- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 6 місяців, 4 тижні тому by
vicente.
-
АвторЗаписи
-
19.09.2020 о 12:22 #15872
Олексій Адамчик
УчасникТак, я також підозрюю, що воно якось так було.
19.09.2020 о 13:44 #15873vicente
УчасникТа взагалі дивно, чому номери так спотворюються? Чи, може, він їхав? Так майже всі двері відкриті…
Трамвай явно стоит. Насчет дверей – они закрывались и открывались “спереди – назад”: сначала передняя. Там был вентиль у водителя. Возможно, на первую дверь был какой-то “трюк” или собственный дополнительный вентиль. Потому что, для перевода стрелок и в депо открывалась только первая.
А, вообще – где именно сделано фото на Проспекте Металлургов? Возможно, это конечная “ул. Криворожская” (ул. Лесная)? Там поворот на кольцо был по стрелке вправо, а прямо продолжался путь в тупик. Не там ли снято? Водитель, вроде, не на месте.19.09.2020 о 18:08 #15875Олексій Адамчик
УчасникТак, майже точно, що трамвай стоїть на тому тупику. Мені здається, що стрілку видно. Ну і будинок, певна річ, відповідає.
20.09.2020 о 15:31 #15886vicente
УчасникХм… Разместил фото из группы Е. Присягиной на СТТС
https://transphoto.org/photo/1386269/
Там вчера зарегистрировался один товарищ, и с места – не в бровь, а в глаз утверждает, что ВСЕ, тройники, независимо от маршрута, были депо 3.
Он, правда, также утверждает, что кольцо на Давыдова “было всегда”…. Но, по теме тройников интересно ваше мнение.20.09.2020 о 17:17 #15889Олексій Адамчик
УчасникТреба подякувати користувачу Kirr за внесений свіжий струмінь, і будемо сподіватися, що його знання і спогади допоможуть прояснити чисельні пмтання, що все накопичуються й накопичуються.
Щодо цих трійників. Передній оцей дрібний маршрутовказівник – другого депо ж. 69-й потрійний беззаперечно був у депо 1. Ось замітка 1971 року, де буксирують потрійний поїзд 333 у друге депо. Є також пряме вказання у “Електротранспортнику” за 5 лютого 1971 року на 325 – 317 – 475 як на поїзд другого депо. Тільки фотографію я не робив. Якщо принципова можливість була у 50-х – 60-х роках, у 1971 році, чому б вона зникла у 1976?
Депо 3 з глузду б з’їхало надавати по парі поїздів на 15, можливо на 8 до 1973, на 6, на 9, на 3. Це воно б фактично залишилося одне, як зараз.
Друга замітка розповідає нам про поїзди КТМ/П/П на 6 і 9 маршрутах. В принципі, вона не суперечить користувачеві Kirr, можливо, навіть підтверджує його думку, але ходити там такі поїзди ходили.
Від себе додам, що трійників було чималенько. Дякуючи Артему Костюку, мені доводилося бачити супутниковий знімок 1972 року. Там як мінімум: два потрійних на просп. Петровського (зате є один одиночний КТМ-2 на просп. Металургів!), один потрійний на Леваневського, один потрійний на Ударників, три потрійних на мосту і лівобережному під’їзді, два потрійних на шістці (далі розвилки з дев’яткою) – ще раз: це як мінімум!.21.09.2020 о 15:09 #15907Олексій Адамчик
УчасникУ розвиток обговорення на трансфото.
Цілком поділяючи думку, що, маючи власну розробку КТМ/М/П-2, міськелектротранс надавав саме їм перевагу над КТМ/П/П-2, задля повноти картини зазначу, що “Електротранспортник” у номері за 14 листопада 1975 року фіксує роботу на третьому маршруті 1 листопада поїзда 738 – 488 – 838. Фотграфії, на жаль, нема. (Виходить, з цими вагонами вони дотримувалися порядку до останнього, адже 488 – це причіп від 338?)21.09.2020 о 15:37 #15908vicente
УчасникДа. 338. Не думаю, что был какой-то особый “порядок”. Подтверждением тому может служить состав 325÷317+375. Единственное, чего, очевидно (пока не найдено доказательств обратного, да и все об этом говорят), придерживались – оригинальные “парники” до, после ли эксплуатации в “трио”, ездили только со своими “напарниками”.
21.09.2020 о 23:15 #15923Олексій Адамчик
УчасникДесь з глибин пам’яті виринуло, що якісь “неправильні” поїзди десь проскакували. Пошукав – знайшов. “Електротранспортник” за 17 грудня 1982 року згадує одразу аж два таких 707 – 835 і 711 – 829 – працюють на 6 – 9 маршрутах депо 1. (Поруч із ними на тих саме маршрутах згадуються 704 – 804, 705 – 805, 721 – 821, 732 – 832, 736 – 836. Як належні до депо 2 згадуються 2094 – 2095, 357 – так в мене записано, тепер я звертатиму увагу на потенційно одиночні КТМ-2, хоча це – 1982 рік, і в таке важко повірити. Також згадуються на третьому тролейбусному маршруті 336 і 616. Це, що в дужках, я навів, щоб не розривати дані з цього номера газети).
21.09.2020 о 23:51 #15927vicente
УчасникА, вот и доказательства не заставили себя ждать =)
Надо будет найти то фото на СТТС, под которым кто-то из знатоков утверждал то, что я написал.…тепер я звертатиму увагу на потенційно одиночні КТМ-2, хоча це — 1982 рік…
Ну, вот этого не было процентов на… да, на все 100%, наверное. Несмотря на то, что Kirr утверждает, что были и одиночки. Мы с братом часами проводили на столе возле окна на пр. Петровского в ожидании одиночек КТМ-2. Могу поклясться – одиночки были только служебные (У-2, У-5, У-10, и, кажется У-12)
22.09.2020 о 00:33 #15931Олексій Адамчик
Учасник“Докази” – це чого стосується, незмінності складу поїздів? Бо, Олеже, в мене вже все плутається у голові.
Про одиночні серйозно не сприймайте – запис “357” напевно стосується поїзда. Про одиночний я зауважив у зв’язку з тим вагоном, якого я бачив на знімкуʼ72. Якщо службові були, то й цілком нормальне пояснення.22.09.2020 о 01:24 #15932vicente
УчасникДа, относительно составности. Несколько лет назад кто-то достаточно авторитетный на СТТС это утверждал. То ли Оландер, то ли Веремей. По памяти, лично я не помню поездов с “неродной” составностью, но я начал подмечать номера достаточно поздно, уже, так сказать, “на закате” эры КТМ/КТП-2. В 72′ – точно ничего помнить не могу – год моего рождения, вообще =)
Трёхвагонные поезда помню без номеров вагонов, к сожалению. Вышеупомянутые мной служебные – это, наверное, 1976-1977, судя потому, что это примерно один и тот же период с “тройниками”. Так что, Ваши данные, однозначно вернее.22.09.2020 о 01:26 #15933vicente
УчасникА что за снимок? Не помню. “Ткните” носом меня в него
22.09.2020 о 01:35 #15934Олексій Адамчик
УчасникЙого поки що нема. Буде пізніше на oldmaps. Артем Костюк вже анонсував. Там розділення божевільне. Гадаю, на oldmaps виглядатиме не гірше за 4.10.65.
Про всяк випадок: 707 – 835 і 711 – 829 – це 1982 рік.22.09.2020 о 02:19 #15935vicente
УчасникЯ тут разглядываю этот самый снимок 4.10.65. Научиться бы сверху различать КТМ/КТП 1 и 2. Но, мне даже на компьютере тяжело вагоны идентифицировать. А, там ещё и довоенные должны быть.
22.09.2020 о 02:34 #15936Олексій Адамчик
УчасникТак, таке я теж не розрізню.
Але на тому знімку, знаючи, де шукати Татри, де КТМ-5, де КТМ-2 різницю між ними можна визначити і розрізняти ці вагони. Звичайно, там буде якесь обмеження “зума”. Подивимось, сподіватимемося, що розрізнимо досить дрібні елементи.
Коли вже зайшла мова, то КТМ-5 поза межами депо – не помітив, у депо нарахував 6-7 пар (тобто не в сараях). -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .