, прив’язки немає?
Олексій АдамчикУчасникНу, загальний вигляд теж не можна скидати з рахунку. Я не уявляю таку клумбу – гіркою – у парку Чкалова. І будинку жодного не втрапило до кадра (хоча таке можливо, звичайно; ми дивимось або на схід, або на північ).
Велика ймовірність, що ця ж клумба з залишком “постамента” у відео від Світлани Максимової (було сьогодні десь на стор. О. Присягиної). Ліхтарі там, щоправда, схоже, вже інші, але там важкувато розібрати.
Ну і в принципі, у парку Шевченка нам залишається, власне, лише ця клумба https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=180462#16/48.4627/35.0698. Бо на іншій на час фото з супутником ще має Сталін стояти.
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=3616107255175184&set=a.262978550488088.
Дякую за запрошення, Олександре, але, на жаль, ні. У соціальні мережі – ні. Поки Артем надає цей майданчик (щиро дуже дякую йому за це), я тут попишу. У свою чергу, запрошую Вас заглядати сюди! І звісно, ще раз дякую Вам за матеріали, що Ви опрацьовуєте і оприлюднюєте!
Олексій АдамчикУчасникНі, я з фізтеха. І будинки праворуч навіть до мого народження не дожили – я їх бачу вперше (так що фото – чималої цінності). Я ж кажу, мені завдання не здалося простим. Ясно, що компанія – швидше за все, колишні співучні; ясно, що недалеко від парка Шевченка; ледь-ледь знайшов на фото хоч якісь тіні; далі думав і шукав.
Олексій АдамчикУчасникМожна дивитися скільки завгодно. Але це номер 59! https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/434448581313309/?type=3&theater.
Олексій АдамчикУчасникТехнічні складнощі. Перепрошую!
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗавершу з позавчорашніми фотографіями від О. Волока, ще раз подякувавши за них.
Ця, як на мене, явила собою непросте завдання. Але все ж знайшлося! Це вони стоять отут: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=2210841#18/48.45271/35.06424. А стіна зараз виглядає так: https://www.google.com.ua/maps/@48.4527713,35.0641809,3a,75y,272.09h,107.38t/data=!3m7!1e1!3m5!1sjji9C7V2fIA1QaD-EVDbJw!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Djji9C7V2fIA1QaD-EVDbJw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D126.88423%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=uk.
І дату фотографій можна трохи підправити – це 60-ті роки, бо у 1970-му вже дев’ятиповерхівку просп. Гагаріна, 3 чи то побудовано, чи то будують.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникКолії на Шмідта і ті дві криві вже були тринитковими з 1935 року.
Тут десь вище, у замітках, присвячених різним маршрутам у 40-і роки, є відомості про те, що старі трамвайні коліі було знято швидше за все у 1945 році, можливо, у 1946. Будівництво там справді йшло дуже важко і довго.
Олексій АдамчикУчасникЗалізниця – Міськвітка. З Озерки йшла протилежним краєм бульвара вул. Горького. З тим трикутником сімка до перетинів залізниці не доїздила б.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникУ вікіпедії пишуть, що кінцева “Вокзал” вузькоколійної сімки з 13 вересня 1945 року була на Широкій – розуміємо – Горького.
Таке цілком можливо. Трикутник Проспект – Горького – задом на Шмідта – Проспект.
Можна зрозуміти, що це дата закриття площі для будівництва нового вокзала. Підтведження б якесь… Ця дата багато де могла б знадобитися.
Олексій АдамчикУчасникВолодимире, з цими схемами треба дуже обережно. Вони – дітище свого часу. Зараз інформації суттєво більше, і хиби цих схем мають досить суттєву вагу.
Олексій АдамчикУчасникПятірка з грудня 1941 (може з січня 1942) до 1951 не ходила. У 1950 році газетярі пишуть, що трамвай вперше після війни пішов Базарною далі Короленка. З 1950, ну може з самого початку 1951 року вся лінія до Табірного базара – ширококолійна. А звідти до Транспортного – взагалі з 1948 року.
Там, у вікіпедії, є відомості про третій маршрут у 1945 році з кінцевими Вокзал – Базарна. Вірити чи ні – не знаю. У газетах згадок про нього мені не траплялося. Але тут знов згадується кінцева “Базарна”. Хтозна, може й справді існував який короткий час?
Але тільки якийсь дуже короткий, бо у другій замітці за жовтень 1945 явно йдеться про сьомий маршрут Вокзал – Транспортний інститут. Так що лінія Артема функціонувала. Та й, враховуючи, що Базарною до Артема руху не було, то Артема – єдиний шлях до 1948 р. вузькоколійним вагонам туди дістатися.
Під час війни пасажирськоо руху Артема, схоже, не було. Але лінія, швидше за все, залишалась потенційно фунціонуючою, бо у травні 1942 (пасажирськоо руху у цей час не було взагалі) були як мінімум плани, які, як на мене, цілком ймовірно, що було реалізовано, організувати вивезення сміття після зими з міста вантажними трамваями ночами. Звалище було в балці біля кінцевої “Транспортний інститут”, туди було прокладено трамвайний тупик ще у 30-х роках сучасною вулицею Миколи Гнатюка. З Карла Маркса мали вивозити сміття довоєнним сьомим маршрутом, а з Чкалова – довоєнним десятим маршрутом. Це все у “Дніпропетровській газеті”.
Олексій АдамчикУчасникТак, дякую, Володимире!
Олексій АдамчикУчасникВкотре подякуємо Олександрові Волоку і Ірині Ярошенко https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3.
Сквер Героїв, знято від обкома партії, вдалині Сєрова, 17, 15.
Поза сумнівами Дитячий парк. Позаду – проспект Дм. Яворницького, 70 і якась споруда в парку. Може трансформаторна будка? Не вперше вже вона трапляється на фото. Я гадав, що то, можливо, літній к-тр, але звідси, начебто, всю споруду видно, вона маленьку площу займає.
Впевнений, що парк Шевченка – ліхтарі, бордюри і загальний вигляд. Так виглядають клумби у парку Шевченка.
Олексій АдамчикУчасникВелика подяка, особливо за час на пошуки!
-
АвторЗаписи


