Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 211 ответов, 4 участника, последнее обновление  vladislav kliuchik 15 час., 16 мин. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 166 по 180 (из 212 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #12441

    І ще. Сергій і Олег вже підіймали питання щодо 304 вагона. А я кажу, що мої погляди за останні дні з багатьох питань змінилися. Так от, почитавши в інтернеті, про вагони «Х», я тепер більш ніж впевнений, що на обох фотографіях — один і той самий вагон. А їх ВСІ (це те, що мене дивувало) — «Х» різних виробників, миколаївські (дякуємо І. Науменку, він пояснює, що «юмтівські» вагони — це миколаївські) перебудовували за спільним проектом типової модернізації (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5_(%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BD)).
    Єдине що, є в мене підозра, що вагони з номерами на триста — це таки вагони виробництва КЗЕТ (київські), тобто правильніше їх називати «2М». Згадайте, Владислав казав, що довоєнні «пульмани» отримали у нас номери 301, 302, 303.

    #12445
    vicente
    vicente
    Участник

    …Вагони «Х» з малими номерами… (…) …Виробництво в Усть-Катаві — з 1937 року. До цього часу, слід розуміти, ці перші номери вже звільнилися. Хоча, ми читаємо, що ще після війни на лівий берег переправляли вагони Ganz. Але, гадаю, там з номерами все було гаразд.

    Вот, ещё один интересный вопрос. Бельгийские вагоны и вагоны Городского Трамвая изначально имели независимую нумерацию. То есть, в городе с 1906 года было два первых, два вторых и так далее… Когда обе сети объединили, какие-то вагоны должны были перенумеровать. О бельгийских вагонах мы читаем в «Летописи» в записи, датированной 1933 годом: «Списаны старые бельгийские вагоны…». Предположив, что другие номера получили вагоны 2-го депо, можно прийти к выводу, что:
    1) к 1937 году номера 1-50 были свободны.
    2) послевоенные «Ganz» на левобережных маршрутах были более поздние — Городского депо

    #12461

    Тільки зараз побачив на transphoto миколаївські 35 і 39. Ну, враховуючи відомість 1.05.1961, тут, мені здається, потрібні докази. Миколаївські всі, начебто, на двісті. Може, то суто п’ятигорські номери?
    Чи вірно розуміти, що номери дореволюційних причіпних слід шукати на сто? Чи у них взагалі не було номерів?

    #12482
    vicente
    vicente
    Участник

    Вагоны были добавлены явно «со стоооны» Пятигорска. То есть, там «откопали» какую-то информацию о переданных из Днепропетровска вагонах и «штампанули» два вагона в базу города. Вполне возможно, что это пятигорские номера.

    Что до ведомости, 1.5.1961 — как жаль, что нет в сети ещё таких ведомостей! Она многое проясняет, но, вопросы всё равно остаются. В частности, и по двузначным вагонам на 1961 год. Например, мы полагаем,,что в том году КТМ/КТП-1 уже все пришли («Летопись» говорит о последней поставке в 1961 году). Номера моторных , по «легенде» — 41 — 100 (41- 99 или 41 -98). На Первом маршруте двузначные — КТМ-1 (возможно, 99 — КТМ -2), на 5-м, получается — тоже (41-45). Есть фотографии «десятки» с этим подвижным составом, так что, скорее всего, 50-59, 65-68 (помню упоминание о 65, который «10 лет проработал во 2-м депо», а также фото 50 на Рабочей), 73, 76-79 — тоже КТМ-1.
    На «11» мы видим среди прочих вагон 74. По идее, это также должен быть КТМ-1.
    Но, не бывает всё хорошо и стройно. Уже какое-то время я разглядываю периодически фото на СТТС вагона 76 «11» маршрута, датированное «50-е». Разглядываю потому, что «семёрка» мне кажется странной… Возможно, это «3»?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #12486

    Я теж вважаю, що це 36 вагон.
    З сімдесятих вагонів, що у 1961 році були у другому депо, в «Електротранспортнику» другої половини 60-х років мені зустрілися 78, 79 — на першому маршруті, 74 — на третьому і сімнадцятому маршрутах. На жаль, 73, 76 і 77 не зустрілися зовсім. Але не бачу приводів вважати, що десь навіть не на п’ятидесятих, а на сімдесятих номерах порушувалася система. Ця фотографія не може бути таким приводом, бо перша цифра не схожа ні на що — і на сімку також не схожа.
    І знов-таки, я впевнений, що у відомості не 99 вагон, а 98.

    #12487
    vicente
    vicente
    Участник

    Да, пожалуй, Вы правы! Девятка на той печатной машинке — совсем другая. Кроме того, обратите внимание, что а «88» вторая восьмёрка немного «наползает» на предыдущую. То же самое мы видим и с «258» и «268».

    #12488

    … Номер вагона на фотографії з «Центральної прохідної» не 76, а 36, і він є у відомості 1.V.1961 р.

    Або, як варіант, номер — 16 (також друге депо, маршрут 11), а решта зайвого — дефекти фотографії.

    …доказів я поки не знайшов, але точно пам’ятаю, що десь написано що відкривав тоді рух поїзд № 50. Як знайдеться, я скажу, де це написано.

    Я, мабуть, знов все поплутав, бо я знайшов, що 50 відкривав рух на маршруті № 14 1966 року, а про цей нічого не знайшов. Треба читати, що там на борті причіпного написано.

    #12489
    vicente
    vicente
    Участник

    Чи вірно розуміти, що номери дореволюційних причіпних слід шукати на сто? Чи у них взагалі не було номерів?

