Главная Форум Транспорт Закрытые трамвайные линии

В этой теме 508 ответов, 10 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 день, 14 час. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 451 по 465 (из 509 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #14535

    Дякую, Владиславе, Вам і Вашим помічникам!
    Також спробую трохи спрогнозувати: нарешті після років п’яти планувань двійку, п’ятірку, ну і тепер вже десятку подовжено до ДЗМУ; до центральної петлі ходить щось одне — або ширококолійна вісімка, або вузькоколійна трійка (хоча сама петля вже триниткова); першої дев’ятки вже не буде (десь з кінця 1935 р.).
    Дуже цікаво також буде подивитись перелік зупинок.

    #14536

    Можливо, хтось зможе до пуття роздивитися, чи не прокладають вони її тут?

    Роздивився у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/41675542761/in/album-72157690270871970/ — дякуємо йому. Ні, не прокладають. І кривої в цьому напрямку нема.

    #14537
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Владиславе, Ви бачили http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/7.dribN.E.A.-5-Mun.-Lager-in-Dnipropetrowsk-1941-N21058-1.jpg? Опори вул. Любарського (Білостоцького, Білостоцькою) далі завода Артема. Коли є опори, колії напевно теж є. А контактну мережу пообірвано, бо це вересень-жовтень 1941 р. Літопис ДЕТ http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/, в принципі, під 1937 роком нерішуче натякає на лінію на Н.-Д.-Вузол, але з архіва мені пригадується, що у 1937 вони приймали лінію справді лише до завода Артема. А от пізніше, схоже, що вона таки подовжилася. Мені і кільце там на Вузлі ввижається. Зовсім не там, де зараз.

    А где это снято?

    #14538
    #14539
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Так может быть до мясокомбината девятку успели продлить ещё до войны? А после войны её туда не впервые провели, а восстановили?

    Или до войны она даже ходила ещё дальше, но линия не сохранилась?

    #14540

    Так, саме це я й маю на увазі. За маршрут поки боюся говорити, а лінія була 100 %. Хоча я не розумію, навіщо було б не використовувати наявну лінію. В принципі, як на мене, то логічно було б довести лінію як не до Самари, то хоча б кудись сюди https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.48066/35.13528 чи сюди https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.47950/35.13393, але все-таки я там не можу вирахувати розворотних петель. А от тут я готовий в неї повірити https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.47752/35.11773.
    Ось ще один найчудовіший портрет цієї лінії, краще нікуди видно колії. Ми десь тут вже обговорювали цю фотографію (швидко не знайшов), але тоді в мене здорового глузду не вистачило повірити, що це трамвай, я вирішив, що якась залізниця.
    А взагалі дивно: і за літописом — з поїзди на маршруті № 9, і на аерофото 6.04.41 р. це підтверджується — чому так мало на найдовший в місті маршрут???

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14543
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Может быть в первой половине 1941 линию только строили и вот-вот готовились продлить маршрут № 9 но из-за войны не успели.

    Помнится, на спутниковом снимке 1965 года около КГШ есть разворотная петля и видно, что линия туда проложена,. Но КГШ тогда ещё строили, а конечная маршрута 16 до ввода КГШ была около ПМШ, там где потом построили поликлинику, на спутнике там даже видно вагон на развороте. Для чего использовали продлённый участок — непонятно. То ли чисто для строителей, развозить их в час пик, то ли как грузовая. Но КГШ вообще аж в 1968 открыли.

    #14544

    Так, таке теж можливо, звичайно.

    #14551
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Сотрудники Одесской национальной библиотеки прислали копию этой брошюры.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14556
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Продолжение

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14561
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Окончание

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #14565

    Владиславе, величезна подяка Вам і одеським працівникам! Оце — справжнє джерело! Два мільярди знаків оклику!

    #14566
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Не за что! Надеюсь, что в будущем найдутся такие же справочные брошюры за другие годы, если они издавались. Хотя в Одесской только такая.

    Тут указана дата подписания к печати — 17.07.1937.

    Вроде все предположения оправдались.

    Хотя вообще странно, что к июлю 1937 тройка ещё не убрана на центральную петлю. Я думал, что это произошло году в 1936.

    А вообще когда туда добавили узкую колею?

    Восьмёрку уже продлили до Киевской, но она всё ещё ходит в центр. Возможно, она так ходила вплоть до войны.

    Двойку и пятёрку уже продлили к ДЗМО.

    Десятки ещё нет.

    С линией на кирпичные заводы непонятно — была ли она ещё в 1937 пассажирской?

    #14567
    vicente
    vicente
    Участник

    Непонятна остановка «Райсовет» на трассе «8»-го маршрута. Я даже было подумал, что маршрут спускался до Брянской пл. и там соединялся с «2»/»5″…
    Может, это «улица имени Райсовета»? По идее, это должна быть современная Выборгская.
    В 80-е «Райсоветом» называлась только остановка «4»-го троллейбуса на пр. Калинина. Остановки трамваев на параллельных Бабушкина и Гомельской назывались «ул. Выборгская»

    #14568

    Безумовно, це Виборзька. Просто там треба виходити, щоб дістатися райради. Саме до речі буде подякувати Григорієві Цапову за його фотографії всього міста під час війни. Ось ця зупинка.
    Шкода, ніяк не завантажується. Спробуємо пізніше.
    UPD. Ну, нехай буде скріншот.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 451 по 465 (из 509 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.