Главная Форум Транспорт Закрытые трамвайные линии

В этой теме 9 ответов, 3 участника, последнее обновление Артём Костюк Артём Костюк 1 неделя назад.

Просмотр 10 сообщений - с 1 по 10 (из 10 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #9290
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Когда-то я написал большой обзор:

    История Днепропетровского трамвая: ликвидированные участки

    В этой тебе предлагаю собирать фотографии, где запечатлены закрытые участки трамвайных линий

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #9291
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Впервые мне попалась фотография трамвайной линии, соединяющей Старомостовую (Островского) и Вокзальную площадь. Если верить источнику, это ул. Привокзальная:

    Трамвайная линия на ул. Комендантская

    Сегодня это место выглядит так:

    Привокзальная улица Днепр

    Спасибо Александру Волоку за наводку.

    Источник

    #9294

    Дуже дякую всім причетним, що нарешті роз’яснили, що це. А то всюди фігурує, що це вул. Вокзальна, а трошки подумати розуму не вистачало.
    Окрема особлива подяка за друге фото (вид від вокзалу) на https://bonum-urbis.blogspot.com/2017/11/blog-post_55.html. Дуже цінних два види!
    Доповнімо цю лінію фотографією далі, за церквою (взяв її дзеркально відбитою десь в інтернеті — не пам’ятаю, де саме; тут наводжу так, як реально на місцевості).
    Для зручності хай буде поруч фрагмент аерофотознімку 1918 року.
    Також хочу навести фрагменти планів 1913 і 1910 років і запитати, може відомо, коли сформувалася ця ділянка вул. Привокзальної? Якщо на плані 1910 року немає помилки, то обговорювана лінія — це вже друга, а спочатку вона виходила з вокзалу на нинішню Пастера ближче до залізниці позаду церкви.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #9302
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    стоп! судячи з планів та тексту джерела — лінія не доходила до кільця на Вокзальній площі!

    Тоді що це за колії:

    http://artkostyuk.com/photo/tram/vokz-ostrovskogo-prw.jpg

    http://artkostyuk.com/photo/tram/vokzal-42-prw.jpg

    #9303

    Пізніше з’єднали.
    До революції ж з кільцем — власність бельгійської фірми, а з тупиком — міська власність.

    #9325

    Трапилася фотографія зі звичним ракурсом, але, здається, побільше колії видно в кадрі. Розміщу її тут — вона ж за темою. В інтернеті вона тут https://meshok.net/item/28832647_%D0%A4%D0%9E%D0%A2%D0%9E_%D0%94%D0%9D%D0%95%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%A1%D0%9A

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #9330
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій, дуже дякую..

    #9343

    stolbchenko
    Участник

    На днях была заметка на информаторе, что раскопали старые рельсы около речпорта. Интересно, что это за ветка?
    https://dp.informator.ua/2018/07/06/v-dnepre-vozle-rechporta-iz-za-remonta-tramvajnyh-putej-stradayut-kolesa-avtomobilej/

    #9344

    То не трамвайна, а залізнична колія на холодокомбінат. Ці рейки завжди були в одному рівні з мостовою. Повністю закатали в асфальт їх відносно нещодавно (не більше десяти років).

    #9345
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    На днях была заметка на информаторе, что раскопали старые рельсы около речпорта. Интересно, что это за ветка?

    Там, кстати, в 65 году было довольно много путей:

    http://artkostyuk.com/imghost/image.php?di=FF77

Просмотр 10 сообщений - с 1 по 10 (из 10 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.