Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 747 ответов, 8 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 день, 20 час. назад.

Просмотр 13 сообщений - с 736 по 748 (из 748 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #19521

    … У «Електротранспортнику» мені траплявся 386…

    Перепрошую, не 386, а 384. У номері за 24 лютого 1978 року. На жаль, фото не зробив. Зроблю колись пізніше. Там само згадуються тролейбуси 566, 215, 290, 184, 156, 94, 291, 263, 552, 168.
    (94 — номер Шкоди-9, у 68-му році згадується № 84, а це номер Шкоди-8. І це — не єдині приклади перебивок (?) між різними моделями. А може номери списаних офіційно надавали новим машинам? Кіно.)

    #19522
    vicente
    vicente
    Участник

    Из Википедии:
    Вагон Tatra KT4SU оснащён реостатно-контакторной системой управления (РКСУ) UA15P с комплектом электрооборудования TR-37, основными частями которого являются многопозиционный автоматический главный контроллер (ускоритель) ОА22[1], тяговые двигатели ТЕ 022 с принудительной вентиляцией, умформер и аккумуляторная батарея.
    Это, чтобы «закрыть» тему по ТИСУ в КТ4SU. Вообще, в Советском Союзе, по многим свидетельствам, очень неохотно на неё переходили. В частности, в Днепропетровске, после снятия с производства вагонов «Татра» Т3 не было вагонов Т6В5SU, которые шли только с этой системой управления. Как и во многих других городах, в том числе и в Москве (там было 2 экземпляра на испытаниях, на этом всё закончилось). Как когда-то пелось на Первом Канале российского ТВ, «…пусть себе засунут свой технический прогресс…» =)
    По поводу «шкод» 1961 г.в. Да, я где-то читал, что их номера были присвоены другим машинам. Не забываем, что то не было списание, а обмен. Машины ушли в Крымтроллейбус, а вместо них оттуда в город передали советские троллейбусы. В БД СТТС это не указано? Так База по троллейбусам там и без этого «на ладан дышит»

    #19625

    Олександр Волок відкопав чудову книжку https://www.facebook.com/photo/?fbid=4235677966551440&set=a.262978550488088! Дуже дякуємо йому за неї!
    Станом на 1906 рік 54 моторних і 28 причіпних вагонів! Зрозуміло, що йдейться виключно про Бельгійський трамвай. Зрозуміло, що усі наші попередні потуги вирахувати хронологію надходження вагонів Бельгійського товариства виявляються майже повною маячнею. 82 вагони ще до поставки шести вагонів фірми Ґостиньського! Єдине що — тепер знаходиться пояснення моторному вагону № 75.
    Багатенько все-таки вагонів в них було, варто відзначити…

    #19627

    Стоп! А чому маячнею? 54 моторних — це співпадає із «загальноприйнятою» версією. Різниця лише у причіпних.
    Можливо, перед нами велике поле для роздумів і — головне — підказка для розв’язання історії «Бельгійського» рухомого складу?
    Думатимемо!

    #19630
    vicente
    vicente
    Участник

    По ссылке — только титульный лист. Он выложил всё издание?

    #19631

    Поки що ні. Пізніше. Можете глянути нашу розмову у «Фотографіях 1950-90 років», на останній сторінці.
    Тут ще є анонси https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3.

    #19632
    vicente
    vicente
    Участник

    Эти анонсы я просмотрел, спасибо. В кое-что даже углубился немного на фликре

    #19633

    Чергова спроба.
    Вимушений я поступитися своїми теоріями щодо якогось значення різних зчіпних пристроїв, щодо закритого моторного бельгійського № 11, щодо моторного бельгійського № 75.

