Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 376 по 390 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #13873
    vicente
    Учасник

    Да, до 30-х все вагоны были двусторонними, включая николаевские и Х.
    Что до поворота – возможно, часть вагонов от купален не выезжали на Проспект, а высаживали/набирали пассажиров именно в том повороте, потому что там был разъезд и следовали по маршруту “купальни – Проспект”. А, может быть – те фотографии (по крайней мере две, которые я помню) – постановочные. Обратите внимание на некоторое количество народа, явно статически стоящего в непосредственной близости к нему. С чего бы во время движения такой ажиотаж?

    #13879
    vicente
    Учасник

    То, что штанга “смотрит” в сторону фотографа, у меня не вызывает сомнений.

    Attachments:
    #13881

    Я іншого пояснення, крім того, що тут, а не на вокзалі, була кінцева, не знаходжу. Я так розумію, що має бути або пересічення, або стрілка. Однією конструкцією обидві функції, мені здається, не виконати. Можливо, так було не завжди – колись ходив до вокзала, колись до проспекта. Хоча і не пригадаю, щоб десь зустрічалася назва якоїсь кінцевої на цьому місці до революції.

    #13882
    vicente
    Учасник

    Кроме того, обратите внимание на вот этот “агрегат”. Двустороннее движение по одному пути обязывает компанию-оператора принять какие-то меры для организации движения. На обычной железной дороге применялась жезловая система, думаю, возможно и в трамвайном движении была надобность организовать что-то подобное. Возможно, это нечто вроде столбика с “флажками” для сигнализации водителю о занятости перегона. По мне – так положение этого “агрегата” ближе именно к западному пути неслучайно.

    #13884
    vicente
    Учасник

    Я іншого пояснення, крім того, що тут, а не на вокзалі, була кінцева, не знаходжу.

    Согласен. Либо часть вагонов оборачивались здесь и не продолжали к вокзалу, либо в какие-то моменты, была команда сократить маршрут.
    Ещё одна деталь. По выложенным Вами картам, учитывая, что от Озёрной до вокзала был один путь, думается, что не очень-то и “разгонишься” с выпусками. Интервал должен был быть довольно внушительным.

    #13885

    1. Ще один варіант цієї фотографії – земельні роботи – 100 %.
    2. Вагон явно їде з вокзала.
    3. Ще одна фотографія. Оцю б отримати у високому розділенні! Там і трафарет, і номер…
    4. Ще одне дуже старе фото (на пізніше 1899) – одноколійка на Артема (до речі, є пізніші фото і з двоколійкою). Не бачу причин, чому б повороту на Ширшова бути реалізованому якось по-іншому.

    #13890

    Сергію! Під Винами “Кастель” дві руки з вказівними пальцями вліво і напис “по улицѣ”. А сама реклама висить не на вагоні, а над входом до цього будиночка.

    #13892

    На вокзалі в тупику бачу роз’їзд. Але в світлі того, що на Ширшова ми жодного разу не бачимо вагона на правій колії, я вже й не впевнений, чи можна було такий двоколійний тупик використовувати як роз’їзд.
    UPD. Ну це я, звичайно, гіперболізував. Певна річ, що й можна було, й для цього його і зроблено.

    #13893
    vicente
    Учасник

    3… Потрясающе! Ещё один вагон на левом пути. На указателе маршрута, вне сомнения – “Иорданская – Пристань” – другого маршрута мы не знаем. Но, это не значит, что при каких-то эксплуатационных решениях нельзя было объявить в вагоне, что он в этом конкретном рейсе обернётся на этом перекрестке. Но, пока что, все вагоны на фото здесь идут слева =)

    #13894

    У мене вже все плутається в голові, так що не дивуйтеся, якщо я якусь Америку відкриваю. Але у мене відклалося, що з Пристані – то на Базарну, а на Йорданську – з Вокзала.
    І не тільки всі вагони ліворуч, а й штанга – на проспект. Жодної штанги, спрямованої на Ширшова.

    #13895

    Сергію! Під Винами «Кастель» дві руки з вказівними пальцями вліво і напис «по улицѣ». А сама реклама висить не на вагоні, а над входом до цього будиночка.

    Спасибо, надо же как).

    #13898
    vladislav kliuchik
    Учасник

    одноколійка на Артема (до речі, є пізніші фото і з двоколійкою)

    Судя по всему, именно такое же путевое развитие было на легендарном повороте 12/16 с Карла Либкнехта на Партсъезда. Так что, Олег, такая схема вполне возможна)))

    Attachments:
    #13906

    1. Ще один варіант цієї фотографії — земельні роботи — 100 %.
    2. Вагон явно їде з вокзала.
    3. Ще одна фотографія. Оцю б отримати у високому розділенні! Там і трафарет, і номер…
    4. Ще одне дуже старе фото (на пізніше 1899) — одноколійка на Артема (до речі, є пізніші фото і з двоколійкою). Не бачу причин, чому б повороту на Ширшова бути реалізованому якось по-іншому.

    Не знаю с чего я это взял, но на 3-ем фото вижу номер 54. К сожалению в лучшем качестве фото не нашел.
    https://transphoto.org/photo/604647/?vid=177644

    #13907
    vicente
    Учасник

    Я вижу “14”. Второй вариант – “11”. Немного “смущает” совершенно иная четвёрка на вагоне “54” у Пристани, но, с другой стороны, на имеющемся фото “40” – четвёрка “цельная”. Сергей, есть фотографии с пятёрками. Сравните. Вряд-ли там “5” вначале.

    #13912
    imperator
    Учасник

    Вот скорее всего одна линия по Артёма и развилка на повороте с К.Маркса на Артёма. На фото училище культуры (Дума) ещё не построена. Когда его(её ) построили?

Перегляд 15 повідомлень - з 376 по 390 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .