Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 1,336 по 1,350 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • Нехай і тут залишиться посилання на той коментар. https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-perioda/page/45/#post-17406.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17406

    Дуже дякую Олександрові Волоку за фотографію у кращій якості, ніж на віоліті. https://www.facebook.com/photo/?fbid=3631212706997972&set=a.262978550488088. Бо я дивлюся на неї вже кілька місяців, і от, у “покращеній” якості роздивився. Ще раз дуже дякую. Це не проспект. Це Центральна площа. Тільки треба мати на увазі суттєву обставину: готеля “Центральний” ще нема!

    А тепер я ще тричі подякую Олександрові за те, що його придбання наштовхнуло мене на здогад про пізнішу (тут йтиметься про пізнішу, ніж 1958 рік) побудову готеля. Бо нарешті я зрозумів, де знято ледь не “найбезнадійнішу” сцену у “Біля тихої пристані”. Я розглядав варіант Центральна площа, 6 і раніше, але, якщо не врахувати відсутність готеля, то воно явно не ліпиться, а от без готеля – те, що треба. Тільки вхід, значить, був не посередині, а з правого края. (Це перевіримо згодом). Але з цією сценою ще не зовсім покінчуємо, ще треба знайти десь геть у іншому місці наступні кадри, нібито зняті на тому самому місці. Але то щось геть інше. Можливо, сквер Героїв і Сєрова, 15. Але це – дуже попередньо. Треба ще подумати. Для одного дня вже знайшлося чимало. Ще раз дякую О. Волоку!
    (Так, тут я усе наплутав зі скріншотами: другий файл – це пізніші кадри, у іншому місці, а третій файл – оце вони – кадри з Центральна площа, 6 на задньому плані. За плутанину дуже перепрошую!)

    До речі, Ви тільки подивіться, який все ж (надто на той час) інтенсивний рух Центральною площею. Вже не так і дивно виглядає прокладання там тролейбусної лінії. Хоча, жвавий рух на цьому кварталі був ще у 80-х, коли автобуси розверталися Ширшова – Центральна – Миронова.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17405

    Дякую, Владиславе, за обидва повідомлення!
    Я після минулого нашого обговорення анітрохи не сумніваюся, що п’ятірка ходила. Принаймні у 1951-55 роках. Це фото – беззаперечний доказ, що колію п’ятірки було перешито, бо на фото та рейка, яка не спільна у ширококолійного вагона і у вузькоколійного. Це рейка лише для ширококолійних вагонів, тобто колія повз музей – широка.
    До речі, у цьому світлі ще один Ваш матеріал: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/Dzerzhinets.-Dnepropetrovsk-1975.-37-802-19-noyabrya.-S.-2.jpg. Не знаю, чи зберігався там довоєнний розворот, а от фотографію часточки колії п’ятірки (широкої!) точно маємо.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17398

    І тоді це знято десь отут https://www.google.com.ua/maps/@48.4982223,35.0624007,3a,75y,111.45h,95.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXi9EzS8iBLnIpRjfudXQBg!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk, а йдуть вони на вокзал станції Нижньодніпровськ. Я б погодився, але не вистачає двоповерхівки, щоб була праворуч позаду. Плюс в тупику той металевий стовп. Тому версію свою не змінюю. А щодо майстерні і перукарні, то, як я розумію, там, в тупику шістки, був справжній центр АНД р-на доки не перенесли звідти райраду. А раніше там ще й базар був. Може, навіть на час знімання ще був. Треба в старих газетах пошукати. І огорожа, можливо, для базара й встановлювалася.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17396

    Трамвай пішов у вересні 1955 року.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17391

    І ще трохи розвину свою теорію. Час знімання – 1956-57 рік. Бо тоді шістка ще не ходила до пл. Д. Бідного. Бо інакше все ж їм зі стількома речами не було сенсу йти аж на пл. М. Островського.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17389

    У довіднику 1975 року – Свободи, 30.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17386

    І все-таки це вони зійшли з шостого трамвая. Ось люди з фотогрфії так досі й сидять https://www.google.com.ua/maps/@48.4962561,35.0648063,3a,27.9y,111.06h,96.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7ZGstd09_sZAUTHW2HHF_w!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk, паркан вже давно впав, а вони все сидять.

    P. S. Це точно воно. Беззаперечний орієнтир – металевий стовп трамвайної контактної мережі. І хоча вилядає так, що другий стовп їй має заважати, виходить, що не заважає. Будинок на правому краї – це аж Каруни, 4.

    P. P. S. Хоча, звичайно, завжди залишається ймовірність помилки. Тим не менш, це моя версія.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17385

    Орієнтири – огорожа, що була на Чкалова, і трансформаторна будка на бульварі на правому краї фотографії. Під час останніх знущань над бульваром цю будку знесено.

    Так а що вони на Карла Маркса, 96 роблять? Я схиляюся до послідовності Проспект – пл. М. Островського – АНД.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17382

    Володимире, Ви там на сторінці О. Присягиної демонстрацію дарма вгору відсилаєте. То вони вулицею Чкалова йдуть. Люк з фотографії сьогодні виглядає так https://www.google.com.ua/maps/@48.4634192,35.0348022,3a,75y,202.11h,54.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1skJ9KlchV9mFFMMUDj1dOQA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17381

    Ні, приїхали-то у АНД. З цього ж і питання виникло.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17379

    Може то вони на пл. М. Островського не на трамвай пішли, а на третій тролейбус?..

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #17378

    Видимо, слід розуміти, що там, на фейсбуці, наведено лише цю одну фоторафію, і мої твердження Вас у такому випадку певно спантеличили. Я не з’їхав з глузду, але пригадати, звідки ця фоторафія, пам’яті не вистачило. Сьогодні ледь не цілий день шукав. Ось вони: https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/40900013773/in/album-72157708621242254/, https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/40900037583/in/album-72157708621242254/, https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/33989363858/in/album-72157708621242254/. Дякуємо Вікторії Колосовській і Олександрові Волоку.
    Думати буду мабуть вже завтра. Хоча, надійніше було б, якби Вікторія Юріївна розповіла, куди вони могли їхати повз вокзал і повз зупинку того-таки 6-го трамвая на проспекті із такими валізами і вудками.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17376

    Присутнім особисто, певна річ, я не був, але у мене відклалося у пам’яті, що її було знесено. Хоча технологія знищення міста – то вже другорядне. Якщо, наприклад, сама впала – так спростуйте, будь ласка, припущення, що її підірвали, заклавши тротил. З часом підіймемо пресу – це точно обговорювалося тоді.
    Якщо сама впала, хто сів за це? Чому не відновили? До чого тут трамваї? Що, мешканцям будинків поруч терміново бігти з них? Бо незабаром же мають зруйнуватися від трамваїв?!

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #17372

    29 березня 1976 року. Зупинка ще є. https://www.facebook.com/photo?fbid=1111341892662299&set=oa.549821982188595.
    Дякуємо О. Присягиній і Л. Я. Соколовій.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,336 по 1,350 (всього 3,047)