    Бельгійський трамвай.
    1 — 3 — три закритих моторних MAN (Німеччина) із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co. (Німеччина) виготовлення 1896 року.
    4 — 7 — чотири відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
    8 — 11 — чотири відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
    12 — 16 — п’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
    17 — 21 — п’ять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
    22 — 26 — п’ять відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
    27 — 35 — дев’ять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
    36 — 44 — дев’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
    45 — 49 — п’ять відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1899 року.
    50 — 53 — чотири закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1899 року.
    54 — 62 — дев’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1901 року.
    63 — 72 — десять відкритих моторних MAN, можливо із електроустаткуванням електромеханічного завода «Сіменс-Шуккерт» (Росія), поставлених між 1901 і 1905 роками.
    73 — 82 — десять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN, поставлених між 1901 і 1905 роками.
    83 — 88 — шість відкритих причіпних фірми Ґостиньського (Польща, у складі тодішньої Російської імперії) виготовлення 1911 року.

    Не пізніше 1924, а швидше — не пізніше 1914 року було списано дев’ять причіпних ймовірно MAN, можливо №№ 8 — 11 і 17 — 21.
    Не раніше 1915 і не пізніше 1924 року було списано два закритих і сім відкритих моторних MAN.

    Що відбувалося з бельгійським товариством протягом 1918 року — незрозуміло. Не виключено перенумерації бельгійських вагонів за бозна-якими системами.

    У бухгалтерії міського трамвая усі націоналізовані бельгійські моторні вагони лічилися як «Сіменс-Шуккерт» 1896 року.

    Після 1924 року моторні MAN з бельгійськими номерами 53 — 72 зберегли свою нумерацію; сім відкритих моторних MAN з бельгійськими номерами з діапазона 1 — 52 отримали номери 73 — 79, вісімнадцять закритих моторних MAN з бельгійськими номерами з діапазона 1 — 52 отримали номери 80 — 97; шість причіпних фірми Ґостиньського з бельгійськими номерами 83 — 88 отримали номери 121 — 126; дев’ятнадцять причіпних ймовірно MAN отримали номери 127 — 145.

    У 1924-25 фінансовому році було списано вісім закритих моторних №№ 90 — 97 (можливо, з колишніми бельгійськими номерами 1 — 3 і 12 — 16) і одинадцять причіпних ймовірно MAN (можливо, №№ 135 — 145).

    Не раніше 1927 і не пізніше 1930 року списано сімнадцять відкритих моторних (№№ 63 — 79) і вісім причіпних ймовірно MAN.

    Не пізніше 1933 року було списано чотирнадцять, а можливо — усі, що ще залишалися, двадцять, вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року. Чотирнадцять вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року прийнято на баланс новоутвореного підприємства «Трамвантажоперевезення».
    Ймовірно, але не факт, 1934 року списано усі дореволюційні вагони.

    Так мені вбачається, але варіанти цілком можливі.

    #19634
    vicente
    vicente
    Участник

    Ну, Вам, там, виднее. По «Летописи», сравнивая с теми фотографиями, что есть, вроде, никаких отклонений нет от того, что известно. Кстати, в заметке о столкновении с вагоном 70 не указано, что вагон — моторный. Хотя, с другой стороны, конечно вообще не припоминаю свидетельств, что по Иорданской ходили моторы с прицепками.

    #19679

    Ух ти! https://transphoto.org/vehicle/92904/. І що це за фокус із 1808-м? В нас були запорізькі ЗіУ?

    #19681

    Мабуть 521 або 501

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #19684

    На 11:15 поїзд, здається, той самий, що й на 11:14. Оператор просто дочекався його на Короленка, поки той обернувся на Вокзал і назад.
    На 11:15 можна спробувати прочитати номер моторного. Мені здається, що там «16». Ймовірний склад поїзда: 16-521. Але це — не факт.
    На четвертій фотографії дальній поїзд начебто 16. Але пора року інша, і порівнювати вікна, мабуть, некоректно, хоч би їх навіть й було видно.
    До речі, що це у нас міг бути за гітлерюґенд (на третій фотографії)?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #19735

    https://transphoto.org/photo/1521317/ — і як Ви там бачите, що на правих проводах?! Я б цілком допустив, що на лівих. І що Шкода йде другим маршрутом.

Просмотр 13 сообщений - с 736 по 748 (из 748 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.