    По прицепам.
    «Пробежался» по «Летописи»… Исходя из неё (упоминание в нескольких местах), трамвайный парк до войны (Гражданской) составлял 142 вагона: 97 моторных и 45 прицепных. «Николаевские» вагоны (по Ааре Оландеру) выпускались с 1927 года. В этом году в «Летописи» нет упоминания о поступлении в город нового ПС. Но, в 1928 читаем «вот и в этом году…» поступили новые вагоны. Но, по вопросу о прицепах, важно следующее: 1. Моторные нумеровались, начиная с 200.
    2. Тот же Ааре Оландер пишет, что прицеп 201 был 141
    https://transphoto.ru/photo/303396/?vid=128521
    (Вообще, мне кажется, этот товарищ знает гораздо больше, чем говорит. И то, что мы пытаемся понять методом «научного тыка», у него разложено по полочкам давно… Ха-ха)
    3. Исходя из вполне логичного предположения, которое я выдвигал недавно о введении общей нумерации МАНов (всё-таки, так правильней говорить, наверное, чем обзывать их «Гансами»), как рабочая гипотеза — прицепы могли быть 100-139 или 98-139… или что-то в этом роде. Возможно, имеет право на жизнь версия 100 (101) — 144 (145) с приведением к 1927-му году к последнему 139 или 140 («Летопись» пишет, что к этому времени некоторая часть дореволюционных вагонов пришла в негодность).
    4. Нумерация первых советских вагонов в городе 20х-14х
    Оккупационное фото «николаевского» 167
    https://transphoto.ru/photo/1218825/?vid=486793
    в разрез с этой гипотезой никак не идёт. Наоборот: вполне можно предположить, что мотор рядом с ним — 227

    #12490

    Так, дякую! Тут, до речі також щось на кшталт 160 http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/YE79635.jpg.
    Для подальших роздумів кілька післявоєнних поїздів, що трапилися мені в пресі. 1 — 533 (приблизно 1959 рік), 205 — 527 (1966 рік), 250 — 154 (1966 рік, ага — а раніше ми бачили нібито 155 моторний у 1967 році), 307 — 618 (1956 рік), причіпний 507 (маршрут 6, 1956 рік)

    #12498

    vladislav kliuchik
    Участник

    Мне скинули книгу «Електротранспорт України»
    Раздел про трамвай

    Думаю, данные из книги что-то наконец-то прояснят.

    https://drive.google.com/open?id=1HJQxAY6_W4ZZd58RGqwq_l_vgpYWKflj

    #12499

    vladislav kliuchik
    Участник

    (Вообще, мне кажется, этот товарищ знает гораздо больше, чем говорит. И то, что мы пытаемся понять методом «научного тыка», у него разложено по полочкам давно… Ха-ха)

    Этот товарищ на сайт вообще не заходил с 2016 года. Может уже и случилось чего.

    Ну а так, я думаю, много инфы может быть в архиве ДТТУ и трамвайных/троллейбусных депо.

    #12502

    Ого! Оце так подарунок! Дуже дякую, Владиславе! Звичайно, я цього не бачив раніше, то я щось вигадав. Дуже дякую!
    Але, мені здається, ми непогано все вирахували.
    Ну і, звичайно, величезна подяка авторам і тим, хто доніс до нас цю інформацію.

    Дещо лишається нез’ясованим, деякі неточності видно, але це, безумовно, (ну, принаймні, для мене) прорив!

    Владиславе! Там Ви запитуєте про трамвайну зупинку між Телевізійною і Транспортним інститутом. В старих газетах мені пару разів траплялися скарги пасажирів, що трамваї проїжджають повз зупинку «вул. Університетська». Ця назва протягом історії кочувала від вулиці до вулиці, підіймаючись проспектом Гагаріна. В цьому випадку, я точно розумію, що йдеться про вул. Івана Сірка. Оскільки власне Івана Сірка через дорогу від трамвайних колій, то я для себе вирішив, що зупинка була на перехресті з вул. Марі Кюрі. (Власне, маю велику підозру, що і вул. Марі Кюрі теж була Університетською разом з Івана Сірка, або, взагалі, там була якась каша з вулиць Університетської і Севастопольської).

    Дуже дякую за енциклопедію!

    #12503

    vladislav kliuchik
    Участник

    Что за ликвидированная трамвайная линия между набережной и ул. Вокзальной?

    #12506

    В книзі сказано, що четвірка у 1941 році йшла вул. Ленінградською (без пояснень). Зараз, маючи аерофото, це ми можемо впевнено виключити.
    Натомість, вікіпедія https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9 повідомляє, що у 1945 році четвірку від Диспетчерської подовжують Горького — Ленінградська — Пастера — Вокзальна — Горького. Це, на мій погляд, цілком можливо. Я вже звертав тут увагу на цей цікавий факт. Якщо так, то треба додавати до закритих колії вулицею Ленінградською. А у 1949, згідно з вікіпедією, поновлено довоєнну схему Горького — Вокзальна — Привокзальна — Вокзал — і назад тим самим шляхом. Ну, а у 1951 збудували новий вокзал із площею, і четвірку перенесено на відоме коло Горького — Вокзальна — Пастера — проспект — Шмідта.

    #12508
    vicente
    vicente
    Участник

    Вау!
    Вот, уж, действительно — подарок — так подарок! Спасибо огромное!
    Немного систематизировать «перекрёстным» методом — и, возможно, можно будет поставить точку с моделями.
    Над номерами надо немного «пошаманить»… Ну, и с распределением по депо… на основании ваших исследований…
    Хороший день =)))

Просмотр 15 сообщений - с 166 по 180 (из 212 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.